Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.

Pimmet, is that you?
“Voorspel een uitslag waarbij elke ajax-speler zijn beste wedstrijd ooit speelt, met een scheidsrechter waarvan filmpjes in het bezit van Jordi zijn waarop de getrouwde scheidsrechter te zien is met 2 naakte dames en een andere man in bed. De PSV-spelers spelen allemaal hun slechtste wedstrijd ooit, Trump heeft Pepi opgebeld en gedreigd zijn familie te deporteren als hij scoort, de Russische maffia heeft de vrouw van Kovar gegijzeld en laten haar pas gaan als hij 2 eigen doelpunten heeft gemaakt, de drank die de PSV-spelers in de rust drinken met laxeermiddel is vermengd en Bosz heeft een week voor de wedstrijd een zenuwinzinking gehad”Ik moest er wat aan tweaken, maar ChatGPT voorspelt 10-0 voor Ajax!
![]()
Deze wedstrijd is op zaterdag en dat was de 3 vorige jaren ook op zaterdag.Deze wedstrijd is altijd op zondag, en nu precies tijdens mijn eerste hardloopwedstrijd van het seizoen. Dat wordt terugkijken (hopelijk spoilers ontwijken).
Vorig seizoen maakte Sano bij NEC tegen Ajax de cruciale fout waardoor Godts kon scoren. Sean Steur neutraliseerde Sano.Altijd een lastige wedstrijd die op zichzelf staat (zie editie vorig jaar).
Zal in ieder geval een levendige wedstrijd worden. Ik ben benieuwd hoe Sano gaat spelen tegen een ploeg van een wat hoger niveau. Ook benieuwd of het middenveld met Fernandez fysiek gezien niet te licht is, letterlijk gezien. Een Klaassen zal hem wel een par beuken verkopen, kijken hoe hij daarop gaat reageren.

Deze wedstrijd is op zaterdag en dat was de 4 vorige jaren ook op zaterdag.
Thuis, maar uit zaterdagavond.Hmm is me gek genoeg niet bijgebleven dan! In mijn beleving waren toppers altijd op zondagmiddag.
Volgens de openingspost was 4 jaar terug wel op zondag, maar afgelopen 3 edities idd op zaterdag.Deze wedstrijd is op zaterdag en dat was de 4 vorige jaren ook op zaterdag.
En de openingspost heeft altijd gelijk!Volgens de openingspost was 4 jaar terug wel op zondag, maar afgelopen 3 edities idd op zaterdag.