Ajax - PSV | Zondag 10 januari | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
K71VLxe.jpg
 
Laatst bewerkt:
Helaas zie ik PSV hier niet winnen, 3-0. Ajax oogt toch stabieler in de competitie dan PSV. Teveel van die slechte tweede helften gezien van PSV.
Een kans ligt er als PSV erin slaagt Ajax over het hele veld af te jagen.
 
Met onze verdediging, tegen hun aanvallers.. een gelijkspel mag als overwinning gevierd worden :FP:
Ik zie het ook somber in, voor gelijk teken ik nu meteen.
 
Met onze verdediging, tegen hun aanvallers.. een gelijkspel mag als overwinning gevierd worden :FP:
Ik zie het ook somber in, voor gelijk teken ik nu meteen.
met onze aanvallers tegen hun verdediging... een gelijkspel zal te weinig zijn en als nederlaag gezien worden. 😉
 
Altijd leuk al dat zelfvertrouwen hier, terwijl de matige clupjes van september-december al door onze linies heen snijden, laat staan de betere clubs straks. We gaan het zien, laten we hopen dat jullie gelijk hebben. Ik voorspel veel tegengoals en dan word elk match moeizaam.
 
Altijd leuk al dat zelfvertrouwen hier, terwijl de matige clupjes van september-december al door onze linies heen snijden, laat staan de betere clubs straks. We gaan het zien, laten we hopen dat jullie gelijk hebben. Ik voorspel veel tegengoals en dan word elk match moeizaam.
Ach you'll never know. Vroeger hadden we ook geen schijn van kans om kampioen te worden volgens sommigen en we werden het toch ;)
 
Altijd leuk al dat zelfvertrouwen hier, terwijl de matige clupjes van september-december al door onze linies heen snijden, laat staan de betere clubs straks. We gaan het zien, laten we hopen dat jullie gelijk hebben. Ik voorspel veel tegengoals en dan word elk match moeizaam.
3-4 is ook prima.
 
Ik heb er wel vetrouwen in. M.i. zijn beide teams ongeveer even goed (of minder goed achterin). En ik vind onze aanval op dit moment beter. En het thuisvoordeel stelt ook geen fluit voor op dit moment..
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan