Aanvallers

Dat snap ik wel maar deze speler (Lainez) komt daar niet voor in aanmerking. Heeft te weinig gespeeld afgelopen 2 jaar.
Geen idee joh. Ik ken die kerel niet. Maar soms is dat wel de vijver waaruit PSV moet vissen. Goede spelers met een vlekje.
 
Danilo van Ajax heeft een aflopend contract. Hij speelde vorig seizoen zeer verdienstelijk bij Twente. In potentie zeker vergelijkbaar met Vertessen en Madueke en in ieder geval beter dan Bruma, Vinicius en Zahavi. Ik vind dat PSV hem zeker moet benaderen.
 
Danilo van Ajax heeft een aflopend contract. Hij speelde vorig seizoen zeer verdienstelijk bij Twente. In potentie zeker vergelijkbaar met Vertessen en Madueke en in ieder geval beter dan Bruma, Vinicius en Zahavi. Ik vind dat PSV hem zeker moet benaderen.
En dan voor de poten van Bakayoko lopen, of een van de andere opkomende talenten? Als t transfervrij kan dan kan je de gok nemen, verwacht echter dat ie vanwege de club waar ie nu zit betere aanbiedingen uit t buitenland gaat krijgen.
 
En dan voor de poten van Bakayoko lopen, of een van de andere opkomende talenten? Als t transfervrij kan dan kan je de gok nemen, verwacht echter dat ie vanwege de club waar ie nu zit betere aanbiedingen uit t buitenland gaat krijgen.
JDJ kan hem toch even polsen? Misschien wil hij wel bij de grootste concurrent van Ajax spelen. Niet geschoten is altijd mis...
 
JDJ kan hem toch even polsen? Misschien wil hij wel bij de grootste concurrent van Ajax spelen. Niet geschoten is altijd mis...
Vandaar 'je kan de gok nemen' maar acht de kans klein. Echter, t wordt wel druk voorin, Zahavi gaat weg, maar met de blessures van Noni vraag ik mij af of er interesse is. Gakpo is afwachten, voor de rest van de aanvalslinie verwacht ik geen interesse en Vini is voor 2 jaar gehuurd. Ik zie Romero nog wel doorbreken en vanuit jong komen Bakayoko en Fofana er echt wel aan.
 
Bakayoko en Fofana gaan langzaam ingebracht worden, zoals dat vorig seizoen met Madueke gebeurd is. Die zullen pas, indien ze doorgebroken zijn, in het seizoen van 23-24 volledig ingezet worden. Maar Danilo is echt een stuk beter dan Vinicius en Bruma. En Zahavi gaat weg in de zomer. Dus, we hebben aanvallers nodig. Waarom geen gok wagen met Danilo? Hij is toch straks transfervrij.
 
Danilo is echt een hele andere speler dan Bruma. Creëert zelfs niks, een afmaker. En dat laatste doet hij ook niet vaak. Scoorde vorig jaar bij Twente alleen voor kerst. Laat maar zitten. Het is niet voor niks dat hij bij Ajax ook nooit mee mag doen.
 
Bakayoko en Fofana gaan langzaam ingebracht worden, zoals dat vorig seizoen met Madueke gebeurd is. Die zullen pas, indien ze doorgebroken zijn, in het seizoen van 23-24 volledig ingezet worden. Maar Danilo is echt een stuk beter dan Vinicius en Bruma. En Zahavi gaat weg in de zomer. Dus, we hebben aanvallers nodig. Waarom geen gok wagen met Danilo? Hij is toch straks transfervrij.
Ik ben niet tegen de gok, ik acht de kans klein en zie een klein risico dat we talenten in de weg gaan zitten. Echter, bij PSV zullen ze mogelijk al meer weten over spelers en interesse vanuit het buitenland. Mochten die al een uitstroom voorzien dan kan je de gok wagen, anderzijds vermoed ik dat er concurrentie is wat halen wel kan bemoeilijken, maar met t vertrek van Zahavi ontstaat er sowieso wat financiele speelruimte rondom salaris/tekengeld.
 
Danilo van Ajax heeft een aflopend contract. Hij speelde vorig seizoen zeer verdienstelijk bij Twente. In potentie zeker vergelijkbaar met Vertessen en Madueke en in ieder geval beter dan Bruma, Vinicius en Zahavi. Ik vind dat PSV hem zeker moet benaderen.

Danilo??? Een spits die nog geen deuk in een pakje boter schiet? Ik mag toch hopen dat we ons concentreren op spitsen die ons beter maken.
Kijk bijvoorbeeld eens naar een Willem Geubbels van Monaco. Krijgt daar geen kansen. Of in de jeugd van Red Bull Salzburg.
Mij valt op dat die altijd weer redelijke spitsen herbergt.
 
Danilo??? Een spits die nog geen deuk in een pakje boter schiet? Ik mag toch hopen dat we ons concentreren op spitsen die ons beter maken.
Kijk bijvoorbeeld eens naar een Willem Geubbels van Monaco. Krijgt daar geen kansen. Of in de jeugd van Red Bull Salzburg.
Mij valt op dat die altijd weer redelijke spitsen herbergt.

Geubbels had in ieder geval wel oog voor Duits talent
 
Als PSV in de zomer afscheid neemt van Zahavi, Bruma en Vinicius, dan zou Openda van Vitesse een goede aanwinst voor PSV zijn in de voorhoede...

Lijkt mij ook een goede toevoeging, maar ik zie hem wel naar Englend vertrekken. Stond ervan te kijken dat hij pas 21 is, die jongen komt er wel!
 
Lijkt mij ook een goede toevoeging, maar ik zie hem wel naar Englend vertrekken. Stond ervan te kijken dat hij pas 21 is, die jongen komt er wel!
Goede speler. Maar niet in het PSV systeem. Lijkt me een speler voor 4-4-2 of zoiets. Ik vind het geen buitenspeler, maar ook geen spits in een 3 mans aanval.
 
Name in home country: Jean-Paul Patrick Boëtius
Date of birth: Mar 22, 1994
Place of birth: Rotterdam
Netherlands

Age: 27
Height: 1,78 m
Citizenship:
Netherlands
Netherlands
Suriname
Suriname
Position: midfield - Attacking Midfield
Foot: right
Player agent: ICM Stellar Sports
Current club: 1.FSV Mainz 05 1.FSV Mainz 05
Joined: Aug 27, 2018
Contract expires: Jun 30, 2022

Vini terug naar Benfica sturen en deze man als super-sub targetman halen.


Thomas Verheydt
Date of birth: Jan 24, 1992
Place of birth: Den Haag
Netherlands

Age: 29
Height: 1,92 m
Citizenship:
Netherlands
Netherlands
Position: attack - Centre-Forward
Foot: right
Player agent: GFM
Current club: ADO Den Haag ADO Den Haag
Joined: Aug 5, 2021
Contract expires: Jun 30, 2024
Ben je nou aan het scouten voor PSV of voor FC Eindhoven? :unsure:
 

Name in home country: Bas Leon Dost
Date of birth: May 31, 1989
Place of birth: Deventer
Netherlands

Age: 32
Height: 1,96 m
Citizenship:
Netherlands
Netherlands
Position: attack - Centre-Forward
Foot: right
Player agent: think forward
Current club:Club Brugge KV Club Brugge KV
Joined: Jan 4, 2021
Contract expires: Jun 30, 2022
Outfitter: adidas

Als vervanger van Zahavi?
Nee, gewoon nee. Negatieve vibe bij deze speler.
 
Terug
Bovenaan Onderaan