Ajax - PSV | Zaterdag 30 juli | Eindstand: 3-5

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
5WwokIS.png

Wel een verplichting die we serieus nemen, gezien het gegeven dat wij m het vaakst hebben gewonnen. Onze Amsterdamse vrienden hebben m het vaakst verloren, das is een mooi record wat ik ze graag zie uitbreiden.
Wel eens met je want uiteraard zijn dit soort fraaie statistieken te mooi om die te laten bederven.
Echter; gezien het idiote tijdstip, wederom door de KNVB vastgesteld vlak voor de voor het Nederlandse voetbal zo belangrijke duel van PSV, vind ik
dat we wel degelijk een statement kunnen en moeten maken.
Dus alle spelers die in de basis staan tegen Monaco blijven in die betonnen bak zaterdags buiten de lijnen.
We spelen met een soort Jong PSV zoals gisteren tegen Eindhoven.
Dan zitten we in alle opzichten goed, hoe dat oefenpotje ook afloopt.
Uitgerust en blessurevrij beginnen we dan een paar dagen later aan het echte werk.

Wel eens met je want uiteraard zijn dit soort fraaie statistieken te mooi om die te laten bederven.
Echter; gezien het idiote tijdstip, wederom door de KNVB vastgesteld vlak voor de voor het Nederlandse voetbal zo belangrijke duel van PSV, vind ik
dat we wel degelijk een statement kunnen en moeten maken.
Dus alle spelers die in de basis staan tegen Monaco blijven in die betonnen bak zaterdags buiten de lijnen.
We spelen met een soort Jong PSV zoals gisteren tegen Eindhoven.
Dan zitten we in alle opzichten goed, hoe dat oefenpotje ook afloopt.
Uitgerust en blessurevrij beginnen we dan een paar dagen later aan het echte werk.
Dan prefereer ik een reglementaire 0-3 en dmv niet op komen dagen. Dat is pas een statement.

Dan prefereer ik een reglementaire 0-3 en dmv niet op komen dagen. Dat is pas een statement.
Als we jong PSV opstellen valt dat te verdedigen. Zij scoorden 4 van de 5 treffers gisteren.
Dus voldoen we aan onze plicht.
We worden niet gehinderd door een duel dat de KNVB alsmaar blijft programmeren op een moment dat de belangen van het Nederlandse voetbal ernstig geschaad worden.
Misschien dringt ons statement dan wel door die plank voor het Zeister hoofd heen.

Als we jong PSV opstellen valt dat te verdedigen. Zij scoorden 4 van de 5 treffers gisteren.
We worden niet gehinderd door een duel dat de KNVB alsmaar blijft programmeren op een moment dat de belangen van het Nederlandse voetbal ernstig geschaad worden.
Misschien dringt ons statement dan wel door die plank voor het Zeister hoofd heen.
Het lijkt me best lastig om een goede datum te kiezen, denk ook niet dat de KNVB heel erg veel keuze heeft. Vorig jaar speelden we een week later de JC schaal, tussen de wedstrijden tegen Midtjylland in. Maar omdat we de heenwedstrijd wonnen met 3-0 was het makkelijker kiezen voor Roger Schmidt om een sterk team op te stellen. Nu begint op 6 augustus alweer de competitie, dat zal wel te maken hebben met het WK. Dus tja, wanneer speel je dit dan als je alleen rekening houdt met de voorrondes van PSV?

Verder zou ik er voor kiezen om dragende spelers niet teveel te belasten in korte tijd, aan de andere kant moet het team ook ingespeeld raken. 45 minuten met de basiself en daarna 11 x wisselen. Maar dit mag zeker niet...

Bij de KNVB zullen ze wel denken dat PSV meer coefficienten kan scoren in de EL.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan