Ajax - PSV | Woensdag 10 februari | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
PSV blaft vaak in de topwedstrijden maar bijt uiteindelijk niet. Gefeliciteerd JDJ en Gerbrands met dit selectie beleid en deze trainer. 0 top wedstrijden gewonnen, wat zeg ik? Topwedstrijden? Nee de top4
 
Godsakker zeg, dat had m nog moeten zijn.

Ik blijf overtuigd, thuis pakken we ze. En anders stuur mij het veld maar in, ik vecht me helemaal kapot om van die galbakken te kunnen winnen.
 
Godsakker zeg, dat had m nog moeten zijn.

Ik blijf overtuigd, thuis pakken we ze. En anders stuur mij het veld maar in, ik vecht me helemaal kapot om van die galbakken te kunnen winnen.
Als je dan toch rood pakt, zorg dan wel dat je er minstens 3 uitschakelt he ;)
 
Zo frustrerend dit. 12 top wedstrijden niet winnen op een rij; dat is toch ongelofelijk.

En hoe het komt? Door dat schijthazenvoetbal zoals in de eerste helft. We hebben echt wel kwaliteit in de ploeg, maar niet als we half achterover leunen en half aanvallen. Gewoon naar voren duwen en ajax van de goal afhouden, dan zijn ze helemaal niet zo bijzonder.

Maar nee wij komen weer aan met een eerst helft als vandaag, of een 2e helft als een maand geleden. Wat een wanvertoning
 
Godsakker zeg, dat had m nog moeten zijn.

Ik blijf overtuigd, thuis pakken we ze. En anders stuur mij het veld maar in, ik vecht me helemaal kapot om van die galbakken te kunnen winnen.
Mag ik dan samen met jou het veld op? Stel wat mij betreft nog meer mensen van het forum op. Weet zeker dat er meer strijd in zit dan nu.
 
Beetje liplezen bij Dumfries "elke keer hetzelfde"

Precies mijn gedachte. Of het nou V.Bommel, Schmidt of Faber als coach is. Altijd hetzelfse slappe gedoe in zulke wedstrijden.

En dan dat leuk de tegenstander groeten met een lach en knuffel na de wedstrijd. Dan zit je toch niet met een strijdgevoel in die wedstrijd?
 
Ook daar moet je je als trainer op voorbereiden, het is zijn taak om spelers goed te laten functioneren en dat gebeurt niet, dat heeft alles met Schmidt te maken.
Te makkelijk. Is al jaren een probleem tegen Ajax. Een helft redelijk en een helft door het ijs. Heeft met de instelling van de spelers op het veld te maken
 
Zoals eerder al gezegd: nu weet je weer waarom je zo’n grafhekel hebt aan Ajax. Wat een zeldzaam irritant clubje acteurs. Nog irritanter is het dat ze in de 2e helft mede door de arbitrage in de wedstrijd zijn gehouden. Elke andere ploeg had deze wedstrijd niet met 11 man beëindigd. Voor al onze Ajax-vrienden die steeds denken dat ze benadeeld worden door scheidsrechters: het zijn dus dit soort wedstrijden waarom andere clubs en supporters steeds het gevoel hebben dat Ajax de arbitrage meeheeft :braak: :braak:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan