Actieve ex-PSV spelers

Triest als je loopbaan zo moet eindigen.
Zeker. Hij was destijds een aardige leerling die overigens slagen als keeper wel boven slagen voor een HAVO diploma stelde.:)
Prima mentaliteit voor zijn sport.
Wel vreemd wat we lezen over die keuringen waar hij doorheen "rolde".
 
Zeker. Hij was destijds een aardige leerling die overigens slagen als keeper wel boven slagen voor een HAVO diploma stelde.:)
Prima mentaliteit voor zijn sport.
Wel vreemd wat we lezen over die keuringen waar hij doorheen "rolde".
Zou ik nooit doen. Schooldiploma is vele malen belangrijker, want je weet nooit of je uiteindelijk gaat slagen in het voetbal.
 
Zou ik nooit doen. Schooldiploma is vele malen belangrijker, want je weet nooit of je uiteindelijk gaat slagen in het voetbal.
Ik zeg niet dat hij zijn HAVO diploma niet haalde, maar wat voor hem destijds prioriteit nummer 1 was.
De begeleiding - ook van PSV zijde -was er op gericht om hoe dan ook te presteren op school.
Zo kwamen o.a. van der Doelen, Bakkal e.v.a zelfs aan een VWO diploma.:)
 
Laatst bewerkt:
Sam Lammers na Atalanta, Eintracht Frankfurt en Sampdoria, nu een contract getekend bij Rangers FC.

Deze jongen (wat dat is ie in mij ogen nog steeds) heeft waarschijnlijk een hele goede zaakwaarnemer.

Toch een mooi rijtje clubs en nergens wat laten zien...
 
Laatst bewerkt:
Sam Lammers na Atalanta, Eintracht Frankfurt en Sampdoria, nu een contract getekend bij Celtic.

Deze jongen (wat dat is ie in mij ogen nog steeds) heeft waarschijnlijk een hele goede zaakwaarnemer.

Toch een mooi rijtje clubs en nergens wat laten zien...
Celtic, prachtige club zeg. Die spelen voornamelijk op de helft van de tegenstander en ik denk dat Sam daar beter tot zijn recht komt. Snel, goed in de kleine ruimtes, mooi schot, technisch begaafd. Tis alleen niet zo'n dominante speler, maar hij is nog heel jong dus die komt vast wel ergens bovendrijven.
 
Celtic, prachtige club zeg. Die spelen voornamelijk op de helft van de tegenstander en ik denk dat Sam daar beter tot zijn recht komt. Snel, goed in de kleine ruimtes, mooi schot, technisch begaafd. Tis alleen niet zo'n dominante speler, maar hij is nog heel jong dus die komt vast wel ergens bovendrijven.
26 jaar alweer, vond het in zijn PSV tijd wel een sierlijke en talentvolle speler. Of ie tot zijn recht komt in de fysieke schotse competitie vraag ik mij af. Maar wellicht komt het talent er eindelijk een keertje uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan