Adam Maher (M)

Ach,

Meer dan 'melden voor Maher' zal het toch niet komen.
Wel een leuke speler natuurlijk, op zijn relatief zwakke mentaliteit en irritant gedrag na.
 
Ach,

Meer dan 'melden voor Maher' zal het toch niet komen.
Wel een leuke speler natuurlijk, op zijn relatief zwakke mentaliteit en irritant gedrag na.

Moah Ola, Kevin en Mark zouden ook irritant zijn dus dat past mooi in de profiel schets. Wat betreft die mentaliteit staat Maher er vaak wel wanneer het AZ collectief faalt.
 
Hij lijkt me deze winter niet echt haalbaar, misschien kan Brands al voor de zomer begint zorgen dat er een deal is met AZ? In ieder geval leuk dat PSV hem nog steeds wil. :)
 
Nick Viergever heeft de onderhandelingen met AZ over een nieuw contract gestaakt. Beide partijen bereikten geen akkoord, meldt Voetbal International. Viergever heeft nog een contract tot medio 2014 bij AZ.

Misschien is een package deal wel een optie voor PSV. Maher en Viergever naar PSV en omgekeerd Nijland en Manolev + (iets extra's) naar AZ.

Defensie van PSV blijft zorgelijk. Viergever, v. Dijk, BMI en De Vrij zijn toch de grootste talenten die in eredivisie rondlopen. Als PSV er in slaagt om 1 of 2 van deze gasten aan te trekken ziet het er al beter uit.

Gerbrand en Stewart zullen hun huid duur verkopen. Tja dat is hun goed recht. Hoop dat PSV niet ten koste van alles Maher willen halen.
 
Omdat AZ een trainer heeft die meer uit spelers kan halen, Marcellis en Beerens doen het ook prima bij AZ.
Hmm, ik vind Marcellis echt géén bedreiging bij AZ voor de aanvallers van de tegenpartij. Ook Beerens komt iets te kort voor de top maar beiden zijn wel bruikbaar voor een club als AZ in de tegenwoordige tijd.
 
Marcellis en Beerens doen het ook prima bij AZ.
Wanneer heb jij voor het laatst een hele wedstrijd van AZ gezien?
Beide komen zwaar tekort en menig AZ supporter ziet (zeker Marcellis) liever vandaag dan morgen vertrekken...

ON Topic: Maher is momenteel veruit het grootste talent van Nederland en heeft alles in zich om een internationale topper te worden. Door nu wederom de interesse te laten blijken, vergroot je de kans om hem aankomende zomer binnen te hengelen. Ik hoop dat hij en zijn zaakwaarnemer veel blijven roepen, dat hij naar PSV wil. Dat schrikt andere geïnteresseerde clubs af om hem te benaderen...
Mocht je hem samen met Viergever kunnen binne slepen deze zomer, dan vang je een zeer waarschijnlijk vertrek van Strootman op en wordt je er bovendien defensief veel sterker op.
 
Ik denk inderdaad dat Maher nu gewoon niet haalbaar is, zeker omdat er vanmiddag ook een andere middenvelder wordt gepresenteerd. Maar Maher is misschien wel het grootste talent in Nederland, en dus is het hopen dat je de contacten warm kan houden en dat hij in de zomer alsnog kan komen.
 





Einde schimmenspel rond Maher: 'PSV heeft een bod gedaan'
Vrijdag, 4 januari 2013 om 06:30
Het verstandshuwelijk tussen Adam Maher en AZ zal niet lang standhouden. De middenvelder wil zo snel mogelijk weg uit Alkmaar, al ontkent de directie dat er sprake is van officiële interesse. Volgens het kamp-Maher heeft PSV echter een formeel bod op de Oranje-international uitgebracht. Marcel Brands, technisch manager van de Eindhovense club, erkent de concrete interesse.

Volgens AZ is er geen officieel contact geweest met andere clubs. "Ik snap niet, dat ze dat zo vertellen", vertelt Maher aan De Telegraaf. "Ik weet zeker, dat Marcel Brands contact heeft gehad met de club. Dat heeft mijn zaakwaarnemer Sigi Lens me zelf verteld. En waarom zou die erover liegen?" Brands erkent dat hij inderdaad contact heeft opgenomen met AZ over Maher. "Dat was afgelopen zomer al zo en dat is nu weer het geval geweest. Dat zeg ik eerlijk als het me zo recht op de man wordt gevraagd. AZ heeft aangegeven dat het niet bespreekbaar is," meldt Brands.
"Van de zomer heeft PSV gebeld, en misschien nog wel tien anderen", reageert Earnest Stewart, technisch directeur, namens AZ. "Voor ons is één ding duidelijk: wij spreken alleen van belangstelling als er een bod binnenkomt per fax of mail. Dan treden wij er ook mee naar buiten. Wij hebben PSV aangegeven, dat we de selectie in principe in stand willen houden in de winterstop. Maar iedereen weet, hoe het werkt in de voetballerij: als ze het serieus nemen, moeten ze met een bod komen. Dat is van de zomer niet gebeurd en nu ook nog steeds niet."
"Het is voor Adam tijd om sportief een stap te maken. Hij wil naar PSV", benadrukt Lens vrijdag in het dagblad. "En sterker: op welke manier dan ook, maar PSV heeft wel degelijk een bod gedaan. Dan moeten ze dat bij de speler melden en met de betreffende club verder in contact treden."
 
Terug
Bovenaan Onderaan