ADO Den Haag

Je bedoelt dat Groenendijk een goeie hoofdtrainer voor PSV zou kunnen zijn ? ;)
:ROFL: Nee, PSV is helemaal geen moeilijke club voor een trainer, je hebt er eindeloos krediet en er zijn geen spelers die zich laten gelden. En een directie en RvC die zich met boekjes en andere pretentieuze prietpraat (om maar eens een van mijn jeugdhelden Wim T te citeren).
 
Bij ADO en Vitesse wordt het goede voorbeeld gegeven, terwijl we toch wel kunnen zeggen dat daar de verwachtingen flink lager liggen. Nu in Eindhoven nog.
 
Groenendijk per direct weg wegens de teleurstellende resultaten.

Groenendijk stapt op

Ik zal de voor de hand liggende opmerkingen voor me houden. Soort van.
Van Bommel was allang ontslagen wanneer hij de spelers had waar hij om gevraagd had. De Jong weet dondersgoed dat hij hier minimaal mede verantwoordelijk voor is en die boekenschrijver (mag dat? :p) weet dat hij verantwoordelijk is voor de Jong. De Jong zal uiteindelijk als eerste sneuvelen en ik denk dat dat terecht zal zijn. Ja Mark zet de spelers neer maar ga er maar aanstaan met zo een kwalitatief slechte groep, vergelijkbaar met de groep rond 1992 meen ik met Twan Scheepers, van Ankeren, enz.
 
Van Bommel was allang ontslagen wanneer hij de spelers had waar hij om gevraagd had. De Jong weet dondersgoed dat hij hier minimaal mede verantwoordelijk voor is en die boekenschrijver (mag dat? :p) weet dat hij verantwoordelijk is voor de Jong. De Jong zal uiteindelijk als eerste sneuvelen en ik denk dat dat terecht zal zijn. Ja Mark zet de spelers neer maar ga er maar aanstaan met zo een kwalitatief slechte groep, vergelijkbaar met de groep rond 1992 meen ik met Twan Scheepers, van Ankeren, enz.
Denk je dat Sainsburry en Behich vorig jaar door De Jong zijn gehaald? Die kwamen samen met Mark mee na het WK waar Mark zo ontzettend onder de indruk was geraakt van deze gasten....dat zegt genoeg over de trainerskunde van ons club icoon
 
Bij ADO en Vitesse wordt het goede voorbeeld gegeven, terwijl we toch wel kunnen zeggen dat daar de verwachtingen flink lager liggen. Nu in Eindhoven nog.
Dan maar hopen dat Fortuna aanstaande zaterdag ook punten afsnoept van PSV in het Philipsstadion...als Mark dan nog mag aanblijven, dan moeten wij als supporters het ontslag van Toon, JDJ en Mark gaan eisen....!
 
Denk je dat Sainsburry en Behich vorig jaar door De Jong zijn gehaald? Die kwamen samen met Mark mee na het WK waar Mark zo ontzettend onder de indruk was geraakt van deze gasten....dat zegt genoeg over de trainerskunde van ons club icoon

100 keer liever goedkope mislukkelingen als Behich en Sainsbury dan de spelers in de categorie Bruma/Baumgartl waar JDJ mee aan komt zetten.
 
Het is ADO gelukt Pardew aan te stellen als trainer.
Dan mag ik toch hopen dat PSV niet aankomt met iemand van het niveau Maurice Steyn of Henk Fräser.
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Het is ADO gelukt Pardew aan te stellen als trainer.
Dan mag ik toch hopen dat PSV niet aankomt met iemand van het niveau Maurice Steyn of Henk Fräser.
Voor 6 maanden voor een heleboel geld. Nou geef mij Faber maar voor die 6 maanden.
 
Het is ADO gelukt Pardew aan te stellen als trainer.
Dan mag ik toch hopen dat PSV niet aankomt met iemand van het niveau Maurice Steyn of Henk Fräser.

Wel leuk dat een PL coach hierheen komt, maar een hoge pet heb niet van hem op.

Ook nog on-topic is de best goede vraag waarom ADO eigenlijk maar zo'n kleine club is. Den Haag is toch de derde stad van Nederland. Groot genoeg om een veel groter publiek aan te trekken. Multi-culti viert ook daar hoogtij, dus er zou net als in Amsterdam en Rotterdam eigenlijk een grote talentenpoel moeten zijn om in te vissen. Niet dat ik het erg vind dat het niet zo is, maar vreemd vind ik het wel een beetje :unsure:
 
Laatst bewerkt:
Wel leuk dat een PL coach hierheen komt, maar een hoge pet heb niet van hem op.

Ook nog on-topic is de best goede vraag waarom ADO eigenlijk maar zo'n kleine club is. Den Haag is toch de derde stad van Nederland. Groot genoeg om een veel groter publiek aan te trekken. Multi-culti viert ook daar hoogtij, dus er zou net als in Amsterdam en Rotterdam eigenlijk een grote talentenpoel moeten zijn om in te vissen. Niet dat ik het erg vindt dat het niet zo is, maar vreemd vind ik het wel een beetje :unsure:
Jeugdopleiding is gewoon slecht. Alle goede jeugdspelers gaan hier vooral naar Sparta.
 
Wel leuk dat een PL coach hierheen komt, maar een hoge pet heb niet van hem op.

Ook nog on-topic is de best goede vraag waarom ADO eigenlijk maar zo'n kleine club is. Den Haag is toch de derde stad van Nederland. Groot genoeg om een veel groter publiek aan te trekken. Multi-culti viert ook daar hoogtij, dus er zou net als in Amsterdam en Rotterdam eigenlijk een grote talentenpoel moeten zijn om in te vissen. Niet dat ik het erg vindt dat het niet zo is, maar vreemd vind ik het wel een beetje :unsure:
Geen bedrijfsleven, alleen ambtenaren, en die sponsoren alleen als het slecht gaat
 
Geen bedrijfsleven, alleen ambtenaren, en die sponsoren alleen als het slecht gaat
En ambassades, maar dat levert ook geen klap op. Daarbij helpt t oude imago van ADO misschien ook niet mee en zijn ouders snel geneigd om hun kroost naar Sparta te laten gaan.
 
Ongelofelijk, lijkt net op een theater ofzo. Die manier waarop het kunstgras wordt opgerold. Zo gemaakt, zo nep, zo industrieel :sick:. Goede zaak dat er nu levende plantjes voor in de plaats komen :D:love:.
 
Terug
Bovenaan Onderaan