Ajax - PSV | Zondag 2 februari | Eindstand 1-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Waarom laat PSV telkens Ihattaren voor de camera verschijnen? Moeten ze daar een 17-jarige mee opzadelen?
 
Het zieligste van allemaal is dat je alsnog verliest van een Ajax waar zoveel blessure's is. Ze mistte al 5 spelers ofzo, en dan vallen er ook nog is 3 spelers uit bij hun. En dan nog speel je nog een zielige, trieste, kansloze wedstrijd. 0 schoten op doel in de tweede helft.

Bok toch op man. Wie had 3 maanden geleden gedacht dat Feyenooit nu een voorsprong hebben van 4 punten op ons? Ook nog is 4 punten achter op Willem II, wat ook gewoon simpel 7 gaat worden volgende week want dit PSV zie ik ook niet winnen van Willem II. Zo zielig is het.

Misschien valt de uitslag nog mee. Maar wederom speelde je een kansloze wedstrijd. Letterlijk nooit het gevoel gehad dat er hier iets te halen valt. Alleen Mo speelde met zijn hart, de rest moet opflikkeren.

Schwaab, Rosario, Hendrix, Bruma, Boscagli. Hopelijk rotten ze allemaal op in de zomer.

Het gaat nog moeilijk worden om in de top tien te blijven op deze manier. Denk oprecht dat europees voetbal halen al heel lastig gaat worden.
 
Sorry, Dumfries werkt hard maar zijn voorzetten komen al 5 maanden niet aan en op het eind was hij ook weer in geen velden of wegen te bekennen in de defensie. Viergever blijft gewoon een veel te matige speler voor PSV die te traag is en te vaak achteruit loopt zonder in te grijpen. Het feit dat mensen hem een lichtpuntje noemen is tekenend. Ik zou hem eerder bestempelen als ‘we hebben geen betere verdedigers dus daarom speel jij’. In geen enkel PSV elftal uit het verleden zou Viergever ooit gespeeld hebben.
Uch, uch, remember Peppi en Kokki?
 
Het gaat nog moeilijk worden om in de top tien te blijven op deze manier. Denk oprecht dat europees voetbal halen al heel lastig gaat worden.

Met deze selectie kun je beter niet Europa ingaan.
De Mickey Mouse competitie is al lastig genoeg. :fear:
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik zie hier mensen die vonden dat Ihattaren goed speelde. Ik vond m echt heel matig. Neem het hem niet kwalijk overigens. Die jongen kan helemaal niks met deze ploeggenoten.
Eens. Hij speelt al weken te geforceerd, omdat ie ziet dat hij als jonkie het team op sleeptouw moet nemen. Helaas levert dat veel balverlies op van zijn kant.
 
Alleen genoten van Dest en een beetje van Van de Beek en Martinez. Verder was het niet veel...

Kuipers kreeg het weer voor elkaar om een 100% penalty te missen. Vorig jaar weer hij nog gecorrigeerd. Met Nijhuis als VAR uiteraard niet. Hoe kun je geen penalty geven bij die situatie Dest....

Benieuwd wat die VAR klager Ronaldinho ervan vond.
 
PSV heeft dit seizoen in de Eredivisie nu 21 wedstrijden gespeeld en meer dan de helft niet gewonnen.
10 overwinningen
6 x gelijk
5 nederlagen

18 oktober 2019 stond PSV nog gelijk met Ajax.
Daarna heeft PSV in 12 wedstrijden slechts 3 x gewonnen, 4 x gelijkgespeeld en 5 x verloren.

2 februari 2020 staat PSV op de 5e plaats ... 14 punten achter Ajax.

3BzbXiXY_400x400.jpg


:cry:
 
Alleen genoten van Dest en een beetje van Van de Beek en Martinez. Verder was het niet veel...

Kuipers kreeg het weer voor elkaar om een 100% penalty te missen. Vorig jaar weer hij nog gecorrigeerd. Met Nijhuis als VAR uiteraard niet. Hoe kun je geen penalty geven bij die situatie Dest....

Benieuwd wat die Ronaldinho gozer ervan vond.
Simpel: Dest zocht het contact te nadrukkelijk. Verder waren er zat beslissingen van Kuipers waar het jullie meezat, dus reden tot klsgen is er niet.
Ik zou me ook meer zorgen maken over het niveau van ajax dan over de arbitrage. Als je tegen een tegenstander speelt die wel kan voetballen kkm je niet weg met dit spel...
 
PSV heeft dit seizoen in de Eredivisie nu 21 wedstrijden gespeeld en meer dan de helft niet gewonnen.
10 overwinningen
6 x gelijk
5 nederlagen

18 oktober 2019 stond PSV nog gelijk met Ajax.
Daarna heeft PSV in 12 wedstrijden slechts 3 x gewonnen, 4 x gelijkgespeeld en 5 x verloren.

2 februari 2020 staat PSV op de 5e plaats ... 14 punten achter Ajax.

3BzbXiXY_400x400.jpg


:cry:

Wat nog erger is 11 achter AZ en 5 op Feijenoord en Willem 2
 
Simpel: Dest zocht het contact te nadrukkelijk. Verder waren er zat beslissingen van Kuipers waar het jullie meezat, dus reden tot klsgen is er niet.
Ik zou me ook meer zorgen maken over het niveau van ajax dan over de arbitrage. Als je tegen een tegenstander speelt die wel kan voetballen kkm je niet weg met dit spel...

Doe ik ook zeker hoor. Het was niet best wat Ajax B in de tweede helft liet zien tegen een subtopper. Vandaar dat ik ook zeg dat ik nauwelijks genoten heb. Moet snel beter, anders is AZ ons zo voorbij.

De analisten waren trouwens allemaal eensgezind dat het een penalty was. Zelfs Bruggink. Het is ook vrij logisch dat Dest zijn tegenstander opzoekt als hij er met een actie voorbij wil. Dat lukte ook, die linkback houdt hem vervolgens gewoon tegen met zijn been.
 
Doe ik ook zeker hoor. Het was niet best wat Ajax B in de tweede helft liet zien tegen een subtopper. Vandaar dat ik ook zeg dat ik nauwelijks genoten heb. Moet snel beter, anders is AZ ons zo voorbij.

De analisten waren het trouwens allemaal eensgezind dat het een penalty was. Zelfs Bruggink. Het is ook vrij logisch dat Dest zijn tegenstander opzoekt. Hij was alleen zijn tegenstander voorbij en die linkback houdt hem gewoon tegen met zijn been.

Wat jij wil. Als superanalist Bruggink het zegt, zal het wel waar zijn.
 
Die bewierookte Unnerstal is toch elke week als een goochelaar bezig zo achterin. Houdt ballen tegen maar hoe ongeconcentreerd hij is, kan gewoon ook niet op dit niveau en zeker niet op zijn leeftijd. Hij is net als zijn tijd bij VVV: wereld reddingen afwisselen met hele slechte momenten zoals de goal die hij weg gaf. En daarvoor en daarna had hij weer een paar van dit soort momenten die net goed afliepen. Nee, volgend jaar moet je ook op zoek naar een constante keeper die niet zo onrustig is en gedisciplineerd speelt waardoor diegene voor hem met vertrouwen gaan spelen. De punten voor hem van sommigen begrijp ik ook helemaal niet. We zijn blij dat we niet met 4-0 hebben verloren maar vergeten gemakshalve dat hij de enige goal weggaf. En als het tegen had gezeten was hij bij het goochelen met de bal aan zijn voeten, ook nog afgestraft.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan