Aanvallers

Plus wij hebben net voor 10 miljoen een spits gekocht. Hoezo zou PSV nu naar een andere spits moeten gaan kijken? Laten we maar eens een paar fatsoenlijke backs kopen en een centrale verdediger die kan opbouwen
 
Wat ik van hem zag vandaag, zie ik niet veel bij andere spitsen in de Eredivisie. Als je met zo een lengte nog zo kan passeren en een goede snelheid hebt, dan ben je gewoon goed, in potentie veel beter dan de Jong, Jurgensson, Weghorst of misschien ook nog beter dan Dolberg.

Zelfs Razinho vindt dat je nu te laag mikt IPF. Dat moet toch te denken zetten ;P
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Citeer : Der Jaufe En Gudmondson, Malen, en Bergwijn hebben we ook al... Daarbij zie ik Lozano nog niet vertrekken

Als Lozano een goed wk speelt is hij weg In Engeland hebben ze al interesse en die kunnen het geld zo neerleggen.
Een Bergwijn daar kijken ze ook al naar vanuit Engeland die kan je zo maar allebei kwijt raken v.d. zomer vind Bergwijn deze laatste 3 wedstrijden nadrukkelijk aanwezig en vooruitgang boeken in zijn ontwikkeling.
Een Gudmondson zie ik graag verhuurt worden aan een club zoals een AZ leuk aanvallend voetbal of een Vitesse om daar elke wedstrijd te spelen.
Door Gudmondson en andere talenten op de bank te zetten of is 1 keer een paar mintuten te spelen worden ze niet beter van.
Het ziet er naar uit dat PSV CL gaat halen door kampioen te worden dat geld meteen gebruiken door te investeren in je team.
PSV moet dan wel kunnen doorschakelen naar spelers met potentie en die gedreven zijn.
Zelfs in de breedte kunnen we nog beter worden door een Jahanbaksh voor in de basis en een Bryan Linssen voor in de breedte als pinchhitter.
Kan op allebei de vleugelkanten spelen is zeer gedreven dat zie ik graag.
 
Tja, ik herhaal het nog eens, maar PSV zou echt een lijntje moeten uitwerpen naar Jahanbaksh van AZ....wat een geweldige speler, die echt een teamspeler is, zelf goals maakt, anderen een goaltje gunt, creatief, assists, zwoegend en tot het laatste fluitsignaal gevaarlijk blijft en gefocust is. Jahanbaksh in het shirt van PSV in het volgend seizoen...!
 
Tja, ik herhaal het nog eens, maar PSV zou echt een lijntje moeten uitwerpen naar Jahanbaksh van AZ....wat een geweldige speler, die echt een teamspeler is, zelf goals maakt, anderen een goaltje gunt, creatief, assists, zwoegend en tot het laatste fluitsignaal gevaarlijk blijft en gefocust is. Jahanbaksh in het shirt van PSV in het volgend seizoen...!
Puur vanwege het feit dat hij bij AZ speelt zeg ik nee.
 
Objectief gezien zou hij ergens anders moeten spelen.:ROFL:

Ik denk dat hij een goede periode doormaakt, maar dat deden Maher een Ramselaar ook voordat ze kwamen.

Ook vorig eeizoen speelde hij erg goed, maar was hij niet de bepalende speler...maar om te zeggen dat het slechts een periode is, vind ik wel erg flauw...bekijk de beelden maar eens van vorig seizoen met Jahanbaksh in de hoofdrol als aangever, aanjager en creativiteit...
 
Ook vorig eeizoen speelde hij erg goed, maar was hij niet de bepalende speler...maar om te zeggen dat het slechts een periode is, vind ik wel erg flauw...bekijk de beelden maar eens van vorig seizoen met Jahanbaksh in de hoofdrol als aangever, aanjager en creativiteit...
Het is altijd een periode, dus dat is niet flauw (en ook niet flauw bedoeld).
Ik wil daarmee aangeven dat hij mij pas sinds kort opvalt en dat ik vaker spelers heb gezien die het één of twee seizoenen goed deden en het vervolgens een stapje hogerop niet konden laten zien.
Ik spring gewoon niet zo snel op de hype als jij.
 
En net als 2 jaar terug toen ik halsstarrig bleef aandringen over de aankoop van Ziyech, doe ik dat nu weer bij de aankoop van Jahanbaksh door PSV....het is volgens mij geen hype meer, als een speler de meest bepalende speler op het veld is in bijna elke wedstrijd...niet alleen als spelmaker, maar ook als aangever en afmaker. Ik vraag me trouwens af wie van PSV in staat is om Jahanbaksh volgende week te verdedigen als PSV tegen AZ moet. Voor eredivisie-begrippen vind ik hem dit seizoen echt een van de opvallendste spelers, eentje die zorgt voor creativiteit op het veld. Ik vind echt dat Brands een gesprek zou moeten voeren met hem en zijn zaakwaarnemer voor een overgang naar PSV volgend seizoen...tenzij hij 8+ miljoen euro kost.
 
En net als 2 jaar terug toen ik halsstarrig bleef aandringen over de aankoop van Ziyech, doe ik dat nu weer bij de aankoop van Jahanbaksh door PSV....het is volgens mij geen hype meer, als een speler de meest bepalende speler op het veld is in bijna elke wedstrijd...niet alleen als spelmaker, maar ook als aangever en afmaker. Ik vraag me trouwens af wie van PSV in staat is om Jahanbaksh volgende week te verdedigen als PSV tegen AZ moet. Voor eredivisie-begrippen vind ik hem dit seizoen echt een van de opvallendste spelers, eentje die zorgt voor creativiteit op het veld. Ik vind echt dat Brands een gesprek zou moeten voeren met hem en zijn zaakwaarnemer voor een overgang naar PSV volgend seizoen...tenzij hij 8+ miljoen euro kost.

Hij komt van AZ, waar Huijberts steevast teveel voor zijn spelers vraagt, dus ga maar van 8+ uit.
 
Daarbij is er nog geen AZ speler bij PSV geslaagd. Dus doe maar niet.

Eerst eens kijken of hij Brenet aan kan.
 
Jahanbaksh is dan wel weer zo'n speler waar ik best vertrouwen in heb. Vaak zijn het toch van die jonge Nederlandse talentjes die een niveau hoger niet meer aankunnen. Jahanbaksh wordt komende zomer 25 en heeft al een tijd constant gepresteerd, daarbij ook wat interland ervaring. Zou de gok best nemen, maar het moeten geen absurde bedragen worden. Toch verwacht ik dat hij na het seizoen naar Duitsland of Italië zal vertrekken, daar zie ik hem wel spelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan