Ajax - PSV | Woensdag 10 februari | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Zoals eerder al gezegd: nu weet je weer waarom je zo’n grafhekel hebt aan Ajax. Wat een zeldzaam irritant clubje acteurs. Nog irritanter is het dat ze in de 2e helft mede door de arbitrage in de wedstrijd zijn gehouden. Elke andere ploeg had deze wedstrijd niet met 11 man beëindigd. Voor al onze Ajax-vrienden die steeds denken dat ze benadeeld worden door scheidsrechters: het zijn dus dit soort wedstrijden waarom andere clubs en supporters steeds het gevoel hebben dat Ajax de arbitrage meeheeft :braak: :braak:
Serieus, ik kijk dus nooit of amper Ajax. Dat cl seizoen heb ik nul van gezien. Twee potjes (3 nu) is echt genoeg...
 
PSV blaft vaak in de topwedstrijden maar bijt uiteindelijk niet. Gefeliciteerd JDJ en Gerbrands met dit selectie beleid en deze trainer. 0 top wedstrijden gewonnen, wat zeg ik? Topwedstrijden? Nee de top4
Nou, blaffen, ik zou het meer keffen noemen. We hebben bijna geen kansen gecreerd, en weinig duels gewonnen, en weinig passen op maat gegeven. Verder was het prima
 
Matige pot natuurlijk.
Maar een 2-1 valt nog best mee, na de eerste twintig minuten zag ik persoonlijk een 6-0 al aankomen
 
Nou. Iets beter in de 2ehelft, maar ik word er niet vrolijk van.

Ajax is ook een raar team. Spelen een hele puike eerst helft en vullen de 2e helft met smerige overtredingen en matennaaien. Jammer en onnodig lijkt me. Wel typisch als je ziet waarvoor PSV geel krijgt (onschuldig luchtduel Teze, een voorlangs lopende speler bij Zahavi en een boze Malen), waar Ajax mag schoppen, zeuren, ballen wegtrappen en aanstellen.

Maar goed, Ajax desondanks duidelijk beter.
 
Hopelijk heeft Mo zelf aangegeven moe te zijn. Anders is Schmidt echt een onbenul en kan hij beter maar terug naar China
 
Mag ik zo vrij zijn om Ajax de trofee uit te reiken voor de meest ergerlijke tegenstander van 2021?

Ik weet dat het jaar nog niet voorbij is, maar ik denk niet dat we nog vervelendere galbakken tegen gaan komen als vanavond.
 
Zat net weer de herhaling te kijken, maar die volle noppen van (die vre-se-lijke) Tagliafico vol op de achillespees .... Dit is niet best hoor.
 
Waarom breng je ook niet een Van Ginkel ofzo?

Ryan fucking Thomas, Yorbe fucking Vertessen. Mo eraf halen. Prettige avond weer heren. PSV en met name Schmidt hebben me avond weer verziekt.

Prijs nummer 1 weg.
Niet dat v.Ginkel veel toevoegt, die durft amper te rennen, maar die twee wissels waren wel weer van gigantische-plank-voor-je-hoofd-niveau ja.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan