Aanvallers

In de categorie daar gaat weer een mooie speler aan onze neus voorbij:

Takumi Minamino. Een 24 jarige rechtsbuiten van Salzburg (die hebben een leuk team) die opviel in de CL en het ook in de Oostenrijkse competitie goed doet gaat waarschijnlijk voor 8,25 miljoen naar Liverpool, 8,25. En dan komen wij aan met die zak hooi van een Bruma waar we 15 miljoen voor de plee hebben gespoeld. Het is allemaal zo simpel eigenlijk.

Overigens is Salzburg een beetje het PSV van Oostenrijk, ook zo'n liefdadigheidsinstelling. Ontzettend lage afkoopclausules, vooral voor Haaland waar je in de huidige tijd makkelijk 40 miljoen voor zou kunnen krijgen.
 
Aanstaande maandag kan Vincent Janssen kampioen worden met Monterry in Mexico....weet iemand wat het aandeel van Janssen is in deze aanstaande kampioenschap? Hoe goed is hij, hoeveel speelminuten heeft hij gehad, hoeveel assists en hoeveel doelpunten? Zou het kortom een aanwinst voor PSV zijn in de zomer ?
 
Aanstaande maandag kan Vincent Janssen kampioen worden met Monterry in Mexico....weet iemand wat het aandeel van Janssen is in deze aanstaande kampioenschap? Hoe goed is hij, hoeveel speelminuten heeft hij gehad, hoeveel assists en hoeveel doelpunten? Zou het kortom een aanwinst voor PSV zijn in de zomer ?

Hij heeft slechts 2 x in de basisopstelling gestaan en is 11 x ingevallen.
Selectie: 14, basiselftal: 2, ingevallen: 11, zonder invalbeurt bij de selectie: 1
414 minuten in 13 wedstrijden ... 2 goals en 1 assist.

Zijn aandeel is dus niet zo bijster groot.
Hij mag wel wat bekerwedstrijden spelen, maar in de competitie vrijwel alleen maar invallen.
 
In de categorie daar gaat weer een mooie speler aan onze neus voorbij:

Takumi Minamino. Een 24 jarige rechtsbuiten van Salzburg (die hebben een leuk team) die opviel in de CL en het ook in de Oostenrijkse competitie goed doet gaat waarschijnlijk voor 8,25 miljoen naar Liverpool, 8,25. En dan komen wij aan met die zak hooi van een Bruma waar we 15 miljoen voor de plee hebben gespoeld. Het is allemaal zo simpel eigenlijk.

Overigens is Salzburg een beetje het PSV van Oostenrijk, ook zo'n liefdadigheidsinstelling. Ontzettend lage afkoopclausules, vooral voor Haaland waar je in de huidige tijd makkelijk 40 miljoen voor zou kunnen krijgen.

Misschien dat de speler gewoon niet naar PSV wilde komen .........en heeft PSV wel degelijk alles gedaan om hem binnen te halen.
Namen noemen is één en gemakkelijk er moeten echter veel meer "hinderpalen" genomen worden voor een transfer afgerond is.
 
Hij heeft slechts 2 x in de basisopstelling gestaan en is 11 x ingevallen.
Selectie: 14, basiselftal: 2, ingevallen: 11, zonder invalbeurt bij de selectie: 1
414 minuten in 13 wedstrijden ... 2 goals en 1 assist.

Zijn aandeel is dus niet zo bijster groot.
Hij mag wel wat bekerwedstrijden spelen, maar in de competitie vrijwel alleen maar invallen.
Gek. Laatste tijd veel berichten over een scorende Jansen en hoe zonde het was dat hij niet naar het WK Clubs kon?
 
Gek. Laatste tijd veel berichten over een scorende Jansen en hoe zonde het was dat hij niet naar het WK Clubs kon?

Dat zal dan in de bekerwedstrijden zijn geweest.
In de Copa MX Apertura scoorde hij in 2 wedstrijden 5 x. Maar dat waren wedstrijden tegen clubs uit de 2e divisie.
 
Vind bijna de hele selectie ongeschikt en niet PSV waardig meer ik zou iedereen proberen te verkopen op Mo Ihattaren en Sadilek en de Ruiter Reserve keeper na.
en opnieuw gaan bouwen is de enige optie.
zou Predrag Rajkovic voor als 1e keeper kopen.
Barcelona wil Malen zou in de deal Suarez betrekken dus geld voor Malen + Suarez kan makkelijk nog 3 jaar mee.
Daarnaast voor op linksbuiten Zlatan Ibrahimovic halen is transfervrij over een half jaar en vastleggen voor 3 jaar deze beide spelers gaan niet meer voor een hoog salaris spelen voor het plezier en willen in de basis staan.
Voor als rechtsbuiten Dennis Man.
Daar naast Marco van Ginkel vastleggen en een Davy Propper terug kopen voor op de positie en rol van een Hendrix .
Zou ook weer Bruma en Rekik polsen terug te keren deden het aardig en is altijd 10x beter dan we nu hebben.
 
Vind bijna de hele selectie ongeschikt en niet PSV waardig meer ik zou iedereen proberen te verkopen op Mo Ihattaren en Sadilek en de Ruiter Reserve keeper na.
en opnieuw gaan bouwen is de enige optie.
zou Predrag Rajkovic voor als 1e keeper kopen.
Barcelona wil Malen zou in de deal Suarez betrekken dus geld voor Malen + Suarez kan makkelijk nog 3 jaar mee.
Daarnaast voor op linksbuiten Zlatan Ibrahimovic halen is transfervrij over een half jaar en vastleggen voor 3 jaar deze beide spelers gaan niet meer voor een hoog salaris spelen voor het plezier en willen in de basis staan.
Voor als rechtsbuiten Dennis Man.
Daar naast Marco van Ginkel vastleggen en een Davy Propper terug kopen voor op de positie en rol van een Hendrix .
Zou ook weer Bruma en Rekik polsen terug te keren deden het aardig en is altijd 10x beter dan we nu hebben.
En het nummer van jouw dealer is??
Nog afgezien van het feit dat ik die vampier niet in ons shirt hoef te zien, hoezo denk je dat Suarez en Zlatan wel voor een habbekrats komen spelen? Vanwege de aansprekende tegenstanders ofzo?
 
Vind bijna de hele selectie ongeschikt en niet PSV waardig meer ik zou iedereen proberen te verkopen op Mo Ihattaren en Sadilek en de Ruiter Reserve keeper na.
en opnieuw gaan bouwen is de enige optie.
zou Predrag Rajkovic voor als 1e keeper kopen.
Barcelona wil Malen zou in de deal Suarez betrekken dus geld voor Malen + Suarez kan makkelijk nog 3 jaar mee.
Daarnaast voor op linksbuiten Zlatan Ibrahimovic halen is transfervrij over een half jaar en vastleggen voor 3 jaar deze beide spelers gaan niet meer voor een hoog salaris spelen voor het plezier en willen in de basis staan.
Voor als rechtsbuiten Dennis Man.
Daar naast Marco van Ginkel vastleggen en een Davy Propper terug kopen voor op de positie en rol van een Hendrix .
Zou ook weer Bruma en Rekik polsen terug te keren deden het aardig en is altijd 10x beter dan we nu hebben.

Sadilek en de Ruiter behouden gaat het goed met je?
 
En het nummer van jouw dealer is??
Nog afgezien van het feit dat ik die vampier niet in ons shirt hoef te zien, hoezo denk je dat Suarez en Zlatan wel voor een habbekrats komen spelen? Vanwege de aansprekende tegenstanders ofzo?
Er staan inderdaad wel heel veel onlogische namen in. Maar bedoelt hij niet de andere Suarez? Er spelen er toch 2 bij Barca?
 
Vind bijna de hele selectie ongeschikt en niet PSV waardig meer ik zou iedereen proberen te verkopen op Mo Ihattaren en Sadilek en de Ruiter Reserve keeper na.
en opnieuw gaan bouwen is de enige optie.
zou Predrag Rajkovic voor als 1e keeper kopen.
Barcelona wil Malen zou in de deal Suarez betrekken dus geld voor Malen + Suarez kan makkelijk nog 3 jaar mee.
Daarnaast voor op linksbuiten Zlatan Ibrahimovic halen is transfervrij over een half jaar en vastleggen voor 3 jaar deze beide spelers gaan niet meer voor een hoog salaris spelen voor het plezier en willen in de basis staan.
Voor als rechtsbuiten Dennis Man.
Daar naast Marco van Ginkel vastleggen en een Davy Propper terug kopen voor op de positie en rol van een Hendrix .
Zou ook weer Bruma en Rekik polsen terug te keren deden het aardig en is altijd 10x beter dan we nu hebben.

Was dit alcohol of drugs? Of beide?

We houden Sadilek en Ruiter dus wel, en verder moeten spelers als Bergwijn en Malen dan maar weg? En wat hebben Sadilek en Ruiter gedaan om wel te mogen blijven? Of is het gewoon omdat je die niet verkocht krijgt?
En Suarez (Luis dan blijkbaar, Denis Suarez speelt niet meer bij Barcelona) en Zlatan komen wel even bij PSV ballen?

Vragen, vragen.
 
Nu Bergwijn PSV gaat verlaten en er een plekje vrijkomt aan de linkerkant zou ik Nicolas Gaitán (31 jaar) aanraden. Hij is sinds januari transfervrij, is multifunctioneel en heeft de ervaring die we nodig hebben binnen de ploeg. Ik neem aan dat deze jongen nog steeds kan voetballen, was in zijn Benfica tijd een ware plaag voor elke verdediging. Mijn enige vraagteken is of PSV zijn salaris kan betalen..
 
Nu Bergwijn PSV gaat verlaten en er een plekje vrijkomt aan de linkerkant zou ik Nicolas Gaitán (31 jaar) aanraden. Hij is sinds januari transfervrij, is multifunctioneel en heeft de ervaring die we nodig hebben binnen de ploeg. Ik neem aan dat deze jongen nog steeds kan voetballen, was in zijn Benfica tijd een ware plaag voor elke verdediging. Mijn enige vraagteken is of PSV zijn salaris kan betalen..
Weet niet of we meer mensen moeten halen daar. Je hebt zeg maar 6 aanvallers nodig voor een dubbele bezetting. Dus:

Gakpo/Bruma, Sam/Mitro, Doan/ ?

Met na de zomer Malen ipv Mitro, ofc.
Dan vul ik dat ene vraagteken liever op met Madueke of Ledezma, dan dat we weer een salaris eter aantrekken. Dit seizoen is toch al over, en dat soort jonge jongens kunnen er veel van opsteken. Weet je ook meteen of ze volgend jaar goed genoeg zijn, of dat je dan iemand moet halen.
 
Weet niet of we meer mensen moeten halen daar. Je hebt zeg maar 6 aanvallers nodig voor een dubbele bezetting. Dus:

Gakpo/Bruma, Sam/Mitro, Doan/ ?

Met na de zomer Malen ipv Mitro, ofc.
Dan vul ik dat ene vraagteken liever op met Madueke of Ledezma, dan dat we weer een salaris eter aantrekken. Dit seizoen is toch al over, en dat soort jonge jongens kunnen er veel van opsteken. Weet je ook meteen of ze volgend jaar goed genoeg zijn, of dat je dan iemand moet halen.

Ja, haal er nog maar een paar. We hebben de meest productieloze aanval van de Eredivisie. Sneu voor Sam en Gakpo
 
Nu Bergwijn PSV gaat verlaten en er een plekje vrijkomt aan de linkerkant zou ik Nicolas Gaitán (31 jaar) aanraden. Hij is sinds januari transfervrij, is multifunctioneel en heeft de ervaring die we nodig hebben binnen de ploeg. Ik neem aan dat deze jongen nog steeds kan voetballen, was in zijn Benfica tijd een ware plaag voor elke verdediging. Mijn enige vraagteken is of PSV zijn salaris kan betalen..

Een hoog salaris voor een aanvaller van 31 die nu zonder club zit en hiervoor in de Amerikaanse competitie speelde, na al gecasht te hebben in China?
Niet echt een CV waar ik veel aan zou willen uitgeven...
 
Weet niet of we meer mensen moeten halen daar. Je hebt zeg maar 6 aanvallers nodig voor een dubbele bezetting. Dus:

Gakpo/Bruma, Sam/Mitro, Doan/ ?

Met na de zomer Malen ipv Mitro, ofc.
Dan vul ik dat ene vraagteken liever op met Madueke of Ledezma, dan dat we weer een salaris eter aantrekken. Dit seizoen is toch al over, en dat soort jonge jongens kunnen er veel van opsteken. Weet je ook meteen of ze volgend jaar goed genoeg zijn, of dat je dan iemand moet halen.

Vind ik ook, daarbij denk ik dat er veel meer in Gakpo, Sam en, jawel, Bruma zit dan ze nu laten zien. Het gaat ook niet lang meer duren voordat Madueke doorschuift naar het eerste. Als er ergens iets bij moet is het in de verdediging, wat er nu staat is niks en het duurt ook nog wel een tijdje voordat er iets uit de jeugd doorgeschoven kan worden.
 
Weet niet of we meer mensen moeten halen daar. Je hebt zeg maar 6 aanvallers nodig voor een dubbele bezetting. Dus:

Gakpo/Bruma, Sam/Mitro, Doan/ ?

Met na de zomer Malen ipv Mitro, ofc.
Dan vul ik dat ene vraagteken liever op met Madueke of Ledezma, dan dat we weer een salaris eter aantrekken. Dit seizoen is toch al over, en dat soort jonge jongens kunnen er veel van opsteken. Weet je ook meteen of ze volgend jaar goed genoeg zijn, of dat je dan iemand moet halen.
Sorry maar het niveau Bruma, Doan en Lammers of zelfs Gakpo ga je het niet redden. Bruma wordt niets. Doan is een breedte aankoop en met hem win je de oorlog ook niet en Gakpo is wel mijn hoop maar wel echt voor de toekomst. Lammers zal nooit een topper a la Malen worden, hij is een redelijke spits maar niet eentje waar je het van moet hebben. We hebben dragende spelers nodig en afgezien van Malen, is de rest een redelijke aanvulling met als uitzondering Gakpo die hopelijk nog groeit.
 
Die Gaítan is wel een aardige speler, dacht ik? Zonder Bergwijn, Malen en Pereiro is er nauwelijks nog klasse over. Er moet echt een vervanger komen voor Bergwijn.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Die Gaítan is wel een aardige speler, dacht ik? Zonder Bergwijn, Malen en Pereiro is er nauwelijks nog klasse over. Er moet echt een vervanger komen voor Bergwijn.

We hebben met Gakpo, Doan, Bruma en die jonge Brit vier opties voor de vleugel en met Lammers en Mitro twee voor de spits. In de zomer Malen er ook weer bij. Ik zou daar eventjes lekker niks doen eerlijk gezegd. Als we ondanks dubbele bezetting aankopen willen doen lijkt me dat harder nodig op het middenveld.
 
We hebben met Gakpo, Doan, Bruma en die jonge Brit vier opties voor de vleugel en met Lammers en Mitro twee voor de spits. In de zomer Malen er ook weer bij. Ik zou daar eventjes lekker niks doen eerlijk gezegd. Als we ondanks dubbele bezetting aankopen willen doen lijkt me dat harder nodig op het middenveld.
Alle spelers die jij noemt, Malen daargelaten, zijn niet geschikt om een drager te zijn voorin. Het zijn behalve Gakpo, ook niet echt super talenten die binnen 3-4 maanden een explosieve groei gaan doormaken en in het geval van die miskoop is het zelfs totaal geen niveau waar je als PSV zijnde naar moet streven. Dat geldt ook voor Mitro die je vandaag al de deur moet uit doen. Dat is allemaal Groningen- hoogstens Utrecht niveau.
PSV moet een ervaren speler met kwaliteit halen als vervanger van Bergwijn. Mitro weg en Bruma verhuren. Gakpo de kans geven om onder de vleugels van de nieuwe ervaren aanvaller zich te ontwikkelen. En Lammers langzaam laten groeien in het elftal. Tot nu toe hadden we achterin en op het middenveld problemen maar nu ook absoluut voorin, ook al Malen terug komt. Dit kan echt niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan