ADO Den Haag - PSV | Zaterdag 13 februari | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
J38WECr.jpg


EDIT: Vervroegd naar 16:30 uur
 
Laatst bewerkt:
El Khayatti is terug.
2-6.
 
Ik doe eens gek: 1-5.
Ik zou maar niet te vroeg juichen na de winst van gisteren op Twente.....tenminste, ik geloof wel in een winst voor PSV, maar niet met zulke ruime cijfers....ADO heeft zich de afgelopen 3-4 weken flink versterkt, dus ik denk meer aan een 1-3 eindstand .
 
Nou, op naar Ado, die we hoogstwaarschijnlijk winnen, want het is ado.. Dan zijn we weer kort blij, zodat we tegen Olympiakos weer af kunnen gaan..

Ik ben een masochist nu en zeg 0-4 zodat de nederlaag erna extra veel pijn doet.
 
Zoals altijd, slecht spel maar wel 0-3.

De wedstrijd is trouwens vervroegd naar 16:30.
 
Ik zou maar niet te vroeg juichen na de winst van gisteren op Twente.....tenminste, ik geloof wel in een winst voor PSV, maar niet met zulke ruime cijfers....ADO heeft zich de afgelopen 3-4 weken flink versterkt, dus ik denk meer aan een 1-3 eindstand .
De wedstrijden van PSV zijn over het geheel genomen zo ogen-uitkrabbend slecht dat ik me eigenlijk niet eens meer kan herinneren of we dit seizoen al eens een echt grote uitslag hebben neergezet. Dit elftal blinkt toch voornamelijk uit in het uitblijven van kansen creeëren en het opzichtig verprutsen van de schaarse kansen die wel gecreeërd worden:unsure:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan