Ajax - PSV | zaterdag 5 september 20:00 | Eindstand 1-3

Krateos

Administrator
Administrator
Ajax-PSV.png

Eerste echte test misschien? In de ArenA 3 punten pakken is al heel lang niet gelukt, dus hopelijk zijn we weer een keer aan de beurt.

Laatst bewerkt door een ninja:
Ik zit nu Ajax te kijken. Staan ruim voor, maar het houdt niet over. Die Europese wedstrijden ook al niet. PSV lijkt warm te draaien. Ik hoop dat PSV die lijn doorzet.

Als Bosz weer eens eigenwijs is en weer met Fokke en Sukke in het hart van de verdediging gaat starten, dan staan we bij rust met 2-0 achter. Kortom, Geertruida en Obispo/Yarek als CV en dan hoop ik verder dat Mijnans in de basis start ipv Pepi. Voor de rest mag de opstelling hetzelfde blijven. Ik denk in dat geval (als Bosz eens een keertje naar ons luistert) aan een 2-4 eindstand....Forza PSV... :PSV:

Gewoon benieuwd waar we staan. Als t maar niet eindigt in een gelijkspel met een gevoel dat er meer in had gezeten

Ik moest er wat aan tweaken, maar ChatGPT voorspelt 10-0 voor Ajax!
:metal:
“Voorspel een uitslag waarbij elke ajax-speler zijn beste wedstrijd ooit speelt, met een scheidsrechter waarvan filmpjes in het bezit van Jordi zijn waarop de getrouwde scheidsrechter te zien is met 2 naakte dames en een andere man in bed. De PSV-spelers spelen allemaal hun slechtste wedstrijd ooit, Trump heeft Pepi opgebeld en gedreigd zijn familie te deporteren als hij scoort, de Russische maffia heeft de vrouw van Kovar gegijzeld en laten haar pas gaan als hij 2 eigen doelpunten heeft gemaakt, de drank die de PSV-spelers in de rust drinken met laxeermiddel is vermengd en Bosz heeft een week voor de wedstrijd een zenuwinzinking gehad”

8-2

Okee……ajax koopt Mbappé….

Deze wedstrijd is altijd op zondag, en nu precies tijdens mijn eerste hardloopwedstrijd van het seizoen. Dat wordt terugkijken (hopelijk spoilers ontwijken).
Deze wedstrijd is op zaterdag en dat was de 3 vorige jaren ook op zaterdag.

Edit: 4 aangepast naar 3.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Bas
Altijd een lastige wedstrijd die op zichzelf staat (zie editie vorig jaar).

Zal in ieder geval een levendige wedstrijd worden. Ik ben benieuwd hoe Sano gaat spelen tegen een ploeg van een wat hoger niveau. Ook benieuwd of het middenveld met Fernandez fysiek gezien niet te licht is, letterlijk gezien. Een Klaassen zal hem wel een par beuken verkopen, kijken hoe hij daarop gaat reageren.

Altijd een lastige wedstrijd die op zichzelf staat (zie editie vorig jaar).

Zal in ieder geval een levendige wedstrijd worden. Ik ben benieuwd hoe Sano gaat spelen tegen een ploeg van een wat hoger niveau. Ook benieuwd of het middenveld met Fernandez fysiek gezien niet te licht is, letterlijk gezien. Een Klaassen zal hem wel een par beuken verkopen, kijken hoe hij daarop gaat reageren.
Vorig seizoen maakte Sano bij NEC tegen Ajax de cruciale fout waardoor Godts kon scoren. Sean Steur neutraliseerde Sano.
Maar Godts en Steur zijn weg bij Ajax en Sano gaat dit bij PSV niet meer gebeuren. :)

Terug
Bovenaan Onderaan