Aanvallers

Ik vind nog steeds De Ridder van Utrecht een zeer beweeglijke en doeltreffende spits en zeker PSV waardig....en heel erg duur zal hij wel niet zijn....ik weet dat het de ontwikkeling van Locadia zal belemmeren, maar we kunnen niet 2 seizoenen op Locadia blijven wachten...en ook Matavz is niet doeltreffend, dus we hebben een spits nodig en De Ridder van Utrecht vind ik echt een goeie spits...dreiging aan de bal, mooie acties, teamspeler, maar ook een echte afmaker....

Ik denk dat De Ridder toch meer een echte Flankspeler is, Ik weet niet wat voor Spits we eigenlijk nodig hebben, Ofdat Locadia een andere aanpak nodig heeft????? Locadia deed het toch prima onder advocaat en toen speelde we ook met 3 man voorin.. Ik heb er niet echt een antwoord op denk ik.
 
Jammer, ik hoor niemand reageren op deze suggestie om De Ridder van Utrecht naar Eindhoven te halen....wat vinden jullie van hem ? In ieder geval beter dan Locadia en Matavz.....

Niet doen, is zeker niet beter dan Locadia of Matavz. Als we een spits gaan halen, moet dat een sterke, ervaren spits zijn die oorlog kan maken in de laatste 20-30 minuten van de wedstrijd als dat nodig is. Eentje die weet wat er gevraagd wordt en gewoon in de spits blijft lopen, niet overal en nergens gaat meevoetballen of de bal ophalen, en iemand die de jonkies kapot scheldt (of desnoods schopt) als ze in zo'n situatie de bal niet voor geven. Wie?, ik zou het niet weten, de naam Demouge schiet me te binnen. Iets van betere kwaliteit is niet haalbaar, tropische verrassingen vallen meestal tegen en staan er niet direct. Luuk de Jong lost de problemen niet meteen op, dus alleen doen als het een langere termijn oplossing is (koop, en dan onhaalbaar).
 
Adebayor huren van Tottenham.
Komt daar niet aan de bak en is voor ons goud waard de rest van dit seizoen.

Vanuit de NL competitie komt niemand in aanmerking om naar PSV te komen als Spits!
 
Adebayor huren van Tottenham.
Komt daar niet aan de bak en is voor ons goud waard de rest van dit seizoen.

Vanuit de NL competitie komt niemand in aanmerking om naar PSV te komen als Spits!

Heb je enig idee wat die jongen voor een salaris krijgt? En alsof hij zou overwegen om naar de nummer tien van de Nederlandse eredivisie zou komen...
 
Heb je enig idee wat die jongen voor een salaris krijgt? En alsof hij zou overwegen om naar de nummer tien van de Nederlandse eredivisie zou komen...

Dit. Ik heb zo'n idee dat Adebayor nog prima aan de bak kan bij diverse echte topclubs. Dus PSV gaat het sowieso niet worden.
Los van het salaris.
 
Finbogasson heeft vanavond weer 2 x gescoord waarvan 1 uit een Penalty.
Zijn totaal staat nu op 16

Dat is zelfs 1 meer dan samen:
Depay 4
Zakaria Bakkali 3
Tim Matavz 2
Florian Jozefzoon 2
Jürgen Locadia 2
Adam Maher 1
Ola Toivonen 1

:unsure:Een scorende spits is meer dan welkom. Scorend vermogen van PSV is dramatisch.
 
Finbogasson heeft vanavond weer 2 x gescoord waarvan 1 uit een Penalty.
Zijn totaal staat nu op 16

Dat is zelfs 1 meer dan samen:
Depay 4
Zakaria Bakkali 3
Tim Matavz 2
Florian Jozefzoon 2
Jürgen Locadia 2
Adam Maher 1
Ola Toivonen 1

:unsure:Een scorende spits is meer dan welkom. Scorend vermogen van PSV is dramatisch.

Maar wordt Finnbogason hier wel in stelling gebracht? Met de kansen die Locadia in al die wedstrijden heeft gehad, had Finnbogason er, denk ik, misschien 1 of 2 meer gemaakt.
 
Maar wordt Finnbogason hier wel in stelling gebracht? Met de kansen die Locadia in al die wedstrijden heeft gehad, had Finnbogason er, denk ik, misschien 1 of 2 meer gemaakt.

Finnbogason creëert zelf kansen en benut kansen.... Locadia creëert zelf geen kansen en benut geen kansen....
 
Finnbogason creëert zelf kansen en benut kansen.... Locadia creëert zelf geen kansen en benut geen kansen....

Ja, hij creeert er meer, maar krijgt naar mijn idee nogsteeds meer ruimte. Finnbogason is op dit moment zeker verder en zou hier onbetwist in de spits staan, maar ik denk niet dat hij de verlosser is.
 
Maar wordt Finnbogason hier wel in stelling gebracht? Met de kansen die Locadia in al die wedstrijden heeft gehad, had Finnbogason er, denk ik, misschien 1 of 2 meer gemaakt.

Het ligt natuurlijk ook wel een beetje aan Locadia zelf dat hij zó weinig kansen krijgt. De aanvoer is niet altijd goed, maar dan nog moet je als PSV-spits zijnde op de een of andere manier wel iets kunnen forceren. Als je zó weinig op goal schiet dan doe je per definitie iets verkeerd.

Finnbogasson zou denk ik ook niet optimaal functioneren bij PSV. Waar PSV op moet mikken is niet zozeer een spits die bekend staat om zijn scorend vermogen. Bij PSV functioneren spitsen die het enkel moeten hebben van het afmaken niet. Zie Koevermans, Berg, Matavz, Locadia. PSV heeft een spits nodig die goed kan meevoetballen, dan komen de goals vanzelf. Misschien niet per se allemaal van de spits zelf, maar wel van zijn teamgenoten.
 
Als liverpool daadwerkelijk toivonen huurt, kan je misschien ook zaken doen met hen en proberen iago aspas te huren. Was een goalgetter bij celta de vigo maar speelt nu nooit door aanwezigheid van suarez en sturridge. Lijkt me opzich wel haalbaar, want die jongen wil gewoon spelen.
 
Ik stel voor om Van Duijnen van ADO te kopen.....voor minder dan een half miljoen euro moet hij beslist te halen zijn, want ADO is een noodlijdende club...zelfs Toornstra kon voor nauwelijks een miljoen euro naar Utrecht en die was al een routinier bij ADO, terwijl Van Duijnen pas dit seizoen echt begonnen is....zeer beweeglijk, kan zelfs meeverdedigen, kopsterk, doelgericht en erg gevaarlijk in de 16-meter....ik zeg doen in de winterstop !
 
Ik stel voor om Van Duijnen van ADO te kopen.....voor minder dan een half miljoen euro moet hij beslist te halen zijn, want ADO is een noodlijdende club...zelfs Toornstra kon voor nauwelijks een miljoen euro naar Utrecht en die was al een routinier bij ADO, terwijl Van Duijnen pas dit seizoen echt begonnen is....zeer beweeglijk, kan zelfs meeverdedigen, kopsterk, doelgericht en erg gevaarlijk in de 16-meter....ik zeg doen in de winterstop !


Ik stel voor dat je ophoudt met die voorstellen...:)
 
Deze spisten lijken mij wel wat voor PSV : wij moeten een spist hebben met uitstraling niet zo,n dooie als een Matavz.
Een Finnbogason of een Pelle straalt al 10x meer uit !
PSV moet gewoon Neílton Meira Mestzk (Santos) ophalen in januari i.v.m. zijn contract afloopt na dit seizoen. En we naar een echte doelpuntenmaker snakken en een Braziliaanse parel kunnen we wel weer is gebruiken! We hebben een goede naam in opleiden van Brazilianen en in Brazilie dus maak er gebruik van.
Ruiz is ook zo,n slechte keus nog niet erbij op de flanken en dan haal je een speler al mmet ervaring binnen in de voorhoede En verkoop Matavz verhuur Locadia
de nr,s 1 en 2 moeten niet al te duur zijn i.v.m. aflopende contracten.
1 Neílton Meira Mestzk (Santos)
2 Philipp Hosiner topscorer in Oostenrijk
3 Finnbogasson topscorer in Ned
 
de nr,s 1 en 2 moeten niet al te duur zijn i.v.m. aflopende contracten.
1 Neílton Meira Mestzk (Santos)
2 Philipp Hosiner topscorer in Oostenrijk
3 Finnbogasson topscorer in Ned

De prijs van Braziliaanse spelers ligt vrijwel altijd hoog. Ook ondanks aflopende contracten, die clubs hebben veel geld en zijn wat dat betreft Nederlandse clubs voorbij qua salarissen. Die Neilton zal dus niet zo gemakkelijk te halen zijn.
Die Hosiner heeft érg mooie statistieken. Dat is er wel een waar ik het mee aandurf. Hij valt me ook iedere week op tussen de livescores. Nooit zien spelen overigens.

2008–2009 TSV 1860 München II 31 (12)
2009–2010 SV Sandhausen 20 (1)
2010–2011 First Vienna 33 (13)
2011–2012 Admira Wacker 38 (15)
2012– Austria Wien 44 (35)
 
Zou die Ishak Belfodil niks zijn om een half jaartje te huren>?

Een Algerijnse spits die momenteel bij Inter onder contract staat, Omdat hij daar weinig speelt wil hij graag de tweede seizoenshelft worden verhuurd.
Dit in verband met zijn (nu nog) plek ik het Algerijns elftal op het WK.

Scoorde vorig jaar 8 keer in de serie A namens Parma.
Voordat hij bij Parma speelde ook nog een paar duels voor Bologna gespeeld.
Komt oorspronkelijk van Olympique Lyons vandaan.
21 jaar.

Wie weet wil Inter hem wel betrekken in een eventuele deal met Maher.
 
Hupperts van Roda JC..? Ik vind hem dit seizoen best nuttig voor zijn ploeg en een erg harde werker.....en veel zal hij beslist niet kosten..
 
Terug
Bovenaan Onderaan