Ajax - PSV | Zondag 10 januari | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik vind wel dat als Der Jaufe Zahavi geen jood mag noemen dan mogen supporters van Ajax ook niet meer over joden zingen
Ik zal je andersom vertellen, tegen geen enkele andere club had ik deze bijnaam gebruikt. AL had hij er vanavond 5 ingelegd, al rolt ie eigenhandig Feyenoord op dan nog zal ik die bijnaam niet gebruiken, omdat t gewoon weinigzeggend is.
 
Je hebt het constant over Jood of superjood. Ik vind dit niet respectvol. Zahavi is een Israëliër en een PSV-er. Ihattaren noem je ook geen moslim.
Niet "respectvol" wanneer je het over 'super-X' hebt. Mwoah, er zijn mensen om minder boos geworden.

Toegegeven, als ik jou nou een superzeikerd had genoemd, of had gezegd dat je superlange tenen hebt, dan was dat mogelijk te interpreteren als minder respectvol. Dus dat doen we dan maar niet.:grin:
 
Niet "respectvol" wanneer je het over 'super-X' hebt. Mwoah, er zijn mensen om minder boos geworden.

Toegegeven, als ik jou nou een superzeikerd had genoemd, of had gezegd dat je superlange tenen hebt, dan was dat mogelijk te interpreteren als minder respectvol. Dus dat doen we dan maar niet.:grin:
Of een superlange neus ;P
 
Niet "respectvol" wanneer je het over 'super-X' hebt. Mwoah, er zijn mensen om minder boos geworden.

Toegegeven, als ik jou nou een superzeikerd had genoemd, of had gezegd dat je superlange tenen hebt, dan was dat mogelijk te interpreteren als minder respectvol. Dus dat doen we dan maar niet.:grin:
Je moet dat tegen de nabestaanden zeggen die in de 2e wereldoorlog met een jodenster op hun borst gelopen hebben.
 
Je moet dat tegen de nabestaanden zeggen die in de 2e wereldoorlog met een jodenster op hun borst gelopen hebben.
Of tegen iemand met superlange tenen. Da's makkelijker want die hebben we hier. Iemand die met een ster op de borst heeft gelopen is hier lastig te vinden.
Daarbij denk ik dat zij het net zo erg vinden om superjood genoemd te worden als dat Clark Kent ervan baalt dat hij Superman genoemd wordt.
Het is geen belediging. En Der Jaufe kennende ook alles behalve zo bedoeld.
Als iemand -met of zonder ster op borst, of in de voorruit, of waar dan ook- dat wel zo ervaart, dan is het slimste wat zo iemand kan doen, de stekker uit het modem trekken.
 
Niet "respectvol" wanneer je het over 'super-X' hebt. Mwoah, er zijn mensen om minder boos geworden.

Toegegeven, als ik jou nou een superzeikerd had genoemd, of had gezegd dat je superlange tenen hebt, dan was dat mogelijk te interpreteren als minder respectvol. Dus dat doen we dan maar niet.:grin:
Ach als je zijn lijn doortrekt dan zou ie ivm het wegzetten van de vrouw als lustobject ook zijn avatar moeten aanpassen.
 
Ach als je zijn lijn doortrekt dan zou ie ivm het wegzetten van de vrouw als lustobject ook zijn avatar moeten aanpassen.
Ik vind het ronduit achterlijk dat je hier de jodenvervolging aan durft te koppelen.
Voor een schreeuw om aandacht hebben we de kindertelefoon.
Maar goed, het zij zo. Iedereen mag er zijn. Kumbaya.
 
Ik vind het ronduit achterlijk dat je hier de jodenvervolging aan durft te koppelen.
Voor een schreeuw om aandacht hebben we de kindertelefoon.
Maar goed, het zij zo. Iedereen mag er zijn. Kumbaya.
Daar ben ik ook maar niet op ingegaan. Ik wacht rustig af wat hij er niet respectvol aan vind want dat heeft hij nog steeds niet gezegd.
 
Daar ben ik ook maar niet op ingegaan. Ik wacht rustig af wat hij er niet respectvol aan vind want dat heeft hij nog steeds niet gezegd.
Als jij dat dan even verder afhandelt, dan zet ik 'm bij mij als 'doorgeschoven naar een andere superafdeling' en sluit het dossier.

Een superdossier, may I add.
 
Als jij dat dan even verder afhandelt, dan zet ik 'm bij mij als 'doorgeschoven naar een andere superafdeling' en sluit het dossier.

Een superdossier, may I add.
Top, doen we. Hoop wel dat meneer maar niet gaat lezen in het spelerstopic van de bewuste speler...
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan