Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ja, met ingang van zaterdag weer een verliesreeks voor Ajax bedoel je?De wedstrijd van de ommekeer!
Nee, de ommekeer dat Ajax ein-de-lijk weer eens de scheidsrechter mee heeft en een penalty krijgt. Dat is dit seizoen nog niet 1x gebeurd!Ja, met ingang van zaterdag weer een verliesreeks voor Ajax bedoel je?
Nee, de ommekeer dat Ajax ein-de-lijk weer eens de scheidsrechter mee heeft en een penalty krijgt. Dat is dit seizoen nog niet 1x gebeurd!

Jullie krijgen Woutje tegenover je.Dat Brobbey weer niet scoort omdat hij de penalty mist?![]()

Worden de rugnummers omgedraaid?De wedstrijd van de ommekeer!
20 min Wout overleven wij wel.Jullie krijgen Woutje tegenover je.![]()
Heeft-ie z'n spuiten inmiddels? Wel handig om te weten.Jullie krijgen Woutje tegenover je.![]()
Hopen dat zijn manier van fluiten respect afdwingt en niet zijn maniertjes. Voor de rest, lood om oud ijzer wie ze aanstellen.De KNVB heeft Serdar Gözübüyük als scheidsrechter aangesteld voor deze wedstrijd en Pol van Boekel als VAR.
Kon niet veel slechter voor PSV; kunnen zich voorbereiden op een wedstrijd tegen 13 man.De KNVB heeft Serdar Gözübüyük als scheidsrechter aangesteld voor deze wedstrijd en Pol van Boekel als VAR.
Ik denk dat we absoluut geen Woutje krijgen in de eerste 60 minuten, want ik verwacht niet dat Ajax veel in balbezit zal zijn op de helft van PSV om Woutje aan te spelen, dus dat wordt wel Brobbeast in de spits.Jullie krijgen Woutje tegenover je.![]()
65% kans dat je hier joktNee, de ommekeer dat Ajax ein-de-lijk weer eens de scheidsrechter mee heeft en een penalty krijgt. Dat is dit seizoen nog niet 1x gebeurd!
Zo een afgang zie ik nu ook weer niet gebeuren Welt.
Ik bedoel het uiteraard overdrachtelijk.65% kans dat je hier jokt
What's new ?Kon niet veel slechter voor PSV; kunnen zich voorbereiden op een wedstrijd tegen 13 man.