ADO Den Haag - PSV | Zaterdag 15 februari | Eindstand 0-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Weer een leuke en goede eerste helft, net als vorige week. Laten we hopen dat het in de 2e helft niet naar hetzelfde bedenelijke noivo afzakt als vorige week, want dan gaan we het nog moeilijk krijgen

Exact. 0-1 door een slecht ingeschoten penalty. Het is heeeeeel lastig om hem in het netje te krijgen blijkbaar.
 
Rosario en Hendrix speelden eerste kwartier slecht. Daarna begon PSV in z'n geheel goed te voetballen,waardoor zij ook een paar goeie dingen lieten zien, maar in de laatste 5 minuten kwamen de fouten weer.
 
Rosario en Hendrix speelden eerste kwartier slecht. Daarna begon PSV in z'n geheel goed te voetballen,waardoor zij ook een paar goeie dingen lieten zien, maar in de laatste 5 minuten kwamen de fouten weer.
Schwaab, Gakpo en Lammers doen het niet beter.
 
Ik vind Gakpo en Lammers wel meevallen. Schwaab komt niet echt in het stuk voor, dus kan ik weinig over oordelen.

Gakpo mist overzicht en een stukje doelgerichtheid, Lammers vind ik ook te weinig brengen op de positie. Bij de spaarzame kansen die ADO krijgt vind ik Schwaab de zwakste schakel.
 
Dat zou geen klap moeten uitmaken.

Zou niet moeten, maar die scheidsrechters zijn ook maar mensen he, en als die zich ergert aan de aanstellerij van Gakpo kan ik me voorstellen dat hij bij die overtreding dan ook denkt, 'loopt zich weer aan te stellen'.

En nog maar 5 puntjes achter AZ. Hopelijk gaat het vanaf nu weer eens wat meezitten bij ons

Het zou eens tijd worden.
 
Waardeloze bal van die Rodriques, wat n mafklapper, en dat staat dan in de basis. Banken die gast.

(neem aan dat we zonder onderscheid des persoons werken hier, en aangezien Rosario dezelfde behandeling krijgt)
 
Met Zoet op goal was die erin gegaan. Goed, zo zie je maar, 1 doelputn verschil voorstaan is niks, ook al speel je goed. Kansen afmaken, anders kan je zomaar in een keer een heel andere wedstrijd krijgen.
Voetballen kunnen ze wel, maar goals maken dat is het probleem. ADO een uitval, van afstand schieten en wij zijn weer gezien. Zo was het ook tegen Twente. Schiet eens een keer van afstand svp.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan