ADO Den Haag - PSV | Zaterdag 15 september | Eindstand: 0-7

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik zie gewoon dat LdJ begint mee te voetballen. Begin 2e helft zette hij een normaal gesproken standaard 1x raken terugspeelbal om in een toertje om zijn as en met een prima vervolg voorwaarts.
Ik sloeg stijl achterover van verbazing.
Mag hij vaker doen, naast kaatsen en koppen.
 
DnKG15uXgAAgtKx.jpg


:D :lmao:
 
Je kunt een hoop zeuren (en sommigen doen dat ook) maar zo'n uitoverwinning :fear: Dat lukte zelfs niet in de tijden van Romario, Ronaldo, Kezman, van Nistelrooy, etc, etc. :CHEER::DANCE::PSV:
 
Frank Snoeks... echt he, zet die vent in voor te EK kantklossen ofzo met z'n zouteloze stem
 
Voorspellen is moeilijk.
Klopt. Ik zat ernaast.

Desalniettemin wel schrijnend dat het verschil tussen PSV en Ajax en de rest van de Eredivisie zo groot is. Zondag wordt denk ik een nóg belangrijkere PSV - Ajax dan voorheen.

Wel een geweldige overwinning vandaag. Rosario speelde een hele sterke eerste helft. Hoe hij fysiek in en weg kan draaien bij directe tegenstanders is indrukwekkend om te zien. Hendrix speelde ook goed, al heb je bij hem het gevoel dat dit zijn plafond is. Rosario kan ver komen als hij zo doorgaat.

Verder een prachtige invalbeurt van Gutierrez met een wereldbal op Lozano en een wereldbal die hij in de bovenhoek schiet. Hopelijk start hij in de basis tegen Ajax, ik zou alleen even niet weten voor wie... ik vrees dan toch dat Rosario even pas op de plaats moet maken.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan