Ajax - PSV | Woensdag 10 februari | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Teams als Heracls en Utrecht zijn PSV maar wat dankbaar met de Ramselaartjes en de Mauros van deze wereld die wij deels voor ze opleiden.

Rosario zie ik ook achtereenvolgens bij een Almere city, Heracles en Vitesse terecht komen na een avontuurtje bij een degradatie club in Engeland of matig Bundesliga clubje.

Bruggink staat ook te popelen om Schmidt te vragen waarom Ihattaren er uit werd gehaald. Volledig met Bruggink eens.
 
Laatst bewerkt:
En dan een appje krijgen van een Ajax-maatje die zegt dat er geen moment was dat Ajax onsportief was :ROFL::lying:
:unsure: Was zeker een maatjesharing. :rolleyes:

images


Heeft geen ogen ... ;)
 
Die Gotze is ook op een lekkere tijd geblesseerd he? Godverdomme zeg. Gakpo en Madueke is helaas pure pech.

Met fucking Thomas en Vertessen en weet ik veel allemaal, ga je geen prijzen winnen. Kut voetbal. Had dolgraag de tiende KNVB beker willen winnen, weer een jaar moeten wachten.

Zit niks anders op dat tweede worden en hopelijk heb je volgend jaar geluk met geen blessures.
 
Rosario en Sangaré verloren in het midden veel ballen. heb ik gelijk als ik zeg dat dumfries slecht zijn geweest voor 4 of 5 games ...
Klopt...onze middenveld stelt helemaal niets voor ...zo onsamenhangend als maar wat, geen pit, geen creativiteit, geen strijd, geen overzicht, geen eenheid...en als het middenveld niet functioneert, dan word je makkelijk overlopen...zelfs door de kleinere clubjes in de eredivisie en vandaag wel erg makkelijk in de 1e helft door je geduchtste concurrent...
 
Iemand attendeerde me zojuist op het feit dat Dumfries al een tijdje loopt te sukkelen met zijn fysiek, pijntjes hier en daar. Gaf laatst ook aan dat hij met pijnstillers speelde. Kan ook een verklaring zijn voor zijn slechte periode. Ook wel aannemelijk aangezien we gewoon geen back-up hebben voor 'm.
 
Iemand attendeerde me zojuist op het feit dat Dumfries al een tijdje loopt te sukkelen met zijn fysiek, pijntjes hier en daar. Gaf laatst ook aan dat hij met pijnstillers speelde. Kan ook een verklaring zijn voor zijn slechte periode. Ook wel aannemelijk aangezien we gewoon geen back-up hebben voor 'm.
Oe, moet ie niet t verkeerde pilletje pakken
 
Die Gotze is ook op een lekkere tijd geblesseerd he? Godverdomme zeg. Gakpo en Madueke is helaas pure pech.

Met fucking Thomas en Vertessen en weet ik veel allemaal, ga je geen prijzen winnen. Kut voetbal. Had dolgraag de tiende KNVB beker willen winnen, weer een jaar moeten wachten.

Zit niks anders op dat tweede worden en hopelijk heb je volgend jaar geluk met geen blessures.
En wat te denken van onze hoop in barre tijden, Van Ginkel, die nog helemaal niets heeft laten zien....ooh wat gaan we van hem genieten in de maand april, wanneer het er allemaal niet meer toe doet voor PSV....
 
Iemand attendeerde me zojuist op het feit dat Dumfries al een tijdje loopt te sukkelen met zijn fysiek, pijntjes hier en daar. Gaf laatst ook aan dat hij met pijnstillers speelde. Kan ook een verklaring zijn voor zijn slechte periode. Ook wel aannemelijk aangezien we gewoon geen back-up hebben voor 'm.

De back posities behoren ook wel tot de meest intensieve posities om op te spelen, zeker in een systeem als deze. 28 wedstrijden heeft hij al gespeeld, dat is best wat, zeker als je bedenkt dat hij tussendoor ook nog corona heeft gehad.
 
Klopt...onze middenveld stelt helemaal niets voor ...zo onsamenhangend als maar wat, geen pit, geen creativiteit, geen strijd, geen overzicht, geen eenheid...en als het middenveld niet functioneert, dan word je makkelijk overlopen...zelfs door de kleinere clubjes in de eredivisie en vandaag wel erg makkelijk in de 1e helft door je geduchtste concurrent...
Welke kleine clubjes overlopen ons dan? Dat er es een rush of een geslaagde aanval bij zit wil niet zeggen dat je consequent overlopen wordt.
 
Wat een beetje jammer is na zo'n eerste helft, is dat je niet eens mag klagen over de erg discutabele beslissingen van Serdar G.
Met zo'n lamlendig spel in de eerste helft...heeft iedereen het...over de lamlendige 1e helft.

En Mo wisselen voor Vertessen. Daar gaat Schmidt voor mij voor de eerste keer over het randje. Vertessen (KKD-niveau) werkelijk niks goed gedaan. Te traag, te soft, te afwachtend.
 
En wat te denken van onze hoop in barre tijden, Van Ginkel, die nog helemaal niets heeft laten zien....ooh wat gaan we van hem genieten in de maand april, wanneer het er allemaal niet meer toe doet voor PSV....

Van Ginkel werd gehaald om de supporters nog blijer te maken. Kan niet eens een halfuur spelen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan