Adam Maher (M)

Sham

Jeugdspeler
Adam Maher benadrukt dat hij enkele weken geleden geen langer contract met AZ heeft getekend. De middenvelder was afgelopen zomer uit op een binnenlandse transfer en daarom was het opvallend dat hij in het lopende seizoen een verbeterde aanbieding tekende. "Dat is overal fout geinterpreteerd. Ik heb niet bijgetekend, ik heb niet verlengd. Het contract is alleen opgewaardeerd. De einddatum is gelijk gebleven: 2015", benadrukt de Oranje-international in De Telegraaf.

"Als je van vaste waarde bent en een van de besten, moet je niet als een van de minderen verdienen, maar kom je in aanmerking voor een opwaardering", legt Maher uit. "Het ging om afspraken die waren gemaakt en later dan toch zijn nagekomen. Daar is besproken en is nu klaar." Volgens Maher is er in zijn situatie echter niets veranderd met afgelopen zomer. "Als er een mooie club komt, sta ik er voor open. Ik heb nog steeds dezelfde ambities als eerst."

"De toekomst ziet er voor mij ook hetzelfde uit", benadrukt Maher. "Ik blijf tot nu toe tot de winter hier. Dan kijk ik wel verder hoe het loopt." Volgens het dagblad is er concrete interesse in Maher en zijn PSV en Ajax de meest reële opties die hij in het vuur heeft. "Dan moet je bij mijn zaakwaarnemer zijn. Maar als het goed is, zou dat zomaar kunnen."

Bron: Voetbalzone


Heb lang geloof gehad in Gini. Wordt niks en zal niks worden met Gini. Toivonen zal eind van het seizoen wel vertrekken, Maher lijkt mij een prima opvolger.
 
Lijkt mij toch dat hij alleen in beeld komt als Strootman verkocht is. Zou niet weten waar PSV nu het geld vandaan zou moeten halen
 
Gezien het feit dat Thijs Slegers en Rik Elfrink het gerucht bevestigd hebben dat PSV weer bezig is met Maher (aangezwengeld door Marcel Brands in de Telegraaf), mag dit topic weer open.
 
En Brands zelf roept in alle toonaarden dat hij wel geprobeerd heeft maar de komst absoluut onmogelijk is!
Dat is meestal voorteken dat er wel wat speelt!
Is het woord "transfermarkt" vrouwelijk? Nee zeggen en ja bedoelen.....(a)
 
En Brands zelf roept in alle toonaarden dat hij wel geprobeerd heeft maar de komst absoluut onmogelijk is!
Dat is meestal voorteken dat er wel wat speelt!
Is het woord "transfermarkt" vrouwelijk? Nee zeggen en ja bedoelen.....(a)

Nu je het zegt, het kost je meestal ook nog een hoop geld.

Maher lijkt me niet verkeerd om volgend jaar bij PSV te spelen. Jammer alleen dat Strootman weggaat want dan zou je wel een aardig middenveld hebben.
 
Voor de volledigheid:

thijsslegers ‏@thijsslegers
#brands geeft in #telegraaf toe dat hij met #az in contact is over #maher. Volgens Maher is er zelfs een bod gedaan, AZ ontkent.
Duidelijk is dat #psv wederom gaat proberen #maher over te nemen van #az.
Als #psv #maher haalt, neemt t zoals #advocaat adviseerde voorschot op te te verwachten inkomsten.

Rik Elfrink ‏@RikElfrink
#PSV wil Maher kopen, maar die kost op dit moment rond 8-9 miljoen. Telegraaf-stuk klopt. #AZ zit in de problemen, laat hem nu niet gaan.
#AZ laat #Maher dus alleen naar #PSV gaan als de hoofdprijs wordt betaald. Wordt vervolgd.
Als #Maher deze winter niet komt, gaat #PSV het in de zomer absoluut opnieuw proberen. Enorm talent, staat bovenaan alle lijsten.

Ik denk niet dat hij deze winter haalbaar is, maar dan wordt in ieder geval de mogelijkheid warm gehouden voor in de zomer. Maher krijgt zo het idee dat PSV hem héél erg graag wil hebben, dan denk ik dat we over een halfjaar meer kans hebben dan als we toen voor het eerst waren gaan informeren.

Maher is toch geen vervanger voor Strootman? Eerder voor Wijnaldum.

Of voor Toivonen?
 
Kan ook. Maar voor Strootman zullen we nog een ander moeten aantrekken.

Als Maher (nu) niet haalbaar lijkt, zou ik die Zweed binnenhalen. Vind ik voor de concurrentie op het middenveld wel prettig, en het verloop kan daar binnen een half jaar wel héél erg groot worden.
 
Vind ook zijn promotie van 'bruikbare middenvelders' naar 'transfergeruchten' en een eigen topic al heel fijn om te lezen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan