Ajax - PSV | Woensdag 10 februari | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nico was ik ff vergeten. Had een keertje kunnen trekken. Van rensch vind ik geen rood.
Komop man. Dat was echt donkerrood. Zelfs die lul van Bruggink vindt dat rood. Maar buiten dat had hij dat misselijke mannetje ook rustig 3x geel kunnen geven nog. Én desalniettemin stond hij na 95’ nog op het veld. Evenals Rensch. Schande. Typisch ook dat meneer geen uitleg komt geven na de wedstrijd. En ook de VAR heeft hierin duidelijk gefaald vandaag. Geen woorden voor hoe slecht de arbitrage was vandaag.
 
Dat weet je bij Van Ginkel net zoals dat je dat weet wanneer je Götze haalt. Als je als TD die spelers haalt met het oog op de basis, dan ben je een fantast.

Voor de duidelijkheid ik vind dat je met Gotze echt wel een gokje had kunnen wagen. Met nadruk op 'gokje' want zijn fitheid was echt wel bekend en klaarblijkelijk de reden dat hij hier onder contract staat.

Om dan ook nog je zure geld te verspillen aan het vette vette contract van Van Ginkel - waarvan je langzamerhand wel weet dat (langdurig) spelen een unicum is - is gewoon zwak beleid.
Hoe vet is dat contract van van Ginkel dan eigenlijk?
 
Hahah snap het maar Argentijn is gewoon een dwaas en Ajax onwaardig je moet toch verlangen naar de sportieve Litmanen,Rijkaard,Olsen ect ect.
Ik snap dat er mensen echt kwaad om zijn. Niet omdat we deze pot wellicht kunnen forceren tegen 10 man (kan mij die beker schelen) maar omdat we toch al zo lekker in de spelers zitten..
 
Ik snap dat er mensen echt kwaad om zijn. Niet omdat we deze pot wellicht kunnen forceren tegen 10 man (kan mij die beker schelen) maar omdat we toch al zo lekker in de spelers zitten..
Nou ja als je het kampioenschap ook al kan vergeten is het nog de enige prijs.
 
Ik ben niet kwaad omdat we uit de beker liggen. Ik ben wel kwaad omdat we door onze eigen trainer gesaboteerd worden. Schmidt moet ontslagen worden.
 
Komop man. Dat was echt donkerrood. Zelfs die lul van Bruggink vindt dat rood. Maar buiten dat had hij dat misselijke mannetje ook rustig 3x geel kunnen geven nog. Én desalniettemin stond hij na 95’ nog op het veld. Evenals Rensch. Schande. Typisch ook dat meneer geen uitleg komt geven na de wedstrijd. En ook de VAR heeft hierin duidelijk gefaald vandaag. Geen woorden voor hoe slecht de arbitrage was vandaag.
Als ik hem terug zie dan concludeer ik dat het ook rood had kunnen/moeten zijn. In de wedstrijd had ik een ander gevoel. Anderzijds had hij ook volgens de nieuwe regels een penalty tegen kunnen geven. Was het ook klaar geweest.
 
Nou ja als je het kampioenschap ook al kan vergeten is het nog de enige prijs.
De enige prijs is overleven in de el (cash) en zorgen dat je in ieder geval voorronde cl hebt.. als we alsnog kampioen worden is dat een mooi extraatje.. maar de beker levert geen zak op.. normaal gesproken kaartverkoop en facilitair maar nu echt niet.
 
Verloren door de scheids? Had wel een rode kaart moeten geven...maar was het geen hands en een penalty? Verder geen kans gecreëerd in de tweede helft
 
Hahah snap het maar Argentijn is gewoon een dwaas en Ajax onwaardig je moet toch verlangen naar de sportieve Litmanen,Rijkaard,Olsen ect ect.
Jullie zullen het vast niet geloven, maar Tagliafico is echt een geweldige vent. Niet voor niets ook dé publiekslieveling sinds hij er is, dat is echt niet omdat wij Ajacieden van matennaaierij houden. Dat verafschuwen we (zie Getafe).

Jullie zien alleen de Tagliafico van de harde overtredingen en het matennaaien zoals net op het einde, dan snap ik dat je een hekel aan hem krijgt.
 
Jullie zullen het vast niet geloven, maar Tagliafico is echt een geweldige vent. Niet voor niets ook dé publiekslieveling sinds hij er is, dat is echt niet omdat wij Ajacieden van matennaaierij houden. Dat verafschuwen we (zie Getafe).

Jullie zien alleen de Tagliafico van de harde overtredingen en het matennaaien zoals net op het einde, dan snap ik dat je een hekel aan hem krijgt.
Ik beoordeel hem op zijn optreden in zijn wedstrijden en vind ik echt Ajax onwaardig dat supporters hem omhelzen zegt veel hoeveel er is veranderd bij Ajax. Naast de wedstrijden misschien wel een leuke vent waarbij mee kan lachen maar datbdoetber niet toe. Voorbeeld voor de Jeugd zijn en JC had dit perfect door.
 
Een eerlijke reactie...netjes. Een Ajax zonder Gravenberch, Kudus, Onana en Mazraoui die na een helft afhaakt. Die Schmidt blijft maar onzin verkondigen.
Schmidt blijft onzin verkondigen maar jij ook. PSV was ook zonder zijn creatieve spelers Götze, Gakpo en Madueke. En Kudus doet al zolang niet mee bij Ajax dat je niet meer kunt spreken over een gemis. Anders missen wij ook van Ginkel...
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan