Aanvallers

Ik ben ook een voorstander van die Vanaaken uit België als aanvallende middenvelder voor PSV....lijkt me een goeie...extra felheid in het spel.
 
Ik weet dat het moeilijk gaat worden om deze spelers te halen, maar PSV moet direct werk maken van Boadu en Stengs van AZ, zodra de miljoenen voor Lozano en/of Bergwijn binnen zijn....en beiden zullen niet goedkoop zijn, maar wel zeer de moeite waard om 10-15 miljoen euro neer te tellen voor elk....PSV gaat zeer veel plezier beleven aan beiden. Trouwens, die Idrissi is er ook eentje om in de gaten te houden door PSV....!!
 
Ik weet dat het moeilijk gaat worden om deze spelers te halen, maar PSV moet direct werk maken van Boadu en Stengs van AZ, zodra de miljoenen voor Lozano en/of Bergwijn binnen zijn....en beiden zullen niet goedkoop zijn, maar wel zeer de moeite waard om 10-15 miljoen euro neer te tellen voor elk....PSV gaat zeer veel plezier beleven aan beiden. Trouwens, die Idrissi is er ook eentje om in de gaten te houden door PSV....!!
Wat hebben we eraan, als Mark ze toch niet opstelt?
 
Ik weet dat het moeilijk gaat worden om deze spelers te halen, maar PSV moet direct werk maken van Boadu en Stengs van AZ, zodra de miljoenen voor Lozano en/of Bergwijn binnen zijn....en beiden zullen niet goedkoop zijn, maar wel zeer de moeite waard om 10-15 miljoen euro neer te tellen voor elk....PSV gaat zeer veel plezier beleven aan beiden. Trouwens, die Idrissi is er ook eentje om in de gaten te houden door PSV....!!

Boadu en Stengs wat een talenten!
Alleen hebben we met Malen, Bruma, Gakpo, Lammers en Piroe buiten deze 2 (Lozano en Bergwijn) al talent genoeg rondlopen bij het 1ste voor die posities.
Ik zou bij vertrek van een van de 2 een ervaren spits (type aanspeelpunt en kopsterk, voor plan B) en een ervaren aanvallende middenvelder met goede statistieken proberen te halen.
Mochten ze beide vertrekken is een talent op de flanken (dus wellicht Stengs) en een goede ervaren cv naast Baumgartl welkom.

Idrissi tja dat weet ik niet, denk dat het een Jozefzoon is, goed voor de subtop te min voor de top.

Ik vobd trouwens dat de mannen van AZ ook niet thuis gaven vanavond.
 
Als Lozano straks voor 40+ verkocht wordt, wil PSV wel een vervanger halen, aangezien er voorin wel wat creativiteit moet komen. Ook speelt de blessure van Pereiro een rol hierbij. Ik heb het al een paar keer geroepen, maar doe het nog een keer: PSV zou als vervanger voor Lozano Boadu van AZ moeten halen en/of Calvin Stengs eveneens van AZ. En er moet een ervaren creatieve aanvallende middenvelder komen. Deze aanwinsten moeten wel voor 1 september vastgelegd zijn....!!
 
Als Lozano straks voor 40+ verkocht wordt, wil PSV wel een vervanger halen, aangezien er voorin wel wat creativiteit moet komen. Ook speelt de blessure van Pereiro een rol hierbij. Ik heb het al een paar keer geroepen, maar doe het nog een keer: PSV zou als vervanger voor Lozano Boadu van AZ moeten halen en/of Calvin Stengs eveneens van AZ. En er moet een ervaren creatieve aanvallende middenvelder komen. Deze aanwinsten moeten wel voor 1 september vastgelegd zijn....!!
De aanval versterken? D'r staat er nu al 1 op het middenveld omdat v Bommel de kool en de geit lijkt te willen sparen.
 
Ik zou voor € 15 - 20 mln de beste speler uit de competitie ophalen: Steven Berghuis.
Overigens ook die Guilermo Kerk van FC Utrecht is welkom. Dat is op zeker de snelste aanvaller uit de competitie.
 
Ik zou voor € 15 - 20 mln de beste speler uit de competitie ophalen: Steven Berghuis.
Overigens ook die Guilermo Kerk van FC Utrecht is welkom. Dat is op zeker de snelste aanvaller uit de competitie.
We hebben ze niet nodig, goede aanvallers genoeg.
Kerk vind ik overigens wel een goede aanvaller.
Herdganger, even een avatar aanmaken svp.
 
Ik zou voor € 15 - 20 mln de beste speler uit de competitie ophalen: Steven Berghuis.
Overigens ook die Guilermo Kerk van FC Utrecht is welkom. Dat is op zeker de snelste aanvaller uit de competitie.

De beste speler die niet bij Ajax of PSV speelt. Lastig : Linssen? Narsing? Bero Boadu? Ik roep maar wat maar zo goed is die berghuis nou eenmaal niet.
__
Ook weer buiten PSV en ajax:
Becker. Ondaan. Stengs

Stel ik geef je gelijk dat Berghuis een goede aankoop zou zijn dan zitten we met zon kut karakter die het team niet verder helpt dan haal ik nog lier Maher die gewoon zijn werk terwijl het niet meezat bij PSV over Kerk is het heel simpel: kan naast hard rennen niet zoveel.
 
Ik zou gaan voor Boadu, Zuipwolde....groot talent binnen de eredivisie die nu voor ca. 10 miljoen euro te halen is.....wacht je tot de winterstop, dan heeft hij al een verbeterd contract getekend en is de vraagprijs minimaal 20 miljoen euro...
 
Ik zou gaan voor Boadu, Zuipwolde....groot talent binnen de eredivisie die nu voor ca. 10 miljoen euro te halen is.....wacht je tot de winterstop, dan heeft hij al een verbeterd contract getekend en is de vraagprijs minimaal 20 miljoen euro...
Precies, ik denk dat we die Busquets helemaal niet nodig hebben.
De MW van Boadu is nu 2M.
Voor 7-8 M heb je hem misschien al.
Hij is ook nog eens 2-benig.
Ik denk dat hij toch niet op de radar bij PSV staat,tenminste niet op een prioriteitenlijsje.
 
Ik zou voor € 15 - 20 mln de beste speler uit de competitie ophalen: Steven Berghuis.
Overigens ook die Guilermo Kerk van FC Utrecht is welkom. Dat is op zeker de snelste aanvaller uit de competitie.

Wait, what!?

Hoe dan krijg je Berghuis gekoppeld aan 15-20 miljoen en het predikaat beste speler uit de competitie.
Als je 15 - 20 miljoen uit wil geven aan een buitenspeler zou ik het aan een jongere speler uitgeven die beter is en veel meer groei mogelijkheden heeft zoals Bruma bijvoorbeeld.

Op 10 hebben we Pereiro die is een betere als Berghuis, ook Lammers, Afellay, Ihattaren kunnen op 10 en zijn beter of hebben veeeel meer potentie.
Buitenspelers Bruma, Bergwijn, Lozano, Gakpo allemaal beter of veeeel meer potentie.
Daarbij laat Berghuis zijn kop nogal vaak hangen in tijden van tegenslag en maakt hij graag ruzie binnen zijn eigen team.

Voor mij hoeft het echt niet met Berghuis.
Tenzij hij voor 5 miljoen of minder op te halen is, of ruilen tegen Luckassen want na het vertrek van St.Juste zoekt Feyenoord nog een verdediger.
 
Precies, ik denk dat we die Busquets helemaal niet nodig hebben.
De MW van Boadu is nu 2M.
Voor 7-8 M heb je hem misschien al.
Hij is ook nog eens 2-benig.
Ik denk dat hij toch niet op de radar bij PSV staat,tenminste niet op een prioriteitenlijsje.

Als hij voor PSV had gevoetbald ging die 7-8 miljoen vlieger wel op ja; maar hij voetbalt echter voor AZ, en geloof maar, die gaan hem echt niet voor minder dan 15 miljoen verkopen als PSV aan komt kloppen, want de TD daar heeft er wél verstand van hoe je je aan de onderhandelingstafel moet gedragen. Lukt het namelijk niet binnenlands, dan zijn er altijd wel buitenlandse clubs voor wie zulke bedragen een fooitje zijn.
 
Malen is vooral een dribbelaar. In wedstrijden zoals deze heb je eigenlijk geen alternatief voor hem door de blessure van Lammers. Denk dat het erg belangrijk is om een echte spits erbij te halen, mogelijk huur
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan