Aanvallers

Ah, dat is al de 2e voor Monaco. Die schijnen ook Van Hecke over te nemen van NAC voor 2 miljoen. En dan vraag ik me af, wat moet je daar. Het stadion is het hele seizoen voor 1/3 gevuld, zelfs bij Dordrecht hangt meer sfeer en qua prestaties is het nou ook niks bijzonders meer. 100 mooiere clubs zou je toch zeggen.
Nou Monaco heeft buiten dat het salaris erg riant zal zijn, fantastische faciliteiten en bovendien hebben ze altijd veel jeugdige talenten die ze een kans geven in het eerste. En de stadions zullen de komende tijd overal veel treuriger uit gaan zien dan dat van Monaco. Ze hebben iig al veel ervaring hiermee :grin:
 
Wel jammer dat wij Van Hecke niet overnemen, talentvolle jongen die in de regio speelt op een positie waar we wel wat talentvolle jongens voor kunnen gebruiken.
Maar denk jij dat Monaco zou laten lopen? Ze bieden natuurlijk altijd veel meer geld.
 
Maar denk jij dat Monaco zou laten lopen? Ze bieden natuurlijk altijd veel meer geld.

Ligt eraan of PSV daadwerkelijk concreet voor hem is, zelf zou ik eerder naar PSV gaan dan Monaco (of welk ander talentengraf in Europa). Maar als Monaco je enige concrete optie is en je hebt pas net een half jaartje leuk spelen in de KKD op je CV, dan moet je dat altijd doen.
 
Ligt eraan of PSV daadwerkelijk concreet voor hem is, zelf zou ik eerder naar PSV gaan dan Monaco (of welk ander talentengraf in Europa). Maar als Monaco je enige concrete optie is en je hebt pas net een half jaartje leuk spelen in de KKD op je CV, dan moet je dat altijd doen.
Ligt aan het bedrag. Als ik in monaco een paar miljoen of een paar ton meer kan binneharken dan PSV. Waarmee in financieel onafhankelijk zou worden. Dan zou ik toch voor een talentengraf in Europa gaan. Ten slotte, de kans op een blessure of niet doorbreken bestaat allebei. In het geval van Monaco hoef ik fors minder of nooit meer te werken van me leven.
 
Ik zou als PSV fan zijnde nog altijd Alireza Jahanbakhsh op rechts voor willen zien.
Verhuur Noni Madueke aan een Heerenveen of een Willem 2 die heb wedstrijden nodig vind zijn rendement nog aan de lage kant voor als om volwaardige basis speler te zien.
Een Mark van Bommel ging op zijn bek dat hij al die jeugd spelers ging opstellen i.p.v. ervaring de 2e helft van het seizoen was hij helemaal de weg kwijt.
In elke linie missen wij ervaring in de voorhoede zeg ik Alireza Jahanbakhsh er bij een linie er achter Marco van Ginkel erbij.
laat de rest maar door de staf van PSV invullen.
 
Als je Madueke's statistieken vergelijkt met Bergwijn's statistieken van seizoen 14/15 doet Madueke het beter.
Daarnaast vind ik het onzinnig om over rendement te praten van een jongen die pas net met het eerste elftal in aanraking komt. En als je er dan tóch naar wil kijken is z'n rendement goed voor het stadium waarin hij zich bevindt.

Als Schmidt geen ruimte voor hem heeft dan verhuren, maar anders gewoon rustig brengen, net als Bergwijn.

En geen Jahanbakhsh graag, focus nou gewoon maar op cv, lvv en cm. Dat wordt al lastig genoeg.
 
Alireza voor de ervaring halen.. Wat voor ervaring brengt hij dan? Hij heeft een paar seizoenen gespeeld voor AZ, daarna heeft hij zelden gespeeld voor Brighton. Ervaren bankzitters hebben wij niks aan.

En zoals Jerommeke aangeeft, andere plekken hebben meer prioriteit.
 
Ik denk zomaar dat we een Spitsenkoppel krijgen met Malen & Noni Madueke zijn beide bewegelijke spelers.
En Sam Lammer super reserve spits wordt.
Onze Argentijnse spits Romero valt mij nog erg vies tegen laat niks zien tot nu toe. en hij was getergd om zicht te bewijzen ?
 
Ik denk zomaar dat we een Spitsenkoppel krijgen met Malen & Noni Madueke zijn beide bewegelijke spelers.
En Sam Lammer super reserve spits wordt.
Onze Argentijnse spits Romero valt mij nog erg vies tegen laat niks zien tot nu toe. en hij was getergd om zicht te bewijzen ?

Romero en Bruma heb ik al lang opgegeven kunnen simpel weg het niveau niet aan. Vraag me wel af wie deze tobbers heeft gescout?
 
Ik denk zomaar dat we een Spitsenkoppel krijgen met Malen & Noni Madueke zijn beide bewegelijke spelers.
En Sam Lammer super reserve spits wordt.
Onze Argentijnse spits Romero valt mij nog erg vies tegen laat niks zien tot nu toe. en hij was getergd om zicht te bewijzen ?

Romero is een spits die de balletjes aangegeven moet krijgen. Maar dat gaat nogal moeilijk als je Bruma naast je hebt staan. Die heeft gisteren geen bal goed gegeven richting de voorhoede.
 
Romero is een spits die de balletjes aangegeven moet krijgen. Maar dat gaat nogal moeilijk als je Bruma naast je hebt staan. Die heeft gisteren geen bal goed gegeven richting de voorhoede.
Ik heb Romero inderdaad helemaal niet aan de bal gezien in deze twee potjes. Aanvoer of aanbieden?
 
Ik denk zomaar dat we een Spitsenkoppel krijgen met Malen & Noni Madueke zijn beide bewegelijke spelers.
En Sam Lammer super reserve spits wordt.
Onze Argentijnse spits Romero valt mij nog erg vies tegen laat niks zien tot nu toe. en hij was getergd om zicht te bewijzen ?
Ik denk dat gestart wordt met Lammers en Malen, Mandueke als backup. Romero proberen te verkopen en er een pinchhitter van een jaar of 30 voor terughalen ( plan B)
 
Ik denk dat gestart wordt met Lammers en Malen, Mandueke als backup. Romero proberen te verkopen en er een pinchhitter van een jaar of 30 voor terughalen ( plan B)

Ik wil Romero wel een jaartje zien. Basis wordt wel wat lastig, maar aangezien je 5x mag wisselen zal hij genoeg in kunnen vallen. Piroe lekker verhuren weer. Verder geen aanvaller erbij.
 
Laatst bewerkt:
Een mogelijke vervanger van Lammers zou de Mexicaan José Juan Macías kunnen zijn.

Jan Vennegoor of Hesselink heeft hem in het verleden als eens bekeken voor PSV.

Gewoon ruilen. Sturen we Sam naar Mexico. ;)
 
Stuk voor stuk interessantere opties dan Zahavi. Macias zou mooi zijn, beetje het zelfde type als Malen. Snel en dodelijk wat een voorhoede die 2. Maar zal wel prijzig zijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan