ADO Den Haag - PSV | Zaterdag 15 september | Eindstand: 0-7

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nou was ADO gisteren wel echt zwak.

Desalniettemin een zeer goede overwinnig van PSV. Moest een beetje denken aan de 0-6 overwinnig bij Cambuur, vlak voor de wedstrijd met Man United. Al was er geen rode kaart gisteren.

Je bent zo goed als de tegenstander toestaat. ;)
 
Wauw, wat een avond! Hoewel een belangrijke deadline nadert (over staatsnationalisme als stuwende kracht in de jaren 30 in de periferie van de Sovjet Unie, dus niks over transfers of PSV ?), zal ik mijn visie op deze wedstrijd kort met jullie delen:

Zoet: 7. Vreemd om hem een cijfer te geven in een pot waar hij nauwelijks mee hoefde te doen. Maar als hij er moest staan, stond hij er.

Dumfries: 7. In balverlies vaak nog slordig, maar wat een beest is dit. Zo sterk, redelijk snel en blijft maar gaan.
Schwaab: 9. De leider, die wekelijks uitstekend speelt en leiding geeft aan een team dat plezier en gogme uitstraalt.
Viergever: 7. Speelde een prima pot, ook verdedigend gezien. Had wel zijn kans moeten afmaken, ook bij 0-2 voor.
Angeliño: 9. Verdedigend gewoon prima, maar aanvallend echt geweldig. De hoeveelheid goede voorzetten die hij geeft is echt abnormaal. Daarnaast erg balvast, fel en nog vrij technisch ook.

Hendrix: 9. Speelde een goede Hendrix pot. Nuttige onderscheppingen en de bal vaak gelijk naar voren om het tempo erin te houden.
Rosario: 9. Ik ben fan. Een controleur pur sang met zijn body, kracht en inzicht, maar laat het ook niet na om mee te denken aan het aanvallende gedeelte.
Pereiro: 9. Wat was hij weer goed. Zijn passing en wanneer hij voor het doel opduikt is ongekend. Daarnaast wederom zijn penalties heel kil ingeschoten en eindigen met twee goals en een assist.

Bergwijn: 7. Wilde zich heel graag laten zien, maar dat ging niet altijd even goed. Helemaal niet erg, het is een geweldige speler en had alsnog zijn belangrijke momenten. De 0-6 was echt heel netjes.
De Jong: 9. Sleuren, toeslaan op beslissende momenten en uitstekend leiding gegeven aan zijn team. Heerlijke pot.
Lozano: 9. Een belangrijke goal en een wereldgoal, en de hele wedstrijd zijn tegenstander gek gemaakt. Wat een pot. Wat een snelheid. Wat een drive. Heerlijk!

Leuk dat Behich en Malen hun minuten mochten maken, maar Gutierrez steelde echt de show. Die assist na twee minuten, weergaloos! Ik moest gelijk denken aan Guardado, en dat zegt een hoop. Ik was nog niet bijgekomen, of onze vriendelijke vriend ramde 'm zelf even in de bovenhoek. In vier minuten tijd een wereldgoal en een weergaloze assist afleveren bij je debuut is niet aan iedereen besteed. Ook hij krijgt een 9.

De enige kritiek die ik kan leveren is een terugkerend fenomeen, namelijk het missen van kansen. Vooral het gaan voor eigen succes, wat ik soms best kan waarderen en kan zien als een vorm van doorzettingsvermogen, was vandaag hier en daar erg irritant. Maar ach, na een 0-7 mag ik niet meer dan één zin kritiek leveren. Ik heb genoten en geen seconde het gevoel gehad dat PSV het hier lastig zou krijgen. Ik ben een gelukkig mens. Tenminste, dat was ik, want ik ga weer snel verder met typen! De rozen!

Mooi man, weer een uitgebreid bericht van je te lezen.
Werd nieuwsgierig naar Rusland-jaren ‘30. Wist ik 0,0 van. En dan rol je van het ene in het andere. Lang leve het internet.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Eerste_Vijfjarenplan_(Sovjet-Unie)
 
haha, 1000*12 minuten... en dat binnen een dag niet echt geloofwaardig ;P maar ok, ik zit er ook al 3x tussen. 1x zelf, 1x voor moeders de vrouw en 1x voor de kinderen. Opvoeden is n hoop werk ;)
Haha... ik stel voor om Lea Driessen en kornuiten te vervangen door deze commentatoren. Ik versta ze niet, maar ze klinken in ieder geval alsof ze plezier hebben in het het volgen van de wedstrijd in plaats van de Fox Sports azijn pissers.
 
Wat een heerlijke pot en heerlijk debuut van Gutierrez. Toch ook leuk om eens te zien dat PSV door blijft gaan met scoren, ipv een 2-0 te consolideren en 'krachten te sparen' voor de midweek of volgende wedstrijd. Volgens mij kost consolideren net zoveel kracht als proberen de voorsprong uit te bouwen. En als het fysiek al meer kost, levert dat mentaal minstens zoveel op.
 
DnKZj1kX4AAonYI.jpg:large


De misser van Viergever...

Hahaha.
Die handjes op de hoofden van de overige PSV-ers.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan