ADO Den Haag

Daar ben ik het niet mee eens. Ik kan de geluiden uit het Kyocerastadion met goede wind thuis horen, dus gun ze het beste. Maar het rommelt daar altijd, dat zal niet zo maar stoppen. Ik hoop wel dat die Chinezen goed voor ADO zijn. De laatste berichten zijn niet best.

Same here. In mijn jeugd kwam ik vaker bij FC Den Haag dan bij PSV (scheelde ook een goeie 120 km reizen, vandaar) en ook al doen ze af en toe raar, ADO hoort wel in de Eredivisie. Was toch altijd wel aparte sfeer daar op de tribune, onze huidige koning kwam er ook regelmatig.
 
ADO-topscorer Kramer op weg naar club uit Abu Dhabi
http://www.nu.nl/voetbal/4081220/ado-topscorer-kramer-weg-club-abu-dhabi.html

Michiel Kramer in één klap miljonair na transfer: 'Dit kon ik niet laten schieten'

http://www.omroepwest.nl/nieuws/03-...ir-na-transfer-dit-kon-ik-niet-laten-schieten

En daar zal hij niet zo hard hoeven trainen. :) Toch jammer dat hij al op zo'n jonge leeftijd naar Abu Dhabi vertrekt... Het geld... Het geld. :shifty:

Zeker jammer. Maar ik snap het ook wel. Een goed seizoen en meteen cashen. Hoppa!
 
Inderdaad. Voor grote talenten snap ik het minder, omdat zij het over een aantal jaar bij grotere clubs ook zouden kunnen (zie Bakalli, al is dat geen Quatar). Maar Kramer gaat natuurlijk nooit naar een Europese (sub-)topclub waar hij miljoenen gaat verdienen. En ik kan nou ook niet zeggen dat ik hem ga missen op de Nederlandse velden :D
 
Baniyas.. wie kent het niet.

Na het financiële gedeelte zal die zich ook erg thuis voelen daar
KgLI22A.png
 
Inderdaad. Voor grote talenten snap ik het minder, omdat zij het over een aantal jaar bij grotere clubs ook zouden kunnen (zie Bakalli, al is dat geen Quatar). Maar Kramer gaat natuurlijk nooit naar een Europese (sub-)topclub waar hij miljoenen gaat verdienen. En ik kan nou ook niet zeggen dat ik hem ga missen op de Nederlandse velden :D

:unsure: Nou niet missen... :rolleyes:
zondag 30 november 2014 ADO Den Haag - Ajax 1-1. 85” Doelpunt: M. Kramer

Was toch wel lekker die gelijkmaker. :puh:
 
:unsure: Nou niet missen... :rolleyes:
zondag 30 november 2014 ADO Den Haag - Ajax 1-1. 85” Doelpunt: M. Kramer

Was toch wel lekker die gelijkmaker. :puh:

Aangezien onze eerste wedstrijd op 8 augustus tegen ADO is, hoeven we niet bang te zijn op tegengoals iig.
 
Als bewoner van de Haagse regio vind ik dit allemaal wel jammer. Zeker die Kramer gaan ze missen. Maar goed, ze hebben nu Duplan aangetrokken. Volgens mij heeft hij ook al een aantal goals tegen Ajax gemaakt.
 
ADO-topscorer Kramer op weg naar club uit Abu Dhabi
http://www.nu.nl/voetbal/4081220/ado-topscorer-kramer-weg-club-abu-dhabi.html

Michiel Kramer in één klap miljonair na transfer: 'Dit kon ik niet laten schieten'

http://www.omroepwest.nl/nieuws/03-...ir-na-transfer-dit-kon-ik-niet-laten-schieten

En daar zal hij niet zo hard hoeven trainen. :) Toch jammer dat hij al op zo'n jonge leeftijd naar Abu Dhabi vertrekt... Het geld... Het geld. :shifty:
Hij is 25 en een topper of zelfs een subtopper wordt ie niet. In Europa moet hij het dan doen met een Arminia of Fortuna Düsseldorf oid en met veel minder salaris. In Abudabi gaat ie 1,5 miljoen p.j. belastingvrij verdienen, met een fantastische woning, de mooiste auto wat ie maar wil, een Prive strand en een Engelse school voor zijn kinderen etc. Plus inderdaad maar 1 training per dag. Nou, dit is een buitenkans voor een speler van de categorie Kramer. Het zal dan een tegenvaller zijn voor hem als hij over 3 jaar weer eens in Europa een club moet zoeken.
 
Hij is 25 en een topper of zelfs een subtopper wordt ie niet. In Europa moet hij het dan doen met een Arminia of Fortuna Düsseldorf oid en met veel minder salaris. In Abudabi gaat ie 1,5 miljoen p.j. belastingvrij verdienen, met een fantastische woning, de mooiste auto wat ie maar wil, een Prive strand en een Engelse school voor zijn kinderen etc. Plus inderdaad maar 1 training per dag. Nou, dit is een buitenkans voor een speler van de categorie Kramer. Het zal dan een tegenvaller zijn voor hem als hij over 3 jaar weer eens in Europa een club moet zoeken.
Voor n speler van zijn kaliber valt het zeker in de categorie an offer you cant refuse. En wie weet, kan ie ook daar leuk meekomen en wordt het npg langer.
 
Hij is 25 en een topper of zelfs een subtopper wordt ie niet. In Europa moet hij het dan doen met een Arminia of Fortuna Düsseldorf oid en met veel minder salaris. In Abudabi gaat ie 1,5 miljoen p.j. belastingvrij verdienen, met een fantastische woning, de mooiste auto wat ie maar wil, een Prive strand en een Engelse school voor zijn kinderen etc. Plus inderdaad maar 1 training per dag. Nou, dit is een buitenkans voor een speler van de categorie Kramer. Het zal dan een tegenvaller zijn voor hem als hij over 3 jaar weer eens in Europa een club moet zoeken.

Begrijpelijke keuze om precies de redenen die jij aangeeft. Even een paar jaar overleven in die zandbak en dan je bankrekening zien groeien. Daarna hoef je voor de rest van je leven niet meer te werken, als je verstandig omgaat met je geld en niet boven je stand gaat leven. Sportief gezien zat er toch niet veel in.
 
Begrijpelijke keuze om precies de redenen die jij aangeeft. Even een paar jaar overleven in die zandbak en dan je bankrekening zien groeien. Daarna hoef je voor de rest van je leven niet meer te werken, als je verstandig omgaat met je geld en niet boven je stand gaat leven. Sportief gezien zat er toch niet veel in.

Laten we eerlijk zijn, in NL had hij in het gunstigste geval voor Feijenooit interessant kunnen zijn, Ajax en PSV leggen de lat hoger, hij heeft gewoon geluk gehad met dit aanbod, er zullen nu meer spelers jaloers zijn kant op kijken, lekker de bankrekening vullen en gewoon blijven doen.........
 
Hij is 25 en een topper of zelfs een subtopper wordt ie niet. In Europa moet hij het dan doen met een Arminia of Fortuna Düsseldorf oid en met veel minder salaris. In Abudabi gaat ie 1,5 miljoen p.j. belastingvrij verdienen, met een fantastische woning, de mooiste auto wat ie maar wil, een Prive strand en een Engelse school voor zijn kinderen etc. Plus inderdaad maar 1 training per dag. Nou, dit is een buitenkans voor een speler van de categorie Kramer. Het zal dan een tegenvaller zijn voor hem als hij over 3 jaar weer eens in Europa een club moet zoeken.

Gelijk heeft hij, effe 4,5 miljoen ophalen. Na die drie jaar kan hij, als hij een beetje blijft presteren, bij een middenmoter of een degradatie kandidaat wel weer een contract afdwingen. Ik geloof niet dat hij oververmoeid terug komt.
 
Ik snap echt niet wat er zo leuk is aan het 'voetballen' in zo'n woestijn waar net drie kamelen op de tribune zitten.. Je kan mij niet vertellen dat je dan met plezier naar je werk gaat. 'Ja het geld', maar je kunt net zo goed in Engeland cashen (natuurlijk minder) en wel prachtige wedstrijden spelen. Als ik zou moeten kiezen tussen Championship (Charlton / Brentford) en die woestijn kies ik toch voor de Championship. Dan maar minder geld, maar wel mooie wedstrijden spelen. Daar ben je toch voor gaan voetballen lijkt me..
 
Terug
Bovenaan Onderaan