ADO Den Haag - PSV | Zaterdag 13 februari | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Speelde toch ook gewoon goed tegen Ajax. Waarom moet hij nou op de bank plaatsnemen? Om hem te triggeren?
Het is niet dat er nu enige alternatieven voor hem zijn en dan begin je dus flink verzwakt in de wedstrijd, en vergroot je dus de kans op een zeperd. Wat dus ook gewoon gebeurd, sta je dan met je psychologie van de koude bodem.

Ben wel klaar met Schmidt, dat hij maar weer snel in China zijn wijsheden mag gaan prediken. Lijkt me ook een mooi avontuur voor Gerbrands en de Jong.
 
Speelde toch ook gewoon goed tegen Ajax. Waarom moet hij nou op de bank plaatsnemen? Om hem te triggeren?
Het is niet dat er nu enige alternatieven voor hem zijn en dan begin je dus flink verzwakt in de wedstrijd, en vergroot je dus de kans op een zeperd. Wat dus ook gewoon gebeurd, sta je dan met je psychologie van de koude bodem.

Ben wel klaar met Schmidt, dat hij maar weer snel in China zijn wijsheden mag gaan prediken. Lijkt me ook een mooi avontuur voor Gerbrands en de Jong.
Volgens Schmidt was Ihattaren nog niet klaar om 2 wedstrijden zo kort achter elkaar te spelen, omdat die voor de wedstrijd van Ajax ziek was.
Wat ik persoonlijk denk is dat Schmidt de wedstrijd gewoon weer onderschatte net als tegen Sparta toen en dat die dacht met jongens als Baumi, Vertessen en Thomas lukt het vandaag ook wel zodat ik een paar kan sparen voor Olympiakos. Ben benieuwd wanneer het kwartje gaat vallen bij Roger dat die de kleine clubs niet moet onderschatten.
 
Volgens Schmidt was Ihattaren nog niet klaar om 2 wedstrijden zo kort achter elkaar te spelen, omdat die voor de wedstrijd van Ajax ziek was.
Wat ik persoonlijk denk is dat Schmidt de wedstrijd gewoon weer onderschatte net als tegen Sparta toen en dat die dacht met jongens als Baumi, Vertessen en Thomas lukt het vandaag ook wel zodat ik een paar kan sparen voor Olympiakos. Ben benieuwd wanneer het kwartje gaat vallen bij Roger dat die de kleine clubs niet moet onderschatten.
Ja, nou, onderschat ja. Basis wist geen kans af te dwingen. Keuze Roger is niet vreemd, dat ze voorin zo lopen te klieren had hij ook niet kunnen zien aankomen.
 
Speelde toch ook gewoon goed tegen Ajax. Waarom moet hij nou op de bank plaatsnemen? Om hem te triggeren?
Het is niet dat er nu enige alternatieven voor hem zijn en dan begin je dus flink verzwakt in de wedstrijd, en vergroot je dus de kans op een zeperd. Wat dus ook gewoon gebeurd, sta je dan met je psychologie van de koude bodem.

Ben wel klaar met Schmidt, dat hij maar weer snel in China zijn wijsheden mag gaan prediken. Lijkt me ook een mooi avontuur voor Gerbrands en de Jong.
Speelde dus helemaal niet zo goed tegen Ajax, maar in dat welles nietes verhaal heb ik niet heel veel behoefte aan. Schmidt vond dat hij niet goed speelde en dus zette hij hem op de bank. Schmidt is de trainer en staat daarmee in zijn goed recht.
 
Erken je dan niet dat er bij PSV al een heel lange tijd problemen zijn die dieper liggen dan de trainer of de spelersgroep?
Tuurlijk wel, maar dat maakt PSV nog geen topclub af. Dat was Liverpool ook niet toen het tig jaren geen kampioen werd. Van de term topclub ben je niet zomaar af omdat het even niet loopt. Daar komt de prijzenkast bij kijken (inter)nationale status, budget, supportersschare, uitstraling, etc.
Andersom was Leicester City bijvoorbeeld ook niet ineens een topclub omdat het 1x kampioen van Engeland werd.
 
Tuurlijk wel, maar dat maakt PSV nog geen topclub af. Dat was Liverpool ook niet toen het tig jaren geen kampioen werd. Van de term topclub ben je niet zomaar af omdat het even niet loopt. Daar komt de prijzenkast bij kijken (inter)nationale status, budget, supportersschare, uitstraling, etc.
Andersom was Leicester City bijvoorbeeld ook niet ineens een topclub omdat het 1x kampioen van Engeland werd.
Ik bedoel ook niet dat we geen topclub meer zijn. Maar het verwachtingspatroon dat we kampioen moeten worden dit jaar omdat we een topclub zijn vind ik onrealistisch als je naar afgelopen jaren kijkt. Feyenoord vind ik ook een topclub, maar ik denk niet dat er daar veel supporters ieder jaar de hoop hebben dat ze kampioen gaan worden.

Ik denk ook niet dat we zo ver zijn afgezakt als Feyenoord. Maar niet meer op gelijke hoogte als Ajax.
 
Ik bedoel ook niet dat we geen topclub meer zijn. Maar het verwachtingspatroon dat we kampioen moeten worden dit jaar omdat we een topclub zijn vind ik onrealistisch als je naar afgelopen jaren kijkt. Feyenoord vind ik ook een topclub, maar ik denk niet dat er daar veel supporters ieder jaar de hoop hebben dat ze kampioen gaan worden.

Ik denk ook niet dat we zo ver zijn afgezakt als Feyenoord. Maar niet meer op gelijke hoogte als Ajax.

Je moet schijt aan Ajax hebben, dan verlies je maar van die club 1x per jaar. De rest moet je gewoon winnen en dan ben je kampioen.

PSV moet en kan altijd om de titel strijden. Het is nou niet dat we hier met een legendarisch Ajax te maken hebben, het merendeel van de spelers hebben we al vaker over de knie gelegd. En ook gewoon de schaal voor hun neus de lucht in getild. :PSV:

En tja dat er keuzes worden gemaakt om types als Schmidt, Zahavi, Baumgartl, Doan, Bruma, Thomas, Mauro, Viergever, Mvogo bij dit team te betrekken (voor veel geld) kost je gewoon heel veel punten. Want van dat rijtje levert niet 1 speler je punten op maar kosten ze vooral punten.

Een miskoop kan je hebben, maar wanneer het dan de helft van de selectie is heb je wel een groot probleem. En dat is waar we dit seizoen naar kijken.

Ik vind het overigens niet erg dat hier op het forum wordt gedacht in termen van subtop, maar ben vooral bang dat die gedachte ook heerst bij de spelersgroep, technische staf & directie.
 
Ik bedoel ook niet dat we geen topclub meer zijn. Maar het verwachtingspatroon dat we kampioen moeten worden dit jaar omdat we een topclub zijn vind ik onrealistisch als je naar afgelopen jaren kijkt. Feyenoord vind ik ook een topclub, maar ik denk niet dat er daar veel supporters ieder jaar de hoop hebben dat ze kampioen gaan worden.

Ik denk ook niet dat we zo ver zijn afgezakt als Feyenoord. Maar niet meer op gelijke hoogte als Ajax.
Ach, we hebben met cocu bovenmatig gepresteerd.. eigenlijk had Ajax na de boer al weg moeten lopen van de rest.. het is dat ze bij Ajax zoveel verkeerde keuzes hebben gemaakt.. nu lijkt dit wel het geval. In dat geval is de competitie dan net zo leuk als in Duitsland.. vooraf weet je de kampioen al.. leuk
 
EL en ED zijn beide van belang, EL nu laten lopen voor ED is niet verstandig. Europese punten zijn weer van belang voor de loting voor CL voorronde komend seizoen

Eens! Als je in Europa goed presteert, is dat ook goed voor de waarde van je spelers. En die transferwaardes zijn van groot belang. Spelers worden opgeroepen voor het EK en als ze daar ook nog eens presteren, krikt dat weer je waarde op. Geld is toch behoorlijk belangrijk in het voetbal van nu. Ik vind de EL eigenlijk nu spannender dan ooit. Jaren geleden boeide mij die EL niet zoveel.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan