Ajax - PSV | Woensdag 10 februari | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Jullie zullen het vast niet geloven, maar Tagliafico is echt een geweldige vent. Niet voor niets ook dé publiekslieveling sinds hij er is, dat is echt niet omdat wij Ajacieden van matennaaierij houden. Dat verafschuwen we (zie Getafe).

Jullie zien alleen de Tagliafico van de harde overtredingen en het matennaaien zoals net op het einde, dan snap ik dat je een hekel aan hem krijgt.
Op persoonlijk vlak is hij vast heel lievvv...maar op het veld is het een onsportieve lul. En dat telt.

En ik snap dat jullie matennaaierij verafschuwen als het tegen jullie gebeurt.
Getafe was dan ook een mooi stukje karma.
 
Ik beoordeel hem op zijn optreden in zijn wedstrijden en vind ik echt Ajax onwaardig dat supporters hem omhelzen zegt veel hoeveel er is veranderd bij Ajax. Naast de wedstrijden misschien wel een leuke vent waarbij mee kan lachen maar datbdoetber niet toe. Voorbeeld voor de Jeugd zijn en JC had dit perfect door.
Los van zijn overtredingen brengt hij ontzettend veel spirit in het elftal en is hij ook gewoon belangrijk in het spel. Geeft nooit op, gaat al-tijd door. Dat wordt gewoon gewaardeerd. En dan ook nog eens op de linksback wat jaren een drama is geweest.
 
Ja, in de beker heb je dat soort potjes. Die gasten spelen de pot van het jaar.. maar de pijp was dan ook wel snel op.. vond Volendam ook lekker erin vliegen qua overtredingen trouwens.. dat heb ik wel onthouden..
Dat noem je strijd, lef, passie ....juist de elementen die ik mis bij het PSV van vorig en dit seizoen...
 
Wij waren ook gek op van Bommel daar waar jullie een hekel hadden aan hem.
Dat was ook de morres en purpose van Ajax. eigen jeugd opleiden en minimaal 3 a 4 spelers laten instromen uit de A1. Daarnaast verzorgd voetbal met techniek,snelheid en tacktiek. Allemaal overboord gegooid met alleen maar aankopen die mate naaiers zijn en onsportief spel. jC draait zich om.
 
Op persoonlijk vlak is hij vast heel lievvv...maar op het veld is het een onsportieve lul. En dat telt.

En ik snap dat jullie matennaaierij verafschuwen als het tegen jullie gebeurt.
Getafe was dan ook een mooi stukje karma.
Tja, Ajax verdiende het te winnen. Tagliafico had m.i. rood moeten krijgen, maar Ajax had ook 100% penalty moeten krijgen (bal wordt nb weggetikt). Overigens heb ik dit seizoen Dumfries ook wel een paar keer een schwalbe zien maken waarmee PSV wat extra puntjes heeft gepakt. Afijn, ik weet hoe het werkt met voetbalfans: zoiets heet dan plotseling bij PSV 'professioneel' en 'tot het uiterste gaan om te winnen'. Nogmaals voor alle duidelijkheid: dat werkt van beide kanten zo.
 
Tja, Ajax verdiende het te winnen. Tagliafico had m.i. rood moeten krijgen, maar Ajax had ook 100% penalty moeten krijgen bal wordt nb weggetikt). Overigens heb ik dit seizoen Dumfries ook wel een paar keer een schwalbe zien maken waarmee PSV wat extra puntjes heeft gepakt. Afijn, ik weet hoe het werkt met voetbalfans: zoiets heet dan plotseling bij PSV 'professioneel' en 'tot het uiterste gaan om te winnen'. Nogmaals voor alle duidelijkheid: dat werkt van beide kanten zo.
Exact. De andere partij gaan overtuigen van de sympathie voor je eigen spelers heeft weinig zin. Ajacieden hadden vaak een hekel aan vBommel, die publiekslieveling was in Eindhoven. Vervang vBommel door Tagliafico en Eindhoven door Amsterdam. Same story, different day...

Laat de supporters vooral lekker haten op elkaars spelers. Dat schijnt een goede markt te creëren met achterlijke salarissen, TV-gelden en transfersommen tot gevolg. Supporters blij, clubs blij, TV-zenders blij, UEFA/FIFA blij, iedereen blij.
 
Tja, Ajax verdiende het te winnen. Tagliafico had m.i. rood moeten krijgen, maar Ajax had ook 100% penalty moeten krijgen bal wordt nb weggetikt). Overigens heb ik dit seizoen Dumfries ook wel een paar keer een schwalbe zien maken waarmee PSV wat extra puntjes heeft gepakt. Afijn, ik weet hoe het werkt met voetbalfans: zoiets heet dan plotseling bij PSV 'professioneel' en 'tot het uiterste gaan om te winnen'. Nogmaals voor alle duidelijkheid: dat werkt van beide kanten zo.
Mijn generatie genoten die die hard Ajax supporter zijn verafschuwen het huidige gedrag en onsportief spel. Zijn een ander Ajax gewend.
 
Juiste constatering.
Die Rensch had al rood moeten krijgen voor die benenbreker overtreding tegen Boscagli.
Maar dit durfde schijtluis Güzübüyük blijkbaar niet aan.
Wederom kunnen we de conclusie trekken dat 020 altijd de arbitrage mee heeft in tegenstelling tot PSV.
Misschien. Maar we moeten het daar helemaal niet op aan laten komen. Het eerste half uur zijn we volledig afgedroogd en we hadden geen antwoord, konden niets omzetten. De tweede helft was heel anders, maar niet echt door sprankelend positiespel van ons, of dat volgasgedoe. En zelfs toen konden we amper wat creëren.
 
Mijn generatie genoten die die hard Ajax supporter zijn verafschuwen het huidige gedrag en onsportief spel. Zijn een ander Ajax gewend.
Mijn generatie genoten die die hard Mars supporten verafschuwen het huidige gedrag van Saturnus. Zijn een andere planeet gewend.

Grow up, Sneeuwvlok.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan