ADO Den Haag


Geld moet dus komen, maar volgens mij was t wel vaker wat traag vanuit die eigenaar. Slotsom, ze gaan gewoon degraderen.
Hoeft niet, als de chinezen niet betalen, wat er dik inzit, dan gaat ADO failliet voor het einde van de competitie, en moeten ze doorstarten in de derde klasse. Zou wel heel naar zijn voor hen.
 
Hoeft niet, als de chinezen niet betalen, wat er dik inzit, dan gaat ADO failliet voor het einde van de competitie, en moeten ze doorstarten in de derde klasse. Zou wel heel naar zijn voor hen.
Wel het mooiste stadion van de derde Klasse. ;)
 
Hoeft niet, als de chinezen niet betalen, wat er dik inzit, dan gaat ADO failliet voor het einde van de competitie, en moeten ze doorstarten in de derde klasse. Zou wel heel naar zijn voor hen.
Oei dat zou wel een sof zijn, zeg.....
 
Zou me ook niks verbazen als ze door degradatie zichzelf ook min of meer failliet verklaren, neem aan dat dit de inkomsten geen goed doet en als ik de selectie bekijk en de transfers van de afgelopen jaren dan zie ik ook weinig ruimte om inkomsten te krijgen. Ik denk dat zelfs voor Emmen en Cambuur er geen interessante spelers bijzitten, terwijl de helft straks transfervrij lijkt te zijn.
 
Hoeft niet, als de chinezen niet betalen, wat er dik inzit, dan gaat ADO failliet voor het einde van de competitie, en moeten ze doorstarten in de derde klasse. Zou wel heel naar zijn voor hen.
Jammer ook, club uit de derde stad van Nederland zou natuurlijk nooit in deze situatie moeten zitten, of zo'n kleine voetbalclub moeten hebben; dat er nauwelijks voetbaltalenten rondlopen in Den Haag is ook moeilijk voor te stellen eigenlijk.
 
Jammer ook, club uit de derde stad van Nederland zou natuurlijk nooit in deze situatie moeten zitten, of zo'n kleine voetbalclub moeten hebben; dat er nauwelijks voetbaltalenten rondlopen in Den Haag is ook moeilijk voor te stellen eigenlijk.
Met op korte afstand 3 profclubs in R'dam is de concurrentie misschien ook wel groot?
 
Jammer ook, club uit de derde stad van Nederland zou natuurlijk nooit in deze situatie moeten zitten, of zo'n kleine voetbalclub moeten hebben; dat er nauwelijks voetbaltalenten rondlopen in Den Haag is ook moeilijk voor te stellen eigenlijk.
Ja, dat zei iedereen ook over NAC, maar die hebben het ook weten te verpesten.. Krijg je als je slappelingen in het bestuur hebt..
 
Met op korte afstand 3 profclubs in R'dam is de concurrentie misschien ook wel groot?
Zeker. En gewoon geen goede organisatie. Goede spelers uit deze regio gaan vaak naar Sparta. Ook wel ADO natuurlijk. Maar mijn zoontjes team won nog wel eens van zijn ADO leeftijdsgenoten.
 
Jeugdopleiding is gewoon slecht. Alle goede jeugdspelers gaan hier vooral naar Sparta.
Ja, een reactie op een heel oud bericht, lees net een interview met Jol waarin hij dit zegt:
‘De stad bestaat voor 55 procent uit mensen van buitenlandse afkomst. Daar zitten goede voetballers bij. In andere steden zie de Amrabats en de Ziyechs wel doorbreken. Maar in het huisreglement van ADO Den Haag staat dat iedereen zijn broekje moet uittrekken bij het douchen. Voor islamitische families is dat een reden om voor een andere club te kiezen. ADO doet zichzelf daarmee tekort.’
Neem aan dat Jol een beetje zicht heeft op wat er speelt bij ADO en dat dit wel eens een puntje kan zijn waardoor jeugd naar Sparta gaat.
 
Ja, een reactie op een heel oud bericht, lees net een interview met Jol waarin hij dit zegt:

Neem aan dat Jol een beetje zicht heeft op wat er speelt bij ADO en dat dit wel eens een puntje kan zijn waardoor jeugd naar Sparta gaat.
Sparta heeft ook een veel betere naam. En het is natuurlijk belachelijk als je met kleren doucht.
 
Sparta heeft ook een veel betere naam. En het is natuurlijk belachelijk als je met kleren doucht.
Ja, maar als andere clubs dat wel toelaten en je daardoor talenten mist is het misschien tijd om je achter je oren te krabben? Daarbij, wat voor nadeel heeft lijdt de club als een deel van de spelers met een onderbroek aan gaat douchen?
 
Sparta heeft ook een veel betere naam. En het is natuurlijk belachelijk als je met kleren doucht.
Ik heb het ook wel vaker gezien. Ik denk dat het een geloofskwestie is, vanuit de Islam. De eerste keren vond ik het raar, maar verder heb ik er geen last van. Als iemand zich er prettiger bij voelt en dit hèt probleem is, dan is het prima toch.
 
Ik heb het ook wel vaker gezien. Ik denk dat het een geloofskwestie is, vanuit de Islam. De eerste keren vond ik het raar, maar verder heb ik er geen last van. Als iemand zich er prettiger bij voelt en dit hèt probleem is, dan is het prima toch.
Ze hebben geen wasmachine thuis.
 
Ik heb het ook wel vaker gezien. Ik denk dat het een geloofskwestie is, vanuit de Islam. De eerste keren vond ik het raar, maar verder heb ik er geen last van. Als iemand zich er prettiger bij voelt en dit hèt probleem is, dan is het prima toch.
Ook waar. Maar het lijkt me vreemd. Al moet ik niks zeggen, want wij douchen altijd in zwembroek. Al vraag je je wel af of ze dan na het douchen die natte onderbroek aanhouden.
 
Ik heb het ook wel vaker gezien. Ik denk dat het een geloofskwestie is, vanuit de Islam. De eerste keren vond ik het raar, maar verder heb ik er geen last van. Als iemand zich er prettiger bij voelt en dit hèt probleem is, dan is het prima toch.
In de jeugd schijnt het heel normaal te zijn dat iedereen met onderbroek aan doucht.
Aldus mijn 2 tienerneefjes.

Tijden veranderen, zullen we maar zeggen :rolleyes:
 
In de jeugd schijnt het heel normaal te zijn dat iedereen met onderbroek aan doucht.
Aldus mijn 2 tienerneefjes.

Tijden veranderen, zullen we maar zeggen :rolleyes:
Tja, met het gegeven dat iedere begeleider een telefoon met camera bij zich heeft vind ik dat eigenlijk niet eens zo vreemd meer.
 
Zo had ik t nog niet bekeken.
Maar idd, dat is anno 2021 wel een dingetje. ( :drumroll: )
Rare wereld.
Zolang je zelf geen kinderen hebt is dat iets waar je niet over hoeft na te denken, maar de wereld is wel net ff anders dan 30 jaar terug, iedereen heeft een camera, en met 3 kliks zit die foto van jouw kind voor eeuwig in de krochten van t darkweb :( Technologie is mooi, maar heeft vaak een schaduwzijde.
 
Terug
Bovenaan Onderaan