ADO Den Haag - PSV | Zondag 29 april 2018 | Eindstand 3-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Net een flipperkast. En wat stond Johnsen vrij.
 
Ben ergens wel blij. Nu de titel binnen is, kan de zwakte van de verdediging niet goed genoeg worden getoond.
En het feit dat Gudmundsson en Malen ed er nog lang niet aan toe zijn in de basis te spelen. We hadden hier natuurlijk 5 of 6 keer moeten scoren
 
En het feit dat Gudmundsson en Malen ed er nog lang niet aan toe zijn in de basis te spelen. We hadden hier natuurlijk 5 of 6 keer moeten scoren

Malen speelt best prima...maar je mist een Van Ginkel, Lozano en De Jong toch behoorlijk
 
Vaak kritiek gehad dus vind het wel tijd om hem de complimenten te geven, die flow moet hij vast gaan houden.
 
En het feit dat Gudmundsson en Malen ed er nog lang niet aan toe zijn in de basis te spelen.

Mwah, nog lang niet vind ik wat overdreven, maar op zich ook niet zo vreemd natuurlijk, aangezien ze allebei nauwelijks minuten hebben gemaakt in het eerste dit seizoen, en volgens mij heeft alleen Malen wat wedstrijdritme vanuit Jong, maar dan nog moet je wennen aan de ED en je teamgenoten. Gudmundsson heeft volgens mij al helemaal niet veel minuten gemaakt dit seizoen.
 
Ach, weer een gelijkspelletje op het eind. Lammers viel weer dramatisch in.

Dan maar volgende week thuis tegen Groningen, winnend afsluiten. Wel alweer 5 tegengoals. Verdediging blijft toch echt dramatisch.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan