Mikasa
Internationale Legende
Ik wilde zeggen dat Brobbey helemaal niet gescoord heeft in de Bundesliga. Maar een snelle check leert dat dat niet waar is: 2 goals in 9 wedstrijden.Das nog slechter dan Brobbey
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ik wilde zeggen dat Brobbey helemaal niet gescoord heeft in de Bundesliga. Maar een snelle check leert dat dat niet waar is: 2 goals in 9 wedstrijden.Das nog slechter dan Brobbey
In de Eredivisie lukt het hem nauwelijks meer. Feyenoord die Bayern 3-0 verslaat. Bundesliga is gewoon een farmer's leagueIk wilde zeggen dat Brobbey helemaal niet gescoord heeft in de Bundesliga. Maar een snelle check leert dat dat niet waar is: 2 goals in 9 wedstrijden.

Even tussendoor; ik kom regelmatig in het Engels tegen dat onze bijnaam the Farmers zou zijn.In de Eredivisie lukt het hem nauwelijks meer. Feyenoord die Bayern 3-0 verslaat. Bundesliga is gewoon een farmer's league![]()

Mooi die updates. Ik moet dat toch ook maar eens meer gaan volgenVanavond:
Bruma tegen Royal union in de basis. Bruma gaf net de assist voor de 0-1. en heeft dit seizoen al 7 goals en 5 assists in 16 wedstrijden.
Gotze in de basis tegen Ferencevaros
Rosario ontbreekt bij Nice
Zahavi verloor met 3-1 en bleef op de bank
Linksback Angelino speelde een hele wedstrijd tegen AZ en verloor met 0-1
Niet helemaal de juiste plek. Maar waar zou dit dan wel moeten?
Ik vind het wel interessant om te lezen hoe de oud-PSVers, die de laatste 2 transferperiodes vertrokken, het nu doen. Teze is bijvoorbeeld behoorlijk zwaar geblesseerd geraakt.
Dit gebeurde met alle twaalf PSV'ers die dit seizoen vertrokken: van verrassen in Saoudi-Arabië tot strompelen met Southampton
https://www.ad.nl/eindhoven/dit-geb...bie-tot-strompelen-met-southampton~a11f1d52e/
O ja. Dankjewel!Dit lijkt mij de meest geschikte plek
We hebben er nog wel wat. Of iedereen moet gewoon 5 spelers 'volgen' standaard wat ze het weekend hebben gedaan. Als 1 dat moet doen, wordt dat wel erg veel werk. Maar inderdaad wel leuk.Ik moest flink graven om dit topic weer te vinden. Het lijkt een beetje doodgebloed. Wel jammer want het is een leuk topic..
Ik denk dat het topic wat vaker omhoog gehaald moet worden zodat iedereen weet dat dit topic er is en dat er dan meer gepost gaat worden door mensen die veel wedstrijden kijken. Of mensen zoals ik die zo wat meepikken.We hebben er nog wel wat. Of iedereen moet gewoon 5 spelers 'volgen' standaard wat ze het weekend hebben gedaan. Als 1 dat moet doen, wordt dat wel erg veel werk. Maar inderdaad wel leuk.

Wat ik dan bijzonder vind , is dat Ramselaar EN Lestienne bij dezelfde ploeg zitten in nota bene SingaporeIk schrik van waar Pereiro is geëindigd….bari… serie b en dan ook nog onderin…zo genoten van die gast in ehv. Ik kwam trouwens ook verreth tegen bij bari een oud psv’er

Er zijn er meer waarvan ik denk, waarom spelen die daar? Rekik en Bergwijn bijvoorbeeld. Ik snap dat het beter betaald maar kom anders terug naar de eredivisie.Wat ik dan bijzonder vind , is dat Ramselaar EN Lestienne bij dezelfde ploeg zitten in nota bene Singapore![]()
Ik snap de gedachtegang maar het verschil qua verdienste is wel heel groot, zelfs als je al heel veel hebt..
Er zijn er meer waarvan ik denk, waarom spelen die daar? Rekik en Bergwijn bijvoorbeeld. Ik snap dat het beter betaald maar kom anders terug naar de eredivisie.
Wat ik dan bijzonder vind , is dat Ramselaar EN Lestienne bij dezelfde ploeg zitten in nota bene Singapore![]()
Ja, maar toch is het zonde. Je kan met het gros van spelers die cashen in de zandbak de eredivisie opleukenIk snap de gedachtegang maar het verschil qua verdienste is wel heel groot, zelfs als je al heel veel hebt.