Adrian Fein (M), gehuurd van Bayern München

Ik ging ervan uit dat Rosario hooguit enkele tonnen is betaald, voir Mauro 0.5m en voir Thimas 1m

Fair enough. Ik vond het een onderwaardering, maar dat baseerde ik op het feit dat PSV spelers wel wat meer waard zijn. En zo zijn ze uiteraard niet begonnen.
 
"Het Eindhovens Dagblad weet vrijdagochtend het prijskaartje van Fein te melden. "Fein ziet in de eredivisie volop kansen om zich te ontwikkelen. Als dat gebeurt, kan PSV hem aan het einde van het seizoen voor ongeveer 6 miljoen euro kopen. De Eindhovenaren bedongen bij Bayern München, waar hij al dertien jaar ingeschreven stond, immers een koopoptie. Vorig seizoen speelde hij bij Hamburger SV", zo klinkt het. "

Kun je voor dat bedrag alledrie 3, 4x kopen?
Dat prijskaartje was al bekend toen Fein naar PSV kwam. Het is een clausule in het huurcontract.
 
Dat prijskaartje was al bekend toen Fein naar PSV kwam. Het is een clausule in het huurcontract.

Ja. Dat is dan ook geen nieuw artikel. Ik wilde alleen de 6 miljoen even belichten omdat ik dat als totaalbedrag voor 4x 3 PSV spelers wat mager vond. Maar ik snap rico inmiddels.
 
Een aantal disclaimers:

1. Omdat ik Rosario prefereer boven Fein betekent dat niet dat ik Fein de grond in moet boren om aan te tonen dat Rosario beter is;
2. Wedstrijdritme is belangrijk voor de meeste spelers;
3. Spelen in je eigen linie, maar toch op een andere positie is altijd lastig omschakelen.

Dat gezegd hebbende... Afgezien van een leuk potje tegen ADO zie ik echt niet waarom deze jongen zoveel fans heeft. Je kan toch niet serieus menen dat deze jongen de plek van Rosario moet innemen? Ik heb echt geen idee maar wat voor anti-voetballer ik vanavond gekeken heb. Passing ondermaats, verdedigend makkelijk te kloppen, wint geen duels en lijkt gewoon geen voetballer. Sorry Fein fans, maar ik begin Schmidt wel te begrijpen.

Hopelijk is het wedstrijdritme... Of zoiets.
 
Een aantal disclaimers:

1. Omdat ik Rosario prefereer boven Fein betekent dat niet dat ik Fein de grond in moet boren om aan te tonen dat Rosario beter is;
2. Wedstrijdritme is belangrijk voor de meeste spelers;
3. Spelen in je eigen linie, maar toch op een andere positie is altijd lastig omschakelen.

Dat gezegd hebbende... Afgezien van een leuk potje tegen ADO zie ik echt niet waarom deze jongen zoveel fans heeft. Je kan toch niet serieus menen dat deze jongen de plek van Rosario moet innemen? Ik heb echt geen idee maar wat voor anti-voetballer ik vanavond gekeken heb. Passing ondermaats, verdedigend makkelijk te kloppen, wint geen duels en lijkt gewoon geen voetballer. Sorry Fein fans, maar ik begin Schmidt wel te begrijpen.

Hopelijk is het wedstrijdritme... Of zoiets.
Fanboy.
 
Een aantal disclaimers:

1. Omdat ik Rosario prefereer boven Fein betekent dat niet dat ik Fein de grond in moet boren om aan te tonen dat Rosario beter is;
2. Wedstrijdritme is belangrijk voor de meeste spelers;
3. Spelen in je eigen linie, maar toch op een andere positie is altijd lastig omschakelen.

Dat gezegd hebbende... Afgezien van een leuk potje tegen ADO zie ik echt niet waarom deze jongen zoveel fans heeft. Je kan toch niet serieus menen dat deze jongen de plek van Rosario moet innemen? Ik heb echt geen idee maar wat voor anti-voetballer ik vanavond gekeken heb. Passing ondermaats, verdedigend makkelijk te kloppen, wint geen duels en lijkt gewoon geen voetballer. Sorry Fein fans, maar ik begin Schmidt wel te begrijpen.

Hopelijk is het wedstrijdritme... Of zoiets.
Eens met jou. Ik zie af en toe leuke passjes bij Fein, maar ook heel veel balverlies en traagheid.

Beetje Guti 2.0
 
Eens met jou. Ik zie af en toe leuke passjes bij Fein, maar ook heel veel balverlies en traagheid.

Beetje Guti 2.0
Onzin natuurlijk. Als Fein net zoveel wedstrijden (stuk of 80-90) mag oefenen op zijn eigen positie, net als Rosario, dan kun je kijken wie er het beste functioneert. Fein stond ook gisteren weer niet op zijn beste positie dus vergelijken is niet mogelijk. Zet hem eens 10 wedstrijden op de plek van Rosario dan hoor je over 10 weken alleen nog: welke Rosario? Qué? ;)
 
Onzin natuurlijk. Als Fein net zoveel wedstrijden (stuk of 80-90) mag oefenen op zijn eigen positie, net als Rosario, dan kun je kijken wie er het beste functioneert. Fein stond ook gisteren weer niet op zijn beste positie dus vergelijken is niet mogelijk. Zet hem eens 10 wedstrijden op de plek van Rosario dan hoor je over 10 weken alleen nog: welke Rosario? Qué? ;)
Wat is zijn beste / favoriete plek dan? Ik heb niet het idee dat Fein een verdedigende middenvelder is?
 
Als je bar weinig kan en je word vergeleken met Rosario, die ook niks kan maar gek genoeg zijn waarde(armoede) bewijst...
 
Rosario speelde gisteren niet verkeerd. Net wat hoger. Zijn 2e helft tegen RKC was ook prima. Is geen speler voor de kleine ruimte. Daar heeft hij de handelingssnelheid niet voor. Is ook geen spelverdeler. Daar heeft hij het overzicht niet voor. Zodoende vind ik hem altijd net niet goed genoeg als CM maar ook niet als AM. Toch speelde hij niet verkeerd. Fein was onzichtbaar gisteren.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Dat verdedigende heb ik nog niet kunnen ontdekken. Moet je dan niet zo af en toe een bal afpakken en/of een sliding maken?
Zeker, dat schijnt erbij te horen haha. Dat is waar hij van Schmidt ook aan moet werken. Zelfde geldt overigens voor Rosario. Die sticht meer gevaar in eigen strafschopgebied dan van de tegenstander. Lijkt mij ook niet de bedoeling toch?!
 
Zeker, dat schijnt erbij te horen haha. Dat is waar hij van Schmidt ook aan moet werken. Zelfde geldt overigens voor Rosario. Die sticht meer gevaar in eigen strafschopgebied dan van de tegenstander. Lijkt mij ook niet de bedoeling toch?!
Maar we hebben het niet over Rosario. Overigens verschillen we over hem ook van mening.
 
Ik heb de wedstrijd gisteren niet gezien. De wedstrijdchat doorgelezen, maar het was geen feest heb ik begrepen. Fein de verlosser is het dus niet...
 
Terug
Bovenaan Onderaan