ADO Den Haag - PSV | Zaterdag 15 februari | Eindstand 0-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Sowieso moeten we eens ophouden met die hetze tegen Rosario. Het is geen geweldige voetballer, maar PSV heeft geen goede alternatieven op dit moment. En van veel haat wordt Rosario niet beter. Bovendien stelt Rosario zichzelf niet op, dat doet de coach.

Ik doe niet mee aan hetzes, maar mijn persoonlijke mening is dat Rosario gewoon wekelijks een dissonant is in het elftal. Persoonlijk zie ik daar liever Doan of Guti of Afellay. Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar Guti (Dat vinden veel mensen niet, maar zoals ik zei: ik doe niet aan hetzes). Vandaag viel Rosario wel mee, maar toch nog steeds één van de mindere. Ook was ik enorm fan van Baumgartl. Hij begon minder te worden toen hij als LCV moest opereren. Daarna draaide het hele elftal waardeloos, waar hij ook in meeging. Ik zie hem liever dan Schwaab.
 
Laat het gaan. Geniet van de overwinning. Ik ga er lekker een pilsje op pakken. Ben positief over deze pot. Uitslag had zeker hoger kunnen zijn, maar dat lag vaker aan een mix van pech en een geweldig keepende Koopmans. Fijne avond allen!:PSV:
Och, ik ben t zo weer vergeten, maar t geeft t gekloot van de arbitrage gewoon weer.
 
Goed gespeeld? Vond het wederom dramatisch. Hopelijk is Sadilek snel fit. Dan hij maar op de plek van Rosario.

Sadilek? Die heeft in zijn wedstrijden als linksback geen enkel moment rust aan de bal vertoond. Hendrix 2.0

Goed...

Hij is niet door de ondergrens gezakt, dat is opzich wel goed.

Aantal goede passes, aantal goede ingrepen, veel meters gemaakt om het de tegenstander lastig te maken. Prima voor die positie.
 
Sadilek? Die heeft in zijn wedstrijden als linksback geen enkel moment rust aan de bal vertoond. Hendrix 2.0



Aantal goede passes, aantal goede ingrepen, veel meters gemaakt om het de tegenstander lastig te maken. Prima voor die positie.
Hmm, Hendrix had vanavond juist op een aantal momenten goed rust en overzicht
 
Hmm, Hendrix had vanavond juist op een aantal momenten goed rust en overzicht

Wel een paar goede ingrepen. Bij de 16 niet bepaald goed.
Rosario en Hendrix zijn in principe teveel van hetzelfde. Liever een middenvelder met meer voetballende kwaliteiten op die plek. Nee, niet Guti. Die heeft die kwaliteiten ook niet.
 
Wel een paar goede ingrepen. Bij de 16 niet bepaald goed.
Rosario en Hendrix zijn in principe teveel van hetzelfde. Liever een middenvelder met meer voetballende kwaliteiten op die plek. Nee, niet Guti. Die heeft die kwaliteiten ook niet.
Ik zou Thomas op de plek van Rosario doen en dan Doan op de plek van Doan. Kan ook Doan op de plek van Rosario
 
Ik zou Thomas op de plek van Rosario doen en dan Doan op de plek van Doan. Kan ook Doan op de plek van Rosario

Ook belachelijk dat iemand gewoon zomaar Doan's plekje in had genomen. Doan had gewoon op zijn plekje moeten staan. Ik vind dat Doan wel meer voor zichzelf moet opkomen hoor.
 
Ik zou Thomas op de plek van Rosario doen en dan Doan op de plek van Doan. Kan ook Doan op de plek van Rosario

Vind ik dan wat licht als de tegenstander de beuk er in gooit, zeker bij het gebrek aan een RVS verdediging.Dan liever een type Van Ginkel.
 
Ook belachelijk dat iemand gewoon zomaar Doan's plekje in had genomen. Doan had gewoon op zijn plekje moeten staan. Ik vind dat Doan wel meer voor zichzelf moet opkomen hoor.
Dat ie dat niet doet is dan weer een cultuurdingetje.
 
  • Hahaha!
Reactions: DrJ
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan