Ajax - PSV | Zondag 10 januari | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
2-3.
Zowel ajax als PSV zijn afhankelijk van de een paar spelers. Onze defensie is niet top, die van hun ook niet. PSV heeft een betere spits, zij hebben met Tadic een speler die makkelijk scoort. onze coach is onnavolgbaar, hun coach onverstaanbaar. Ajax heeft tikken gehad, PSV krijgt vertrouwen. 2-3. We gaan winnen.
 
Ik vermoed dat dit zo'n wedstrijd wordt waar een detail het verschil gaat maken. Een rode kaart, een penalty...zoiets. In principe ontloopt het elkaar niet zo veel. Ajax heeft een aantal wedstrijden met grote cijfers gewonnen, maar zakt tegen o.a. Twente en Willem II ook weer enigszins door het ijs.
 
Geen idee wat ik moet verwachten. Zowel PSV als Ajax kunnen erg wisselvallig zijn, per wedstrijd maar ook binnen 1 wedstrijd. 't Kan makkelijk 3-0, 0-3 of 3-3 worden.
Het enige wat ik niet verwacht is een grote overwinning van PSV, dat zie ik gewoon niet gebeuren. Verder kan het alle kanten op ja.
 
Het enige wat ik niet verwacht is een grote overwinning van PSV, dat zie ik gewoon niet gebeuren. Verder kan het alle kanten op ja.
Nee, dat verwacht je nooit als ajaxfan.
Ik verwacht ook geen grote overwinning van PSV. Ik verwacht eentje met 1 doelpunt verschil.
 
Geen idee wat ik moet verwachten. Zowel PSV als Ajax kunnen erg wisselvallig zijn, per wedstrijd maar ook binnen 1 wedstrijd. 't Kan makkelijk 3-0, 0-3 of 3-3 worden.
PSV zal in de 1e helft domineren en bij rust met 0-1 voorstaan, maar in de 2e helft wordt Ajax steeds sterker en PSV steeds slordiger, waardoor de eindstand 1-1 wordt.
 
Drukke 3 weken vanaf 10 januari.

ofDkZyJg
 
Je weet nooit in welke flow men zit na 2 weken rust, dat wij aardig draaiden en hun minder zegt dus helemaal niks 2 weken later, ik blijf het eng vinden.
 
Drukke 3 weken vanaf 10 januari.

ofDkZyJg
Da's een pittig rijtje. Een rijtje dat in een maand tijd zomaar kan bepalen of PSV aanhaakt of afhaakt m.b.t. de competitie. Een goed begin is het halve werk, dus PSV is er alles aan gelegen om een goed resultaat (winst) te halen tegen Ajax, zeker omdat 3 dagen later AZ alweer op het programma staat.
 
Begint gewoon met Hendrix in de basis en zal met rust al 4-0 staan.
 
Een lege arena zonder AFCA proud boys en de ajaksieden zitten momenteel even in de hoek waar de klappen vallen, dit is de kans om de koppositie over te nemen. Ik hoop en gok op een 1-2 overwinning
 
Onverwachts Fein in de basis, ajacieden weten niet wat ze met m aan moeten, de ene na de andere splijtende pass dwars door de verdediging, bij 0-3 wordt het Tagliafico teveel, gevolg, Fein 3 maanden out, hij 6 wedstrijden schorsing. Met een man meer lopen wij eenvoudig uit waarna Vertessen in de 89e minuut de 0-7 binnentrapt. #tenhagout is drie dagen trending, maar in onnavolgbare Cryffiaanse uitspraken gehuld meld de woordvoerder van die :SC: dat het hierna alleen maar beter kan wordt en Ten Hag mag blijven (na een vernedering in de EL de maand daarop bleek deze 0-7 niet het dieptepunt te zijn). Ondertussen blijft PSV wisselvallig maar weten ze uiteindelijk op doelsaldo kampioen te worden, Feyenoord 2e en ajaks blijft de nummer 4, Vitesse, op doelsaldo voor.
 
We moeten ons focussen op vitesse ook, teveel gelijk of verliespartijen en zij staan fluitend op 1. De top speelt onderling de lastige potjes waar gelijk vaak kan vallen, terwijl zij makkelijk de 3 punten kunnen gaan scoren maand lang.
 
We moeten ons focussen op vitesse ook, teveel gelijk of verliespartijen en zij staan fluitend op 1. De top speelt onderling de lastige potjes waar gelijk vaak kan vallen, terwijl zij makkelijk de 3 punten kunnen gaan scoren maand lang.
We moeten ons helemaal niet focussen op Vitesse. :rolleyes: We hoeven niet tegen Vitesse de komende maand. ;)
Als je toch wil vergelijken met Vitesse belandt je op de 4e of 5e plaats. :cautious:
 
Ongeacht of PSV wint of verliest ik denk dat de algemene voetballiefhebber een pracht wedstrijd gaat zien
 
We moeten ons helemaal niet focussen op Vitesse. :rolleyes: We hoeven niet tegen Vitesse de komende maand. ;)
Als je toch wil vergelijken met Vitesse belandt je op de 4e of 5e plaats. :cautious:
Normaliter heb je ieder seizoen een club die de 1e helft goed presteert en daarna wegzakt, ik durf er nog geen geld op in te zetten dat Vitesse dit nu ook gaat overkomen. Kortom, we gaan voor de 1e plaats, maar ook voor de 2e moet je flink punten binnenharken.
 
We moeten ons focussen op vitesse ook, teveel gelijk of verliespartijen en zij staan fluitend op 1. De top speelt onderling de lastige potjes waar gelijk vaak kan vallen, terwijl zij makkelijk de 3 punten kunnen gaan scoren maand lang.
PSV moet zich gewoon focussen op zichzelf, en al helemaal niet op subtoppers als Vitesse, die enorm overschat worden en straks gewoon terug gaan vallen.
 
Ongeacht of PSV wint of verliest ik denk dat de algemene voetballiefhebber een pracht wedstrijd gaat zien
Ik verwacht juist een ongelooflijke klotepot waar beide teams uit angst voor elkaars sterspelers er lustig op los trappen en Tadic met bloeddoorlopen ogen om de zoveelste kaart of penalty tegen PSV jengelt. Tagliafico zal er wel weer iemand uit trappen. En ergens ook het gevoel dat hoe goed wij ook voor de dag komen, het Ajax niet tegen zal zitten.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan