ADO Den Haag - PSV | Zaterdag 15 februari | Eindstand 0-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Vandaag de wedstrijd gekeken in het Ado stadion, enorme kansen hadden we. Koopmans keepte volgens mij de beste wedstrijd van zijn seizoen haha.

Hendrix en Rosario wisselen goede momenten af met echt slechte keuzes... Moet echt verandering in komen tegen een tegenstander die wat meer weerstand gaat bieden dan Ado.

Overigens zelf de nare spreekhoren tegen Mo niet gehoord eerlijk gezegd. Zijn er beelden met geluid van?
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Vandaag de wedstrijd gekeken in het Ado stadion, enorme kansen hadden we. Koopmans keepte volgens mij de beste wedstrijd van zijn seizoen haha.

Hendrix en Rosario wisselen goede momenten af met echt slechte keuzes... Moet echt verandering in komen tegen een tegenstander die wat meer weerstand gaat bieden dan Ado.

Overigens zelf de nare spreekhoren tegen Mo niet gehoord eerlijk gezegd. Zijn er beelden met geluid van?
Vaag hoorbaar. Net op foxsports werd gezegd dat een ado supporter meldde dat er iets anders werd geroepen: "homo's vieren carnaval"
En dat past ook bij het geluid bij die beelden.
Lastig te horen iig.
 
Vaag hoorbaar. Net op foxsports werd gezegd dat een ado supporter meldde dat er iets anders werd geroepen: "homo's vieren carnaval"
En dat past ook bij het geluid bij die beelden.
Lastig te horen iig.

Wij zingen ook vaak "van Philips die branden het best". Waar dan op Twitter door de gemiddelde FOX Ultra wordt geroepen dat we "want Joden die branden het best" zongen. Mensen vinden het soms leuk om drama te zoeken waar het niet is
 
VI meldt dat de spreekkoren onderzocht gaan worden. Zit net wat reacties onder het artikel te lezen. Volgens een ADO supporter werd het wel degelijk door een aantal gezongen en zaten er kinderen vol afgrijzen naar die debielen te kijken.
 
Elfrink en meerdere ADO supporters melden dat ze niks tegenover Mo hebben gehoord. Het spreekkoor "Homo's vieren carnaval", is wel voorbij gekomen. (Moet ik nu op het Malieveld gaan huilen om dISCrimInAtie?)

Ik vind dit een beetje het gevaar van een medium als Twitter. Een man roept en de rest neemt het kwakkeloos over zonder het zelf eigenlijk gehoord te hebben. Er hoeft maar 1 man te schreeuwen dat ik een moordenaar ben, en binnen een dag wil heel Nederland mn kop van mijn romp zien. Eng eigenlijk.
 
Dit is gewoon een uitwedstrijd tegen ADO Den Haag. Het zwakke PSV zou gezien de vorm weer verliezen maar we winnen gewoon met 0-3 en we doen uitstekende zaken. Ik heb niet gekeken maar ik ben nogal erg benieuwd naar bijv. de cijfers van Der Muzikant. Ik denk dat we echt goede zaken hebben gedaan
 
Elfrink en meerdere ADO supporters melden dat ze niks tegenover Mo hebben gehoord. Het spreekkoor "Homo's vieren carnaval", is wel voorbij gekomen. (Moet ik nu op het Malieveld gaan huilen om dISCrimInAtie?)

Ik vind dit een beetje het gevaar van een medium als Twitter. Een man roept en de rest neemt het kwakkeloos over zonder het zelf eigenlijk gehoord te hebben. Er hoeft maar 1 man te schreeuwen dat ik een moordenaar ben, en binnen een dag wil heel Nederland mn kop van mijn romp zien. Eng eigenlijk.

Net nog eens de beelden bekeken/beluisterd en ik vind het best te rechtvaardigen dat er in ieder geval nog eens naar gekeken gaat worden.
Bijzonder slechte kwaliteit geluid overigens bij het beeldmateriaal.
 
Net nog eens de beelden bekeken/beluisterd en ik vind het best te rechtvaardigen dat er in ieder geval nog eens naar gekeken gaat worden.
Bijzonder slechte kwaliteit geluid overigens bij het beeldmateriaal.
Mij best dat ze gaan kijken, maar als t klopt kan je nog geen klap volgens mij. T is geen racisme, t is geen discriminatie. Ja, het is lomp, buiten de fatsoensnormen maar kan mij niet voorstellen dat ADO/KNVB er iets mee kan.
 
Elfrink en meerdere ADO supporters melden dat ze niks tegenover Mo hebben gehoord. Het spreekkoor "Homo's vieren carnaval", is wel voorbij gekomen. (Moet ik nu op het Malieveld gaan huilen om dISCrimInAtie?)

Ik vind dit een beetje het gevaar van een medium als Twitter. Een man roept en de rest neemt het kwakkeloos over zonder het zelf eigenlijk gehoord te hebben. Er hoeft maar 1 man te schreeuwen dat ik een moordenaar ben, en binnen een dag wil heel Nederland mn kop van mijn romp zien. Eng eigenlijk.
Mee eens, maar Mo scheen ontdaan de kleedkamer in te zijn gegaan. Dat kan natuurlijk andere redenen hebben dan zo'n vermeend spreekkoor, maar kan ook zeggen dat Mo zelf iets gehoord heeft vanaf de tribunes. Afwachten dus.
 
Volgende 3 wedstrijden dus Vitesse-uit, Feyenoord-thuis en Groningen-uit... Cruciale potten - win je ze alledrie, dan is de derde plek reëel, en bij verder verval van AZ zelfs nog de tweede plek. Het is een raar seizoen... Waar we het de eerste seizoenshelft moesten hebben van Malen, Bergwijn, Mo en Gakpo (de 'cowboys'), zijn nu Lammers, Thomas, Rodriguez en Dumfries de namen. Het team moet zich helemaal opnieuw uitvinden. En hoewel dit het grootste rampjaar is sinds (Ja, sinds wanneer eigenlijk... Onder Stevens?) zou het toch ook knap zijn als die heruitvinding binnen het seizoen zou lukken.
 
Volgende 3 wedstrijden dus Vitesse-uit, Feyenoord-thuis en Groningen-uit... Cruciale potten - win je ze alledrie, dan is de derde plek reëel, en bij verder verval van AZ zelfs nog de tweede plek. Het is een raar seizoen... Waar we het de eerste seizoenshelft moesten hebben van Malen, Bergwijn, Mo en Gakpo (de 'cowboys'), zijn nu Lammers, Thomas, Rodriguez en Dumfries de namen. Het team moet zich helemaal opnieuw uitvinden. En hoewel dit het grootste rampjaar is sinds (Ja, sinds wanneer eigenlijk... Onder Stevens?) zou het toch ook knap zijn als die heruitvinding binnen het seizoen zou lukken.
Eerste seizoen Cocu?
 
Mij best dat ze gaan kijken, maar als t klopt kan je nog geen klap volgens mij. T is geen racisme, t is geen discriminatie. Ja, het is lomp, buiten de fatsoensnormen maar kan mij niet voorstellen dat ADO/KNVB er iets mee kan.

Er iets mee kan of er iets mee wil? Waarom zou dit minder erg zijn dan discriminatie of racisme, beiden zijn te gek voor woorden..
 
Lijkt me beter dat Madueke bij Jong PSV gaat spelen rest vh seizoen. Van mogelijke invalbeurtjes gaat hij niet beter worden. En Faber heeft nu geen reden om het basiselftal te veranderen.
Dat kan door de regels gelukkig beiden...heeft onlangs nog meegedaan met Jong
 
Pff, laten we nu gewoon Faber het krediet geven. Die kopjes koffie van Guus hebben echt niet zoveel invloed
Zeker Faber krediet geven...ik ben ook wel fan van zijn interviews...gewoon datgene zeggen wat we zelf ook zagen zonder omwegen en op een fatsoenlijke manier...maar denk (of misschien hoop ik dat alleen) dat hij toch wel een lekkere sparring partner heeft aan Guus waardoor er ook extra draagkracht is binnen de organisatie.

Wat wel bijzonder is...las laatst dat binnen hele organisatie 4-3-3 gespeeld...zodat er gewend wordt aan speelstijl 1e elftal...mss maar eens omgooien dan die organisatie:)
 
Vaag hoorbaar. Net op foxsports werd gezegd dat een ado supporter meldde dat er iets anders werd geroepen: "homo's vieren carnaval"
En dat past ook bij het geluid bij die beelden.
Lastig te horen iig.

Dat soort spreekkoren...man man man, inteelt maakt toch wel heel veel kapot.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan