Adam Maher (M)

Het lukt ze in ieder geval altijd om mij gek te maken met berichten mbt Maher... Hopen dat de berichten op waarheid berusten. Zou voor mij dé aankoop zijn. Lijkt me wel wat onwaarschijnlijk met de komst van Hiljemark, al vertrekt Ritzmaier waarschijnlijk.
 
Het lukt ze in ieder geval altijd om mij gek te maken met berichten mbt Maher... Hopen dat de berichten op waarheid berusten. Zou voor mij dé aankoop zijn. Lijkt me wel wat onwaarschijnlijk met de komst van Hiljemark, al vertrekt Ritzmaier waarschijnlijk.

Lijkt mij ook.

Waar gaat Ritzmaier heen?
 
PSV gaat voor Van Dijk.
Van de 4 verdedigers die je noemt zijn BMI en Van Dijk potentieel toppers.
De Vrij en Viergever is maar wankel.
BMI is niet haalbaar, Van Dijk wel.
Denk dat PSV Maher + verdediger niet willen en kunnen halen.
maximaal nog 1 van de 2.
Hebben ook al 2,2 voor hiljemark betaald.
 
Ritzmaier mag toch verhuurd worden? Lijkt mij prima.
Wat mij betreft haalt PSV in deze transferperiode Van Dijk en Maher, en klaar. Dat zullen we deze zomer eens bekijken wie er vertrekt en wat dat oplevert. Ik neem aan dat er niet veel vertrekt in deze periode.
 
Wanneer heb jij voor het laatst een hele wedstrijd van AZ gezien?
Beide komen zwaar tekort en menig AZ supporter ziet (zeker Marcellis) liever vandaag dan morgen vertrekken...
.

Ik heb ff op het AZ forum gespiekt wat ze van Dirk vinden, en dat strookt niet echt met wat je hier beweert. Ook in de VI ranking (voor wat die voorstelt natuurlijk) is Dirk ruim boven de PSV verdedigers geeindigd. Alleen dit seizoen is hij een poos uit de roulatie geweest vanwege een blessure en schorsing. Kijk Dirk zal nooit een typische RB zijn, maar hij is wel goed in de opbouw en omschakeling. Bij Verbeek staat hij altijd in de basis.
 
Ik heb ff op het AZ forum gespiekt wat ze van Dirk vinden, en dat strookt niet echt met wat je hier beweert. Ook in de VI ranking (voor wat die voorstelt natuurlijk) is Dirk ruim boven de PSV verdedigers geeindigd. Alleen dit seizoen is hij een poos uit de roulatie geweest vanwege een blessure en schorsing. Kijk Dirk zal nooit een typische RB zijn, maar hij is wel goed in de opbouw en omschakeling. Bij Verbeek staat hij altijd in de basis.

Precies. Mensen doen net of wij hier bulken van goede verdedigers en vooral rechtsbacks. Was/is Manolev nou zoveel beter waardoor Dirk weg moest? Nou Marcellis is zelfs beter en dat zegt meer over Manolev en het beleid van psv dan over hoe geweldig Dirk wel niet is. Zoals altijd is het de regel van psv dat de jeugd beter moet presteren dan de aankopen ipv andersom.
 
Als ik op geruchten af ga zit er een ruildeal aan te komen Wijnaldum + geld voor Maher.
En het zal volgens mij niet heel lang meer duren voordat de deal is afgerond. Broertje van Gini voetbalt bij AZ en Verbeek kent Wijnaldum goed uit zijn Feyenoord tijd. Ik zeg doen en betrek Nijland en Manolev ook in die deal. Opschonen de personeelsbestand.

Hiljemark ook binnen :D

Nu snel een goede verdediger aan trekken.
 
Als ik op geruchten af ga zit er een ruildeal aan te komen Wijnaldum + geld voor Maher.
En het zal volgens mij niet heel lang meer duren voordat de deal is afgerond. Broertje van Gini voetbalt bij AZ en Verbeek kent Wijnaldum goed uit zijn Feyenoord tijd. Ik zeg doen en betrek Nijland en Manolev ook in die deal. Opschonen de personeelsbestand.

Hiljemark ook binnen :D

Nu snel een goede verdediger aan trekken.

Hmm, Wijnaldum voor Maher, had ik al eens eerder geopperd... :unsure:
 
Zouden AZ en Wijnaldum dat ook denken?

Is een deal zoals eerder met Jeremain Lens (naar PSV) en Dirk Marcellis (naar AZ, inclusief transfersom) een optie? Georginio Wijnaldum koestert warme herinneringen aan Gertjan Verbeek - toen ze beiden werkzaam waren bij Feyenoord - en kan in Alkmaar samenspelen met zijn broer Giliano. Zeg never nooit? Stewart: "Wijnaldum is nooit te betalen voor ons. Bovendien heeft het geen zin om te speculeren, dat lijkt me niet verstandig. Hoe groot ik de kans inschat dat Maher in de tweede seizoenshelft nog voor AZ speelt? Op dit moment heel hoog."

Je moet wel bedenken, AZ koopt het liefst jonge talenten van rond de 2 miljoen. Wijnaldum is een stuk meer waard. AZ heeft denk ik liever extra geld dan Wijnaldum.
 
Je moet wel bedenken, AZ koopt het liefst jonge talenten van rond de 2 miljoen. Wijnaldum is een stuk meer waard. AZ heeft denk ik liever extra geld dan Wijnaldum.

Bovendien zou ik een vertrek van Wijnaldum, zelfs als Maher komt, betreuren. PSV is bezig een team op te bouwen met de grootste Nederlandse talenten en daar hoort Wijnaldum bij.

Ik verwacht wel dat dit idee door Brands geopperd zal gaan worden.
 
Je moet wel bedenken, AZ koopt het liefst jonge talenten van rond de 2 miljoen. Wijnaldum is een stuk meer waard. AZ heeft denk ik liever extra geld dan Wijnaldum.

En AZ zal nooit kunnen tippen aan de salarissen die psv betaalt. Wijnaldum wil ook niet achteruit gaan, lijkt mij.
 
Ik vind het eigenlijk alleen vervelend, dat Adam er alles aan zal doen, om een overgang naar PSV te forceren. Het menneke is pas 19 jaar en als hij dan over een jaar of 3 of 4 uitgegroeid is, dan zal hij dat kunstje herhalen. Hij vertoont nu wel een beetje Labyadperikelen.
 
Ik vind het eigenlijk alleen vervelend, dat Adam er alles aan zal doen, om een overgang naar PSV te forceren. Het menneke is pas 19 jaar en als hij dan over een jaar of 3 of 4 uitgegroeid is, dan zal hij dat kunstje herhalen. Hij vertoont nu wel een beetje Labyadperikelen.

Ik geloof niet dat hij iets zal gaan forceren. Daarbij ruilt hij AZ niet om voor een plek op de bank bij PSV, is geld niet zijn voornaamste drijfveer, en is het niveauverschil tussen AZ en PSV groter dan tussen PSV en Sporting.
 
Ik vind het eigenlijk alleen vervelend, dat Adam er alles aan zal doen, om een overgang naar PSV te forceren. Het menneke is pas 19 jaar en als hij dan over een jaar of 3 of 4 uitgegroeid is, dan zal hij dat kunstje herhalen. Hij vertoont nu wel een beetje Labyadperikelen.

Ik ben een groot liefhebber van de voetballer Maher, maar ik zou inderdaad geen groot voorstander zijn ALS er spelletjes gespeeld zouden gaan worden om een vertrek te forceren. Ik weet nog hoe ik me ergerde aan Lazovic toen die zei dat hij niet meer gemotiveerd zou zijn als PSV hem niet zou laten vertrekken; om over Labyad nog maar te zwijgen.
Maar eerst maar eens even zien wat er nu echt gaat gebeuren voor we oordelen.

Los van die discussie, en hoe graag ik Maher ook zie komen: een defensieve versterking lijkt me momenteel meer urgent!
 
------------Maher---------------
--Strootman-------Van Bommel--

Zou echt een heerlijk middenveld zijn. De drie beste middenvelders van de competitie bij elkaar.
 
Ik denk inderdaad dat Gini dit zelf niet ziet zitten, en AZ waarschijnlijk ook niet.

Als Toivonen weer fit is, is de kans groot dat Gini weer op de bank terecht komt. Gini is zover ik hem in kan schatten een gevoelsmens, en dat gevoel is bij PSV nooit goed geweest. het zou me niet verbazen als hij toch kiest voor Verbeek, en een club waar hij wekelijks aan spelen toekomt.
Persoonlijk vind ik het jammer want een goed spelende Wijnaldum is gewoon een genot om naar te kijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan