Ajax - PSV | zaterdag 5 september 20:00 | Eindstand 1-3

Altijd een lastige wedstrijd die op zichzelf staat (zie editie vorig jaar).

Zal in ieder geval een levendige wedstrijd worden. Ik ben benieuwd hoe Sano gaat spelen tegen een ploeg van een wat hoger niveau. Ook benieuwd of het middenveld met Fernandez fysiek gezien niet te licht is, letterlijk gezien. Een Klaassen zal hem wel een par beuken verkopen, kijken hoe hij daarop gaat reageren.
Kreeg van De Wit ook wel wat beuken. Deed m weinig.

En de openingspost heeft altijd gelijk!

Nou, Penalty zit ook zelden mis dus ik doe nog even geen harde uitspraken...
Penalty's worden ook wel eens gemist. ;) Ik ging zelf ook uit van de openingspost en daar staat de toekomstige wedstrijd ook bij. Deze heb ik per abuis meegeteld bij de jaren.
Het waren inderdaad 3 voorgaande jaren i.p.v. 4.

Het is iig wel ook vaak op de eerste zaterdag van de maand. Want dan spreek ik af met vrienden, van wie veel Ajacieden zijn. Is nu al vaak gebeurd dat dat precies tijdens die zaterdag was.

Ben in de afgelopen 2 weken goed op dreef met gokken, dus heb er ineens kijk op... Maar over deze match heb ik een heel slecht gevoel bij

Altijd een lastige wedstrijd die op zichzelf staat (zie editie vorig jaar).

Zal in ieder geval een levendige wedstrijd worden. Ik ben benieuwd hoe Sano gaat spelen tegen een ploeg van een wat hoger niveau. Ook benieuwd of het middenveld met Fernandez fysiek gezien niet te licht is, letterlijk gezien. Een Klaassen zal hem wel een par beuken verkopen, kijken hoe hij daarop gaat reageren.
Denk dat die ouwe Klaassen eerder bang mag zijn voor Fernandez. Die gaat helemaal naar de klote gespeeld worden door Noah.

Deze wedstrijd is altijd op zondag, en nu precies tijdens mijn eerste hardloopwedstrijd van het seizoen. Dat wordt terugkijken (hopelijk spoilers ontwijken).
Ik kan ook niet kijken. Ik ben op een verjaardag. Bij een Ajax fan, dat wel.

Spel is niet altijd denderend van ajaks, maar ze krijgen amper goals tegen. Als ik zaterdag weer die vogel Flamingo in de opstelling zie dan doe ik gelijk 100e op ajaks zetten. Dat we gaan verliezen staat dan wel vast, maar dan hou ik er tenminste iets aan over.

1801c32188ad95d56e75e2c68c386d0d.png

Spel is niet altijd denderend van ajaks, maar ze krijgen amper goals tegen. Als ik zaterdag weer die vogel Flamingo in de opstelling zie dan doe ik gelijk 100e op ajaks zetten. Dat we gaan verliezen staat dan wel vast, maar dan hou ik er tenminste iets aan over.

Grappenmaker, amper goals tegen

In de confetticup al 10

Zet nu al wat in, voor onze gemoedsrust. :geek: ;)

Dat waren voorrondes, die tellen niet.

2 tegengoals in 3 duels is nog niet eens een goal tegen per wedstrijd!
Kijk ook even naar de tegenstanders, PEC met 10 man, Heereveen die er maar 3 meer hebben gemaakt dusver, Telstar idem.

Vind de verdediging zwaar belabberd, al is Kehrer wel een prima huur.

Terug
Bovenaan Onderaan