Aanvallers

Voetballen in Griekenland lijkt mij wel de droom voor iedere voetballer. Ieder jaar een aantal potjes die gestaakt worden, 5 wedstrijden spelen zonder fans en tijdens de bekerfinale een paar fakkels naar je toe gegooid krijgen en bedreigd worden met een pistool door de algemeen directeur van de tegenstander. Snap die Mirallas wel :D

Hij blijft wel terugkomen (drie keer Olympiakos).
 
Ik zit nu al bijna 90 minuten te kijken naar Denemarken - Australie en ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben van dat Supertalent Arzani....ik hoop dan ook dat Van Bommel hem zover krijgt om een contract te tekenen bij PSV voor het komend seizoen. Met Arzani op de flanken heeft PSV veel meer aanvallende impulsen dan in het afgelopen jaar....
 
Ik zit nu al bijna 90 minuten te kijken naar Denemarken - Australie en ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben van dat Supertalent Arzani....ik hoop dan ook dat Van Bommel hem zover krijgt om een contract te tekenen bij PSV voor het komend seizoen. Met Arzani op de flanken heeft PSV veel meer aanvallende impulsen dan in het afgelopen jaar....
Die konden ze bij Iran goed gebruiken. Prima speler inderdaad.
 
Die konden ze bij Iran goed gebruiken. Prima speler inderdaad.
Met de spelopvatting van deze trainer, waar Iran overigens veel aan te danken heeft, zou ook Arzani weinig kunnen verrichten. Gisteren zette hij Jahanbakhsh ook op de bank om hem vervolgens na de 1-0 in te laten vallen....
 
Met de spelopvatting van deze trainer, waar Iran overigens veel aan te danken heeft, zou ook Arzani weinig kunnen verrichten. Gisteren zette hij Jahanbakhsh ook op de bank om hem vervolgens na de 1-0 in te laten vallen....

Een soort van Cocu dus, die trainer :sneaky:
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Jammer dat ik Van Bommel wel hoor inzake de komst van Trouppe als extra rechtsback, maar helemaal niet hoor praten over de komst van Arzani naar PSV....echt jammer als PSV dit supertalent niet weet te verleiden om een contract voor 4-5 jaar te tekenen in Eindhoven en Van Bommel en Van Marwijk kunnen hem uitstekend overtuigen om dit wel te doen....
 
Jammer dat ik Van Bommel wel hoor inzake de komst van Trouppe als extra rechtsback, maar helemaal niet hoor praten over de komst van Arzani naar PSV....echt jammer als PSV dit supertalent niet weet te verleiden om een contract voor 4-5 jaar te tekenen in Eindhoven en Van Bommel en Van Marwijk kunnen hem uitstekend overtuigen om dit wel te doen....

Waar heb je van Bommel dit horen zeggen? :confused:
 
Prima plan inderdaad. Jaartje huren, daarna zouden Romero en Lammers het over moeten nemen. Hopen dat zij zich dan ook goed ontwikkelen komend seizoen.
 
Liever geen Janssen. Romero en Malen, en evt Bergwijn in de spits lijkt mij bezetting genoeg. Vooral ook omdat he met Janssen geen zekerheid binnenhaalt.
 
Prima plan inderdaad. Jaartje huren, daarna zouden Romero en Lammers het over moeten nemen. Hopen dat zij zich dan ook goed ontwikkelen komend seizoen.
Vincent Janssen is een goed idee .....voor eredivisie niveau is hij een topspits !
Belachelijk idee, peperduur en voegt helemaal niets toe. Waarom hebben we dan in vredesnaam €10m :eek: voor Romero betaald en betalen we Luuk boven het salarisplafond. En dan hebben we ook Malen nog die minuten moet gaan maken en en daar kan spelen. Daarbij heeft Janssen 1 goed seizoen gedraaid in de erdivisie bij jawel AZ en is hij daarna overal grandioos mislukt. Laten we liever kijken naar 1 of 2 goede box-to-box middenvelders.
 
How about Boymans?
Heeft schijnbaar nog geen club, dus gratis op te halen.
Gewoon lekker een jaartje meetrainen, en bankzitten achter De Jong en (blessuregevoelige?) Romero.
Malen is denk ik onze derde spits, maar die kan ook nodig zijn op de flanken, en ik denk dat een sterke lange gast als Boymans wel aardig zou zijn voor als Luuk het niet kan brengen of geblesseerd raakt...

Hoeft ook geen minuten te maken in de Jupiler League, dus hij zit de jeugd niet in de weg.
Plus je kan er aan het eind van het jaar nog een beetje winst verkopen. Of niet, dan geven we een bosje bloemen mee. Whatever.

Ooh ja, gratis op te halen.
 
How about Boymans?
Heeft schijnbaar nog geen club, dus gratis op te halen.
Gewoon lekker een jaartje meetrainen, en bankzitten achter De Jong en (blessuregevoelige?) Romero.
Malen is denk ik onze derde spits, maar die kan ook nodig zijn op de flanken, en ik denk dat een sterke lange gast als Boymans wel aardig zou zijn voor als Luuk het niet kan brengen of geblesseerd raakt...

Hoeft ook geen minuten te maken in de Jupiler League, dus hij zit de jeugd niet in de weg.
Plus je kan er aan het eind van het jaar nog een beetje winst verkopen. Of niet, dan geven we een bosje bloemen mee. Whatever.

Ooh ja, gratis op te halen.

Die jongen wat in Indonesië zoveel scoorde is ook gratis op te halen. Laat Boymans lekker bij VVV spelen, of ADO, maar het lijkt mij niet geweldig als we spelers gaan halen omdat ze “gratis” zijn.
 
Die jongen wat in Indonesië zoveel scoorde is ook gratis op te halen. Laat Boymans lekker bij VVV spelen, of ADO, maar het lijkt mij niet geweldig als we spelers gaan halen omdat ze “gratis” zijn.

Ach, de 'Trent' is immers wel gezet. Lekker verder shoppen voor 'buitenkansjes' in de bodem van de eredivisie.
 
How about Boymans?
Heeft schijnbaar nog geen club, dus gratis op te halen.
Gewoon lekker een jaartje meetrainen, en bankzitten achter De Jong en (blessuregevoelige?) Romero.
Malen is denk ik onze derde spits, maar die kan ook nodig zijn op de flanken, en ik denk dat een sterke lange gast als Boymans wel aardig zou zijn voor als Luuk het niet kan brengen of geblesseerd raakt...

Hoeft ook geen minuten te maken in de Jupiler League, dus hij zit de jeugd niet in de weg.
Plus je kan er aan het eind van het jaar nog een beetje winst verkopen. Of niet, dan geven we een bosje bloemen mee. Whatever.

Ooh ja, gratis op te halen.
Ik ben ook gratis op te halen !! Kom zelfs ballen voor een prikkie: 2 ton :BALL:
 
Vlap lijkt mij een speler om in de gaten te houden. Bevalt mij enorm goed hoe snel deze jongen zich ontwikkeld.

We hebben nou al zo veel middenvelders dat Vlap een beetje overbodig is denk ik. Hij speelt inderdaad aardig, maar of hij goed genoeg is voor PSV weet ik niet hoor... (Daarbij is hij Fries!)
 
Terug
Bovenaan Onderaan