Der Jaufe
Forum Hall of Fame Inductee
Nou, Penalty zit ook zelden mis dus ik doe nog even geen harde uitspraken...En de openingspost heeft altijd gelijk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Nou, Penalty zit ook zelden mis dus ik doe nog even geen harde uitspraken...En de openingspost heeft altijd gelijk!
Kreeg van De Wit ook wel wat beuken. Deed m weinig.Altijd een lastige wedstrijd die op zichzelf staat (zie editie vorig jaar).
Zal in ieder geval een levendige wedstrijd worden. Ik ben benieuwd hoe Sano gaat spelen tegen een ploeg van een wat hoger niveau. Ook benieuwd of het middenveld met Fernandez fysiek gezien niet te licht is, letterlijk gezien. Een Klaassen zal hem wel een par beuken verkopen, kijken hoe hij daarop gaat reageren.
En de openingspost heeft altijd gelijk!
Penalty's worden ook wel eens gemist.Nou, Penalty zit ook zelden mis dus ik doe nog even geen harde uitspraken...
Ik ging zelf ook uit van de openingspost en daar staat de toekomstige wedstrijd ook bij. Deze heb ik per abuis meegeteld bij de jaren.Denk dat die ouwe Klaassen eerder bang mag zijn voor Fernandez. Die gaat helemaal naar de klote gespeeld worden door Noah.Altijd een lastige wedstrijd die op zichzelf staat (zie editie vorig jaar).
Zal in ieder geval een levendige wedstrijd worden. Ik ben benieuwd hoe Sano gaat spelen tegen een ploeg van een wat hoger niveau. Ook benieuwd of het middenveld met Fernandez fysiek gezien niet te licht is, letterlijk gezien. Een Klaassen zal hem wel een par beuken verkopen, kijken hoe hij daarop gaat reageren.
Ik kan ook niet kijken. Ik ben op een verjaardag. Bij een Ajax fan, dat wel.Deze wedstrijd is altijd op zondag, en nu precies tijdens mijn eerste hardloopwedstrijd van het seizoen. Dat wordt terugkijken (hopelijk spoilers ontwijken).
Dat is mooi. Kun je iemand condoleren op zijn verjaardag.Ik kan ook niet kijken. Ik ben op een verjaardag. Bij een Ajax fan, dat wel.

Voetbaltechnisch zeker.Denk dat die ouwe Klaassen eerder bang mag zijn voor Fernandez. Die gaat helemaal naar de klote gespeeld worden door Noah.
PSV moet op 0-3 voor komen dan kan mister 1-0 ook niet veel meer.Voetbaltechnisch zeker.
Maar Klaassen is een grotere dramaqueen dan Joling en Gordon samen, en ik hoop dat Fernandez niet meegaat in die emotie.
Ach en wee, Ajax is de klos.Scheidsrechter is Sander van der Eijk
VAR is Pol van Boekel
Scheidsrechter is Sander van der Eijk
VAR is Pol van Boekel
Alvast gefeliciteerd Mentos!Scheidsrechter is Sander van der Eijk
VAR is Pol van Boekel
Grappenmaker, amper goals tegenSpel is niet altijd denderend van ajaks, maar ze krijgen amper goals tegen. Als ik zaterdag weer die vogel Flamingo in de opstelling zie dan doe ik gelijk 100e op ajaks zetten. Dat we gaan verliezen staat dan wel vast, maar dan hou ik er tenminste iets aan over.
![]()
Dat waren voorrondes, die tellen niet.Grappenmaker, amper goals tegen
In de confetticup al 10
Zet nu al wat in, voor onze gemoedsrust.Spel is niet altijd denderend van ajaks, maar ze krijgen amper goals tegen. Als ik zaterdag weer die vogel Flamingo in de opstelling zie dan doe ik gelijk 100e op ajaks zetten. Dat we gaan verliezen staat dan wel vast, maar dan hou ik er tenminste iets aan over.
![]()

Kijk ook even naar de tegenstanders, PEC met 10 man, Heereveen die er maar 3 meer hebben gemaakt dusver, Telstar idem.Dat waren voorrondes, die tellen niet.
2 tegengoals in 3 duels is nog niet eens een goal tegen per wedstrijd!