Aanvallers

Stuk voor stuk interessantere opties dan Zahavi. Macias zou mooi zijn, beetje het zelfde type als Malen. Snel en dodelijk wat een voorhoede die 2. Maar zal wel prijzig zijn
Zullen allebei denk ik ''Bruma-achtige'' bedragen moeten kosten ongeveer. Ik zie PSV wel voor Zahavi gaan, Schmidt kent hem en is complementair aan Malen.
 
Zullen allebei denk ik ''Bruma-achtige'' bedragen moeten kosten ongeveer. Ik zie PSV wel voor Zahavi gaan, Schmidt kent hem en is complementair aan Malen.
Rodriguez hoeft toch niet zo veel te kosten? Vorige zomer kosten hij rond de 9 miljoen. En hij heeft veel waarde verloren door blessures en de corona natuurlijk. Ik zou niet weten wat hij nu zo moeten kosten. Maar zeker geen 12 miljoen. Macias waarschijnlijk wel
 
Wellicht dat we ons ook kunnen focussen op een speler met nog één jaar contract. Scheelt ook een hoop en wie weet kunnen we dan een buitenkansje oppikken. Zag dat spelers als Nelson Oliviera en Macheda in deze categorie vallen. Zijn geen wereldtoppers maar voor de mix wel ervaren jongens met een aantal redelijk goede seizoenen in hun benen. Kunnen dan starten met Malen en Madueke en een van dit soort spelers als back-up samen met Maxi (?)
 
Jonathan Soriano is transfervrij en Alan zit in zijn laatste contractjaar. Waren allebei heel erg succesvol onder Schmidt bij RB Salzburg.
(60 goals in 72 wedstrijden)
(9 goals in 16 wedstrijden)
 
Mocht Sam Lammers binnenkort dan echt vertrekken naar Atalanta, dan zou ik José Juan Macias wel als vervanger willen zien. Zou echt een levensgevaarlijk duo met Donyell kunnen vormen. Gewoon die tien miljoen naar Mexico overmaken, hij staat sowieso al op de scoutinglijst als je de media mag geloven.
 
Mocht Sam Lammers binnenkort dan echt vertrekken naar Atalanta, dan zou ik José Juan Macias wel als vervanger willen zien. Zou echt een levensgevaarlijk duo met Donyell kunnen vormen. Gewoon die tien miljoen naar Mexico overmaken, hij staat sowieso al op de scoutinglijst als je de media mag geloven.

Maar hij is ook 'maar' 20 jaar. Hebben we niet genoeg jonge talentjes? Helemaal in de aanval. Ik zou liever een 'Luuk de Jong' aankoop zien, een ervaren speler die we jaren behouden. Wanneer Malen dan vertrekt, staat deze speler nog steeds klaar om de volgende talent bij de hand te nemen.
 
Mocht Sam Lammers binnenkort dan echt vertrekken naar Atalanta, dan zou ik José Juan Macias wel als vervanger willen zien. Zou echt een levensgevaarlijk duo met Donyell kunnen vormen. Gewoon die tien miljoen naar Mexico overmaken, hij staat sowieso al op de scoutinglijst als je de media mag geloven.

Prioriteit lijkt me een centrale middenvelder met ervaring en een goede LCV.
 
Prioriteit lijkt me een centrale middenvelder met ervaring en een goede LCV.
Zeker, maar we hebben vorig jaar ook kunnen zien wat er gebeurt als de aanvallers geblesseerd raken. Dan heb je gewoon 0 scorend vermogen in het team. Daarbij heb je 2 spelers (malen, Romero) die zomaar weer langdurig er uit kunnen raken. Als Lammers vertrekt moet er een bij.
 
Zeker, maar we hebben vorig jaar ook kunnen zien wat er gebeurt als de aanvallers geblesseerd raken. Dan heb je gewoon 0 scorend vermogen in het team. Daarbij heb je 2 spelers (malen, Romero) die zomaar weer langdurig er uit kunnen raken. Als Lammers vertrekt moet er een bij.

Ik denk dat we aanvallend genoeg opties hebben; maar Lammers gaf natuurlijk wel een extra optie. Wat nepscout voorstelt klinkt goed, maar ik denk dat je in realiteit dan bij de Mitroglou's van deze wereld uitkomt, niet alleen omdat je dan al heel laat bent met zoeken, maar ook omdat goeie ervaren spitsen moeilijk te vinden zullen zijn, en als je ze vindt, ze niet naar de Eredivisie willen komen/te duur zijn etc.

Dat er 0 scorend vermogen was met het wegvallen van Malen en Bergwijn lag m.i. ook aan het gebrek aan opbouwend vermogen in de ploeg. Er zat achter de aanval gewoon geen voetbal in, en Malen en Bergwijn verbloemden dat met hun kwaliteit.
 
Na Lammers zou ik indien het nog mogelijk is voor de transferdeadline ( wanneer is deze deadkine..?) proberen om Romero voor 10+ miljoen euro te verkopen....een gigantische miskoop en de scout die hem voorgedragen heeft moet terstond ontslagen worden....indien verkoop niet mogelijk is, dan verhuur voor 1 seizoen en dan verkopen. Voegt niks toe aan de selectie, zelfs niet op trainingskamp tijdens de voorbereidingen.
 
Ik denk dat we aanvallend genoeg opties hebben; maar Lammers gaf natuurlijk wel een extra optie. Wat nepscout voorstelt klinkt goed, maar ik denk dat je in realiteit dan bij de Mitroglou's van deze wereld uitkomt, niet alleen omdat je dan al heel laat bent met zoeken, maar ook omdat goeie ervaren spitsen moeilijk te vinden zullen zijn, en als je ze vindt, ze niet naar de Eredivisie willen komen/te duur zijn etc.

Dat er 0 scorend vermogen was met het wegvallen van Malen en Bergwijn lag m.i. ook aan het gebrek aan opbouwend vermogen in de ploeg. Er zat achter de aanval gewoon geen voetbal in, en Malen en Bergwijn verbloemden dat met hun kwaliteit.
Ook waar. Ik zag gisteren de samenvatting van O18. Maar die Forfana kan er ook wat van. Komt al weer wat leuks aan.
 
Maar hij is ook 'maar' 20 jaar. Hebben we niet genoeg jonge talentjes? Helemaal in de aanval. Ik zou liever een 'Luuk de Jong' aankoop zien, een ervaren speler die we jaren behouden. Wanneer Malen dan vertrekt, staat deze speler nog steeds klaar om de volgende talent bij de hand te nemen.

We hebben Madueke al die op de plek naast Malen kan spelen we hebben niet echte rechter buitenspeler met ervaring zie daar nog graag Steven Berghuis voor op die plek heeft ervaring en scorend vermogen.
Daar stond nu Mauro Junior op die positie op de flank.
 
We hebben Madueke al die op de plek naast Malen kan spelen we hebben niet echte rechter buitenspeler met ervaring zie daar nog graag Steven Berghuis voor op die plek heeft ervaring en scorend vermogen.
Daar stond nu Mauro Junior op die positie op de flank.
Berghuis is niet realistisch. Feyenoord laat hem nooit naar ons gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan