Aanvallers

Ik zag deze speler op het afgelopen EK onder 21 geweldig spelen. Het is een lefgozertje die goed bij de speelwijze van Schmidt zou passen met zijn enorme drive. Ik zou hem graag zien als opvolger van Bruma.
 
Ik zag deze speler op het afgelopen EK onder 21 geweldig spelen. Het is een lefgozertje die goed bij de speelwijze van Schmidt zou passen met zijn enorme drive. Ik zou hem graag zien als opvolger van Bruma.


Beweegt een beetje zoals Robben; hopelijk niet net zo blessuregevoelig, maar wel een prima speler inderdaad. Waarom komt PSV met Bruma aankakken als je ook hier voor kunt gaan? Speelt nog in Roemenië dus die zal waarschijnlijk nog goedkoper zijn dan Bruma ook. Zit ook wel een goeie kop op.

Jij komt wel vaak met goeie vondsten; misschien moet PSV jou een baan aanbieden als scout:grin:
 
Zou Gyrano Kerk niet een interessante optie zijn voor ons? Wanneer Bruma weg is. een NLer erbij is misschien ook wel leuk..
Nee niet aan beginnen, doet het goed bij Utrecht maar komt te kort voor PSV. Maakt niet altijd de juiste keuzes aan de bal en ik krijg er een beetje een Narsingh gevoel bij. Volgens mij vraagt Utrecht ook acht miljoen voor Kerk, erg veel geld voor een speler die uiteindelijk bij ons op de bank zal belanden.
 
Laatst bewerkt:
Juist. Piroe lijkt het ook niet echt te zijn. Dan hebben we als pure spitsen alleen Zahavi en Malen. Gakpo en Madueke zouden er kunnen spelen, maar dat lijkt me niet de bedoeling.
Die kunnen ze beter verkopen.
 
Berghuis is niet realistisch. Feyenoord laat hem nooit naar ons gaan.
Als PSV die 8 miljoen neerlegt wel Fey kan nu niks halen en heb dan wat geld.
Berghuis kan slecht spelen en toch een wedstrijd open breken heeft er nu al 6 in leggen.
wij missen hem echt op de rechterflank en ten opzien van een Bruma zouden we een super voorhoede hebben met de spelers die we dan zouden hebben.
 
Als PSV eind van dit seizoen een Malen kwijt raakt of het seizoen erop door een Mino Raiola hem ergens anders wil stallen zou PSV is moeten proberen supertalent Youssoufa Moukoko 15 jaar van Dortmund proberen binnen te halen heeft nog een jeugd contract zit al bij de A selectie om mee te trainen scoort aan de lopende band.
heeft verschillende elftallen mogen overslaan omdat hij te goed was.
 
Terug
Bovenaan Onderaan