Aanvallers

....??? Huidige transferwaarde van die nummer 11 is 2 M volgens Metalium. Waarom zou je dan 7-8 spenderen aan hem...?? Hooguit 3-5...lijkt me....
Die opmerking had ik al verwacht. Natuurlijk wordt er een miljoentje of 5,6 meer gevraagd. Zeker na zijn sterke optreden gisteren.
Twee miljoen zou spitze zijn.
 
Heel blij met Doan. Heeft iets wat Berghuis ook heeft, kan mensen vrij voor de keeper zetten. De andere spitsen vind ik veel van hetzelfde type. Blij mee.
 
Heel blij met Doan. Heeft iets wat Berghuis ook heeft, kan mensen vrij voor de keeper zetten. De andere spitsen vind ik veel van hetzelfde type. Blij mee.
Ik ben juist het tegenovergestelde: vind het een onbegrijpelijke aankoop.

Maar als jij hem wel goed vind heb je misschien iets gezien dat ik niet in hem zie, of mijn voorstelling van zijn kunnen is niet conform de werkelijkheid. Zou je wellicht kunnen beschrijven waarom:
1) Wat hem goed genoeg maakt
2) Waarom hij bij dit PSV zou passen (gezien het huidige materiaal aanwezig)
3) Op welke positie hij komt te spelen/welke speler hij van PSV uit de basis gaat spelen

Gaat op voor iedereen natuurlijk: Iedereen die veel over Doan als speler weet zou ik willen vragen om mij wijzer te maken .
 
Als John de Jong meeleest op het forum is hij alleen hier te vinden. Dus richt ik mij tot jou Johnny boy. Ruil Bruma + Doan tegen Stengs. Met Bergwijn links, Malen spits, rechts Stengs en Ihattaren erachter. Dan hoef je geen 6 aanvallers meer erbij te halen. Deze jongens gaan het voor je doen.
 
Als John de Jong meeleest op het forum is hij alleen hier te vinden. Dus richt ik mij tot jou Johnny boy. Ruil Bruma + Doan tegen Stengs. Met Bergwijn links, Malen spits, rechts Stengs en Ihattaren erachter. Dan hoef je geen 6 aanvallers meer erbij te halen. Deze jongens gaan het voor je doen.
Nou, ik zou alleen die Bruma dan ruilen voor Stengs + 5 miljoen euro erbij. Doan is een harde werker en die hebben we nodig op het middenveld. Maar ik roep al 3 weken dat Stengs gehaald moet worden, ook al weet ik dat hij tussen de 15-20 miljoen euro moet kosten. En ik durf te wedden dat Ajax hem in de winterstop voor 15 miljoen euro naar Amsterdam haalt, indien hij elke week zo uitstekend weet te presteren. Ajax haalt hem voor 15 en verkoopt hem 2 jaar later voor minimaal het drievoudige....
 
Nou, ik zou alleen die Bruma dan ruilen voor Stengs + 5 miljoen euro erbij. Doan is een harde werker en die hebben we nodig op het middenveld. Maar ik roep al 3 weken dat Stengs gehaald moet worden, ook al weet ik dat hij tussen de 15-20 miljoen euro moet kosten. En ik durf te wedden dat Ajax hem in de winterstop voor 15 miljoen euro naar Amsterdam haalt, indien hij elke week zo uitstekend weet te presteren. Ajax haalt hem voor 15 en verkoopt hem 2 jaar later voor minimaal het drievoudige....
Ik kijk nooit op de transferwaardesites, maar ik denk dat Bruma meer waard is dan Stengs. Daarbij kan Bruma helemaal niet in dezelfde transferperiode naar een andere club, aangezien hij gespeeld heeft (dacht ik). Tenslotte zou het natuurlijk compleet zot zijn als PSV een aankoop van 15 miljoen direct weg zou doen.

Stengs komt niet naar PSV. PSV koos voor Doan. That's it.
 
Mikasa, ik reageerde alleen maar op de suggestie van Retro Willems om Bruma + Doan te ruilen voor Stengs....natuurlijk weet ik dat het niet kan...;)
 
Ik begrijp die hype rondom Stengs al helemaal niet. Leuke speler voor AZ, technisch redelijk tot goed maar oh zo traag voor een niveau hoger. Ook zijn handelingssnelheid is niet van het niveau Bergwijn of “zelfs” Doan. Je zal zien dat hij bij een hogere stap een tweede Maher, Ramselaar of Lukassen wordt. Laat hem lekker nog een paar jaartjes bij AZ blijven.
 
