ADO Den Haag

Bedankt voor het uitlichten. Ik stel voor dat we vanaf nu zonder noppen voetballen om het voetbal gras-vriendelijker te houden. Noppen is echt zó van de vorige eeuw...
Kunnen we niet gaan voetballen met jetpacks? Dan raak je dat hele gras niet aan.
 

Janmaat tekent bij ADO: 'Dit voelt als thuiskomen'​

link

Daryl Janmaat heeft een contract tot medio 2023 getekend bij ADO den Haag.
 

Janmaat tekent bij ADO: 'Dit voelt als thuiskomen'​

link

Daryl Janmaat heeft een contract tot medio 2023 getekend bij ADO den Haag.

Ah, Janmaat. Dat vond ik toch best een degelijke back destijds. Speelde sterk op het WK 2014, maar heeft teveel blessures gehad, anders had ie na Watford nog wel een stap omhoog kunnen maken.
 

Waar zijn die gasten bang voor? Dat ze bezwijken onder de druk van geluid uit de speakers?
 

Waar zijn die gasten bang voor? Dat ze bezwijken onder de druk van geluid uit de speakers?

:FP:

Over stomme clubs gesproken..
 

Waar zijn die gasten bang voor? Dat ze bezwijken onder de druk van geluid uit de speakers?
Tja, de belangen zijn groot. Alles wat je kunt gebruiken om de tegenstander wat tegen te werken, kun je dan gebruiken. Ik snap het wel. Je ziet toch dat de afwezigheid van fans invloed heeft op het spel van (sommige) teams.
:FP:

Over stomme clubs gesproken..
Hoho, toch een beetje m'n 2e club. Stel dat er wat te juichen zou zijn, kan ik dat in mijn tuin horen.
 
Tja, de belangen zijn groot. Alles wat je kunt gebruiken om de tegenstander wat tegen te werken, kun je dan gebruiken. Ik snap het wel. Je ziet toch dat de afwezigheid van fans invloed heeft op het spel van (sommige) teams.

Hoho, toch een beetje m'n 2e club. Stel dat er wat te juichen zou zijn, kan ik dat in mijn tuin horen.
Dan heb je zelden overlast :D
 
Blijkbaar hebben de fans van Ado een inzameling gehouden en 8000,- voor de spelers opgehaald als extra stimulans om degradatie te voorkomen.

Bizar. Geld ophalen voor mensen die het niet nodig hebben als motivatie om hun werk te doen. Midden in een crisis. De buurtkroeg waar de fans samen kijken is straks failliet maar ze halen geld op voor de spelers.
 
Blijkbaar hebben de fans van Ado een inzameling gehouden en 8000,- voor de spelers opgehaald als extra stimulans om degradatie te voorkomen.

Bizar. Geld ophalen voor mensen die het niet nodig hebben als motivatie om hun werk te doen. Midden in een crisis. De buurtkroeg waar de fans samen kijken is straks failliet maar ze halen geld op voor de spelers.
Moeten die lui die dat geld hebben gegeven weer een week de goedkoopste pizza’s van de Aldi eten. Sukkels.
 

Gaat niet helemaal soepel in de Hofstad. Mij benieuwen welke kant dit opgaat.
Geen idee wat de regels zijn als ADO voor t einde failliet gaat, maar voor hen die hopen, AZ heeft net als ons 4 punten tegen ADO gehaald, maakt voor de strijd om plek 2 geen reet uit als die wedstrijden al zouden vervallen.
Competitie is nog 4 wedstrijden.. ik neem aan dat die nog wel doorgaan..
 

Geld moet dus komen, maar volgens mij was t wel vaker wat traag vanuit die eigenaar. Slotsom, ze gaan gewoon degraderen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan