Ajax - PSV | Woensdag 10 februari | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nou. Iets beter in de 2ehelft, maar ik word er niet vrolijk van.

Ajax is ook een raar team. Spelen een hele puike eerst helft en vullen de 2e helft met smerige overtredingen en matennaaien. Jammer en onnodig lijkt me. Wel typisch als je ziet waarvoor PSV geel krijgt (onschuldig luchtduel Teze, een voorlangs lopende speler bij Zahavi en een boze Malen), waar Ajax mag schoppen, zeuren, ballen wegtrappen en aanstellen.

Maar goed, Ajax desondanks duidelijk beter.
30 minuten zoiets.. tweede helft was voor ons..
 
En wellicht gaat onze Ronaldinho voor het eerst écht een punt hebben met zijn complottheorieën over scheidsrechters..
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Welke discutabele momenten? Vond hem best goed fluiten. Dat van Malen en Zahavi is eerder dom van die spelers. Kostbare minuten verkloten.
Schwalbe in de 16 en een trap van achter op enkelniveau. En krijgt een geel kaartje. Had gewoon rood moeten zijn.
 
Waarom breng je ook niet een Van Ginkel ofzo?

Ryan fucking Thomas, Yorbe fucking Vertessen. Mo eraf halen. Prettige avond weer heren. PSV en met name Schmidt hebben me avond weer verziekt.

Prijs nummer 1 weg.
Ik vond de wissels ook niet zo. Al is er niet veel keuze. Ik had alleen Sangaré eruit gehaald ipv Ihattaren.
Die van Rensch was geen rood, die van Tagliafico te meer.
Ik vond het juist andersom.
 
En dan een appje krijgen van een Ajax-maatje die zegt dat er geen moment was dat Ajax onsportief was :ROFL::lying:
 
Gezien de hele wedstrijd maakte PSV geen enkel moment aanspraak op de overwinning...een eigen doelpunt maakte het weliswaar in de 2e helft spannender, maar Stekelenburg heeft helemaal niets te doen gehad in ruim 90 minuten....kortom, Ajax is de terechte winnaar !
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan