Aanvallers

Als PSV eind van dit seizoen een Malen kwijt raakt of het seizoen erop door een Mino Raiola hem ergens anders wil stallen zou PSV is moeten proberen supertalent Youssoufa Moukoko 15 jaar van Dortmund proberen binnen te halen heeft nog een jeugd contract zit al bij de A selectie om mee te trainen scoort aan de lopende band.
heeft verschillende elftallen mogen overslaan omdat hij te goed was.
Moet ie wel zelf willen natuurlijk. Als hij zo goed is zal hij wel genoeg perspectief zien om door te breken bij Dortmund.
 
Eens maar.
Ik zeg altijd wie niet waagt die niet wint.
Als PSV Gotze niet had benaderd was hij ook niet gekomen om maar een voorbeeld te noemen.
Die moukoko staat nu al op de radar van echte Topclubs uit Europa uit veel betere competities dan de Eredivisie ....natuurlijk mag PSV het proberen, maar de kans is vrij nihil dat Moukoko kiest voor de eredivisie en PSV.
 
Giorgos Giakoumakis van VVV & Vangelis" Pavlidis van Willem 2 zouden niet misstaan bij PSV voor in de breedte vind het sierlijke voetballers om naar te kijken met hun acties en neusje voor een doelpunt.
PSV kan ze relatief goedkoop ophalen.
Ik denk dat ze bij een PSV nog meer aan doelpunten zouden komen qua aanvallende speelstijl en misschien voor in de toekomst als we de voorhoede kwijt zouden raken heb je goedkoop je vervanging al binnen.
 
Giorgos Giakoumakis van VVV & Vangelis" Pavlidis van Willem 2 zouden niet misstaan bij PSV voor in de breedte vind het sierlijke voetballers om naar te kijken met hun acties en neusje voor een doelpunt.
PSV kan ze relatief goedkoop ophalen.
Ik denk dat ze bij een PSV nog meer aan doelpunten zouden komen qua aanvallende speelstijl en misschien voor in de toekomst als we de voorhoede kwijt zouden raken heb je goedkoop je vervanging al binnen.
Krijg je dan niet Vangellis-Conquest of Pavlidis?
 
Op dit moment hebben we geen aanvallers nodig, maar omdat de interesse in onze aanvallers vast wel zal toenemen in de komende maanden alvast een suggestie voor in het nieuwe jaar. Het contract van Folarin Balogun loopt komende zomer af. Hij is aanvoerder van Arsenal onder 23 en Engels jeugdinternational. Ik denk dat als JdJ hem zou willen vastleggen dat best mogelijk moet zijn, Liverpool zou ook interesse hebben maar die zullen hem ook geen speeltijd kunnen beloven met Salah, Firmino, Mane en Jota in de selectie. Daarnaast hebben we met Malen en Madueke twee goede voorbeelden dat talenten vanuit Engeland hier wel veel speeltijd kunnen krijgen.
 
Op dit moment hebben we geen aanvallers nodig, maar omdat de interesse in onze aanvallers vast wel zal toenemen in de komende maanden alvast een suggestie voor in het nieuwe jaar. Het contract van Folarin Balogun loopt komende zomer af. Hij is aanvoerder van Arsenal onder 23 en Engels jeugdinternational. Ik denk dat als JdJ hem zou willen vastleggen dat best mogelijk moet zijn, Liverpool zou ook interesse hebben maar die zullen hem ook geen speeltijd kunnen beloven met Salah, Firmino, Mane en Jota in de selectie. Daarnaast hebben we met Malen en Madueke twee goede voorbeelden dat talenten vanuit Engeland hier wel veel speeltijd kunnen krijgen.
Je gaat toch geen speler vastleggen van de nummer 15 van Engeland?!

Geintje ;)
 
Op dit moment hebben we geen aanvallers nodig, maar omdat de interesse in onze aanvallers vast wel zal toenemen in de komende maanden alvast een suggestie voor in het nieuwe jaar. Het contract van Folarin Balogun loopt komende zomer af. Hij is aanvoerder van Arsenal onder 23 en Engels jeugdinternational. Ik denk dat als JdJ hem zou willen vastleggen dat best mogelijk moet zijn, Liverpool zou ook interesse hebben maar die zullen hem ook geen speeltijd kunnen beloven met Salah, Firmino, Mane en Jota in de selectie. Daarnaast hebben we met Malen en Madueke twee goede voorbeelden dat talenten vanuit Engeland hier wel veel speeltijd kunnen krijgen.
Alleen die naam al Folarin. Zou zo tussen Fingolfin passen in de Silmarillen of we noemen hem Balogun de Balrog.
 
Transfervrij deze zomer, marktwaarde van 12 miljoen en nog maar 23 jaartjes jong.
Mocht er iemand weggaan dan zou dit ook een mooie optie zijn voor PSV.
 
Transfervrij deze zomer, marktwaarde van 12 miljoen en nog maar 23 jaartjes jong.
Mocht er iemand weggaan dan zou dit ook een mooie optie zijn voor PSV.

Jammer van de zaakwaarnemer
 
Transfervrij deze zomer, marktwaarde van 12 miljoen en nog maar 23 jaartjes jong.
Mocht er iemand weggaan dan zou dit ook een mooie optie zijn voor PSV.
Is deze speler niet al eens genoemd bij PSV? De naam komt me namelijk wel bekend voor, dus hopelijk zijn ze in Eindhoven dan ook op de hoogte van zijn transfervrije status.
 
Transfervrij deze zomer, marktwaarde van 12 miljoen en nog maar 23 jaartjes jong.
Mocht er iemand weggaan dan zou dit ook een mooie optie zijn voor PSV.
Dat lijkt me wel. Wij zijn tenslotte een zeer gewaardeerd lid van de scouting bij PSV en voor iedere transferperiode neemt Jan Vennegoor uiteraard even contact op met onze mods of wij niet nog leuke aanwinsten op het oog hebben ;)

Of het echt zo is weet ik niet, maar dromen mag.

Jan als je dit leest: Ik zoek nog werk
 
Zou bij een vertrek van Malen in de zomer nu al proberen Brobbey (🤬) vast te leggen.
Die gaat waarschijnlijk in januari bijtekenen bij Ajax.

'Raiola sprak al met Milan, maar Brobbey wil eerst doorbreken bij Ajax'

link

Brian Brobbey wil nog altijd bij Ajax blijven en lijkt in januari bij te gaan tekenen in Amsterdam. De 18-jarige spits heeft een aflopend contract en zaakwaarnemer Mino Raiola sprak al met AC Milan, maar Brobbey heeft de intentie om eerst door te breken in de Johan Cruijff Arena.
 
Die gaat waarschijnlijk in januari bijtekenen bij Ajax.

'Raiola sprak al met Milan, maar Brobbey wil eerst doorbreken bij Ajax'

link

Brian Brobbey wil nog altijd bij Ajax blijven en lijkt in januari bij te gaan tekenen in Amsterdam. De 18-jarige spits heeft een aflopend contract en zaakwaarnemer Mino Raiola sprak al met AC Milan, maar Brobbey heeft de intentie om eerst door te breken in de Johan Cruijff Arena.
Misschien kunnen we hem 10 januari doorbreken 😄
 

Folarin Balogun


Date of birth/Age: Jul 3, 2001 (19)
Citizenship:
England
England
Height: 1,79 m
Position: Centre-Forward
Contract expires: Jun 30, 2021
Agent: Elite Project Group ...
Current international:
England
England U20
Ziet er goed uit hoor! Ik vind hem wel wat weg hebben van Malen. Ik zou het in ieder geval wel een versterking vinden!
 
Kamaldeen Sulemana


Leeftijd: 18
Positie: Linksbuiten
Nationaliteit: Ghana
Club: FC Nordsjaelland
Contract tot: 2024
Prijs: 5 a 10 miljoen
 
Terug
Bovenaan Onderaan