Ik begrijp die hype rondom Stengs al helemaal niet. Leuke speler voor AZ, technisch redelijk tot goed maar oh zo traag voor een niveau hoger. Ook zijn handelingssnelheid is niet van het niveau Bergwijn of “zelfs” Doan. Je zal zien dat hij bij een hogere stap een tweede Maher, Ramselaar of Lukassen wordt. Laat hem lekker nog een paar jaartjes bij AZ blijven.
O jee, jij zoekt ruzie met Retro Willems ! ;)
 
Als John de Jong meeleest op het forum is hij alleen hier te vinden. Dus richt ik mij tot jou Johnny boy. Ruil Bruma + Doan tegen Stengs. Met Bergwijn links, Malen spits, rechts Stengs en Ihattaren erachter. Dan hoef je geen 6 aanvallers meer erbij te halen. Deze jongens gaan het voor je doen.
Stengs? Uh, liever niet.
 
[..]een tweede Maher, Ramselaar of Lukassen wordt.

Dan nog even inhoudelijk reageren op de berichtgevingen en reacties in dit topic. Bij weinig spelers ben ik zo stellig geweest als bij Maher vanaf het moment dat hij zijn eerste speelminuten maakte in het eerste bij AZ. Ralf vond mij meteen opportunistisch en Mocro vond Labyad beter als hij maar de kans zou krijgen op die positie. Maar ik sta nog steeds achter mijn woorden van toen: met Maher haal je de toekomstige smaakmaker binnen van Oranje en dat is lekker als je je bedenkt dat die rol jarenlang vergeven is aan een (ex-)Ajaxied.

Was getekend, Retro Willems, 4 januari 2013.

Is ie net zo stellig over Stengs? Niet doen dan.

(Sorry Retro Willems ;P)
 
Was getekend, Retro Willems, 4 januari 2013.

Is ie net zo stellig over Stengs? Niet doen dan.

(Sorry Retro Willems ;P)

Haha, tja als je al een jaar of 15 actief bent op het PSV-forum zul je altijd wel voorspellingen van iemand vinden die niet uitkomen. Maar ik sta nog altijd achter mijn woorden van destijds. Hoe Maher zich manifesteerde bij AZ was ongehoord. De klasse droop er van af. Maher had meer talent in zijn teen dan Ruud van Nistelrooy in zijn hele lijf. Maar talent is niet altijd genoeg. Ik heb een zwak voor sierlijke voetballers zoals Bergkamp en Van Persie. Bruma vind ik een druistige draver en Doan een typisch hardwerkende speler die bij Feyenoord zou passen. Had Stengs graag bij PSV gezien maar zit er helaas niet in. Misschien volgend seizoen als Bergwijn verkocht wordt.
 
Haha, tja als je al een jaar of 15 actief bent op het PSV-forum zul je altijd wel voorspellingen van iemand vinden die niet uitkomen. Maar ik sta nog altijd achter mijn woorden van destijds. Hoe Maher zich manifesteerde bij AZ was ongehoord. De klasse droop er van af. Maher had meer talent in zijn teen dan Ruud van Nistelrooy in zijn hele lijf. Maar talent is niet altijd genoeg. Ik heb een zwak voor sierlijke voetballers zoals Bergkamp en Van Persie. Bruma vind ik een druistige draver en Doan een typisch hardwerkende speler die bij Feyenoord zou passen. Had Stengs graag bij PSV gezien maar zit er helaas niet in. Misschien volgend seizoen als Bergwijn verkocht wordt.

Je was verre van de enige hoor, kerel. Algemene conclusie was dat Maher een goede aankoop was van wat ik vanochtend weer effe doorlas. Maar ik kon het niet laten. :geek:
 
Je was verre van de enige hoor, kerel. Algemene conclusie was dat Maher een goede aankoop was van wat ik vanochtend weer effe doorlas. Maar ik kon het niet laten. :geek:

Vind het ook leuk om af en toe in oude posts te neuzen. Jammer dat er zo'n groot deel is verdwenen van archief.
 
Ik ga het gewoon zeggen. Ik had nog liever Berghuis gehad dan Bruma en Doan. Ik denk oprecht dat we daar veel meer aan hadden gehad dan deze twee.
Vrees dat je helemaal gelijk hebt. Ik was tegen de persoon Berghuis maar hij is in alles beter dan Bruma en Doan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan