Aanvallers

Die Venema, die gaat nu wel echt als een komeet. Alles dat hij aanraakt verandert in goud. Nog maar 19, maar potige kerel, en wel snel.
Die moet PSV maar even goed in de gaten houden. Hij zou alleen Piroe in de weg zitten dan, want het zijn wel sterk vergelijkbare spelers.
 
Die Venema, die gaat nu wel echt als een komeet. Alles dat hij aanraakt verandert in goud. Nog maar 19, maar potige kerel, en wel snel.
Die moet PSV maar even goed in de gaten houden. Hij zou alleen Piroe in de weg zitten dan, want het zijn wel sterk vergelijkbare spelers.
Als je echt een groot talent bent, dan ben je geen twijfelgeval bij een club als Utrecht die eigenlijk niets meer kan kopen en het juist moet hebben van dit soort eigen jeugd spelers. Misschien eerst toch Dikkie raadplegen.
 
Als je echt een groot talent bent, dan ben je geen twijfelgeval bij een club als Utrecht die eigenlijk niets meer kan kopen en het juist moet hebben van dit soort eigen jeugd spelers. Misschien eerst toch Dikkie raadplegen.

Dick Advocaat is ook geen trainer die jonge talenten veel kansen geeft.
 
Dick Advocaat is ook geen trainer die jonge talenten veel kansen geeft.

Kerk breekt door terwijl het eigenlijk op dit moment een mooiweervoetballer is. Locadia heeft zijn naam mogen bouwen door dickie.. En ja locadia was gewoon goud onder advocaat maar ook een andere ja rare eredivisie speler namelijk Jermaine lens! Ik denk dat Dick advocaat opzoek is naar caracter. Dat is een goed iets.. maar daarna te gevoelig word voor zijn eigen filosofie.. En ja het klinkt nu als wartaal Mischien.. maar leg een Lens naast een Diego Bisewar ik denk oprecht dat Bisewar ook een carrière had gehad met zulke mensen als advocaat.. Mijn rare bericht is dit: bij mensen als advocaat denk je aan Paul Bosveld. Had Bosveld caracter? Jawel. Aleen je moet er niet gevoelig voor worden.. Ik denk daarom dat de cultuur van Rusland best goed voor hem was..
 
PSV schijnt ene Mubele van Toulouse te willen als de vervanger van Bergwijn of Lozano als ze vertrekken. Veel blessureleed. Verder 8 goals in 37 wedstrijden. Niet echt indrukwekkend. Anderlecht en Club Brugge zouden hem ook volgen.
VZ
 
Lijkt mij geen goede keuze voor PSV.....nauwelijks onder de indruk van zijn cijfers....kan nooit de gewenste opvolger worden voor Lozano of Bergwijn...
 
PSV schijnt ene Mubele van Toulouse te willen als de vervanger van Bergwijn of Lozano als ze vertrekken. Veel blessureleed. Verder 8 goals in 37 wedstrijden. Niet echt indrukwekkend. Anderlecht en Club Brugge zouden hem ook volgen.
VZ
Ziet PSV Malen en Gakpo niet als opvolgers? Aboekhlal komt er ook nog aan.

Dit dus. Waarom zijn ze van die uitverkoopmeuk type vleugelspelers aan het scouten terwijl je gewoon zeer talentvolle vleugelspelers in je gelederen hebt? Als je dan toch een speler wil halen die er direct staat, ga dan voor echte kwaliteit. Deze gast zou 24 moeten zijn maar ziet eruit als 34. Komt uit Afrika dus zal wel weer met de leeftijd gesjoemeld zijn. Weer zo'n 'buitenkansje' zeker...

Behich, Sainsbury, Thomas, nu dit; tenzij PSV graag naar het niveau FC Utrecht wil afdalen mogen ze toch wel iets aan de scouting en het aankoopbeleid gaan doen...
 
Laatst bewerkt:
PSV schijnt ene Mubele van Toulouse te willen als de vervanger van Bergwijn of Lozano als ze vertrekken. Veel blessureleed. Verder 8 goals in 37 wedstrijden. Niet echt indrukwekkend. Anderlecht en Club Brugge zouden hem ook volgen.
VZ
Scout PSV alleen maar in revalidatiecentra. Eerst Romero, nu dit weer. Ben bang dat het magere jaren gaan worden. Wat een geluk heb ik dat ik me ook zonder voetbal prima vermaak. Mocht Ajax definitief niet meer te houden zijn zoek ik gewoon een andere hobby ?
 
Dit dus. Waarom zijn ze van die uitverkoopmeuk type vleugelspelers aan het scouten terwijl je gewoon zeer talentvolle vleugelspelers in je gelederen hebt? Als je dan toch een speler wil halen die er direct staat, ga dan voor echte kwaliteit. Deze gast zou 24 moeten zijn maar ziet eruit als 34. Komt uit Afrika dus zal wel weer met de leeftijd gesjoemeld zijn. Weer zo'n 'buitenkansje' zeker...

Behich, Sainsbury, Thomas, nu dit; tenzij PSV graag naar het niveau FC Utrecht wil afdalen mogen ze toch wel iets aan de scouting en het aankoopbeleid gaan doen...
We weten helemaal niet waar de PSV scouting mee bezig is. Wat al die clickbait sites melden is klinkklare onzin, verzonnen.

Met PSVs aankoopbeleid is de laatste jaren toch niet zoveel mis, zeker als je er realistisch naar kijkt? Ja, we hebben er een paar miskleunen tussen zitten, maar dat gebeurt ook in Amsterdam.
 
Schijnt dat heel veel PSV'ers na gisteravond massaal schreeuwen om de komst van Stengs als opvolger voor Lozano. Tja, ik heb hem nu 2 x in actie gezien, en dat beviel goed, dus uiteraard in de gaten houden. Mocht PSV wel interesse hebben, dan zou ik niet al te lang wachten, want ook de supporters van Ajax schreeuwen na gisteravond massaal zijn naam als opvolger voor Neres. Dus, JDJ, niet te lang treuzelen, graag...!
 
Schijnt dat heel veel PSV'ers na gisteravond massaal schreeuwen om de komst van Stengs als opvolger voor Lozano. Tja, ik heb hem nu 2 x in actie gezien, en dat beviel goed, dus uiteraard in de gaten houden. Mocht PSV wel interesse hebben, dan zou ik niet al te lang wachten, want ook de supporters van Ajax schreeuwen na gisteravond massaal zijn naam als opvolger voor Neres. Dus, JDJ, niet te lang treuzelen, graag...!

O God nee toch zeker, weer zo'n half bakken AZ'er.. Nee voor mij hoeft het niet, zeker niet die Stengs haal dan gewoon Gakpo er bij.
 
Schijnt dat heel veel PSV'ers na gisteravond massaal schreeuwen om de komst van Stengs als opvolger voor Lozano. Tja, ik heb hem nu 2 x in actie gezien, en dat beviel goed, dus uiteraard in de gaten houden. Mocht PSV wel interesse hebben, dan zou ik niet al te lang wachten, want ook de supporters van Ajax schreeuwen na gisteravond massaal zijn naam als opvolger voor Neres. Dus, JDJ, niet te lang treuzelen, graag...!
Ik heb juist het tegenovergestelde. Ik heb hem een paar keer gezien en hij overtuigde mij zelden.
 
Leuk om de eerste pagina’s van dit topic te lezen. Een hoop voorstellen, de enige consensus was zo’n beetje dat we Luuk de Jong niet moesten halen. :maniac:
 
Schijnt dat heel veel PSV'ers na gisteravond massaal schreeuwen om de komst van Stengs als opvolger voor Lozano. Tja, ik heb hem nu 2 x in actie gezien, en dat beviel goed, dus uiteraard in de gaten houden. Mocht PSV wel interesse hebben, dan zou ik niet al te lang wachten, want ook de supporters van Ajax schreeuwen na gisteravond massaal zijn naam als opvolger voor Neres. Dus, JDJ, niet te lang treuzelen, graag...!
Hee, een keer een suggestie waar ik het mee eens ben;).
 
Is Stengs beter dan Aboukhlal, Malen en Gakpo?
Zeker weten doe ik het natuurlijk niet, maar ik denk waarschijnlijk wel. Al was het alleen maar om het feit dat Stengs door regelmatig in de eredivisie te spelen, zich gewoon ontwikkelt. De PSVers blijven tot hun 20-21ste in JPSV in de KKD spelebn, waar ze niet beter worden.

Geldt overigens niet voor Malen, die maakt z'n minuten. Maar we hebben volgend jaar waarschijnlijk 2 vleugelspelers nodig die er meteen staan. Malen, Robben en Stengs zou ik niet verkeerd vinden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan