ADO Den Haag

Ach, kan dr wel om lachen, hij mag niet zeggen dat t n prima tackle was, maar mensen mogen m wel allemaal ziektes naar zn hoofd slingeren, verbeter de wereld begin bij jezelf zou ik zeggen (Y)
 
Nog zo een debiele Hagenees die voor alles staat waardoor die club zo lelijk is.

Hey, komt nou die echte Amsterdammer in je naar boven? :wtf:

Ik vind het altijd wel mooi die Hagenezen. Van Tommie kon ik altijd wel genieten. Prachtige interviews, iemand die de beuk erin durft te gooien, 2x scoorde tegen ajaks en 1x tegen Feyenoord. Ik vind het wel mooi dat hij terugkeert, kind van de club :)
 
Hey, komt nou die echte Amsterdammer in je naar boven? :wtf:

Ik vind het altijd wel mooi die Hagenezen. Van Tommie kon ik altijd wel genieten. Prachtige interviews, iemand die de beuk erin durft te gooien, 2x scoorde tegen ajaks en 1x tegen Feyenoord. Ik vind het wel mooi dat hij terugkeert, kind van de club :)

Ik vind ADO inclusief achterban en dit soort spelers als Beugelsdijk, Immers, Verhoek etc. net zo walgelijk als Feyenoord, allebei om precies dezelfde redenen. Ik heb bij PSV de nodige idioten rond zien lopen op de tribune, maar zelfs die kale met z'n fototoestel heeft een hoger IQ dan heel ADO en Feyenoord bij elkaar. Misselijke vechtclubs die alleen maar energie kunnen putten uit agressie en een opgefokt sfeertje. Heeft niets met voetbal te maken.

"De beuk erin gooien", uhu. Puur onkunde.
 
Ik vind ADO inclusief achterban en dit soort spelers als Beugelsdijk, Immers, Verhoek etc. net zo walgelijk als Feyenoord, allebei om precies dezelfde redenen. Ik heb bij PSV de nodige idioten rond zien lopen op de tribune, maar zelfs die kale met z'n fototoestel heeft een hoger IQ dan heel ADO en Feyenoord bij elkaar. Misselijke vechtclubs die alleen maar energie kunnen putten uit agressie en een opgefokt sfeertje. Heeft niets met voetbal te maken.

"De beuk erin gooien", uhu. Puur onkunde.

Precies, degraderen en langzaam dood bloeden.
 
Dit dus.

Moet wel bij gezegd worden dat ik met "Die kale met z'n fototoestel" niet Bacchus bedoelde. :D
Die kale met z'n fototoestel heeft zeker familie die bij FOX werkt, die komt echt elke wedstrijd wel in beeld.
Dat is goed voor mijn zelfvertrouwen, maar hoe moet ik zoiets uitleggen aan mijn vrienden hier....
 
Die kale met z'n fototoestel heeft zeker familie die bij FOX werkt, die komt echt elke wedstrijd wel in beeld.
Dat is goed voor mijn zelfvertrouwen, maar hoe moet ik zoiets uitleggen aan mijn vrienden hier....

Whahaha, precies hetzelfde probleem hier voor mij. :D
 
Stel je voor dat die Kale met z'n fototoestel straks een bekende Forummer blijkt te zijn.....een van onze moderators..? :D:clap:

Denk je niet dat Der Muzikant die dan wel zou kennen?

On topic: woon op steenworp afstand van het ADO stadion met de naam, die mijn kinderen niet kunnen uitspreken. Dus ik heb toch wel enige sympathie voor ze. Sowieso bindt de Ajax-haat wel, hahaha.
 
Stel je voor dat die Kale met z'n fototoestel straks een bekende Forummer blijkt te zijn.....een van onze moderators..? :D:clap:

Sterker nog, ik ben er vrij zeker van dat hij jaren geleden actief was op dit forum...of vergis ik me nou?
 
Terug
Bovenaan Onderaan