Érick Gutiérrez (M)

PSV zal pas een move maken zodra miljoenen voor Arias in kas zijn
In dat geval blijf je maar wachten, de tijd verstrijkt en voor je het weet start de competitie alweer en vis je achter het net....zo herkenbaar bij het PSV in het tijdperk Brands....ik dacht dat we eindelijk verlost waren van Marcel Brands..
 
In dat geval blijf je maar wachten, de tijd verstrijkt en voor je het weet start de competitie alweer en vis je achter het net....zo herkenbaar bij het PSV in het tijdperk Brands....ik dacht dat we eindelijk verlost waren van Marcel Brands..
Als er geen geld is houdt het op.
 
Nu wordt het toch weer spannend hoor. Van alles wat ik heb zien langskomen als (haalbare) optie op het middenveld, ben ik veruit het meest enthousiast over Gutierrez, maar 12-15 mln... dan moet het ook echt wel een geweldenaar zijn... ben benieuwd.
 
[B]Erick Gutierrez[/B]‏Geverifieerd account @[B]GutiGalaviz[/B] 17 u17 uur geleden
Meer
1f92d.png
@HirvingLozano70

Di4LBheUYAEESvN.jpg


:unsure: Zou dit een voorteken zijn? Een gouden duo. :D
 
Hoe weet je dat? Het artikel is eigenlijk oud nieuws en zegt niets over de onderhandelingen enz.

Zoals de ... insinueren weet ik dat helemaal niet zeker, maar waar rook is is vuur...

Indien de transfersom veel lager zou liggen had PSV zich waarschijnlijk ook slagvaardiger opgesteld. Het lijkt er inderdaad op dat de garantie op de miljoenen voor Arias eerst binnen moest zijn.
 
Zoals de ... insinueren weet ik dat helemaal niet zeker, maar waar rook is is vuur...

Indien de transfersom veel lager zou liggen had PSV zich waarschijnlijk ook slagvaardiger opgesteld. Het lijkt er inderdaad op dat de garantie op de miljoenen voor Arias eerst binnen moest zijn.
Als het aan jou ligt, dan hoeft ie niet meer te kosten dan €49 :maniac:
 
Leuk, denk ik. Ken de speler natuurlijk niet. Maar hij was zelf in ieder geval erg enthousiast over PSV en dan is alleen maar mooi!
 
PSV gaat vol voor Gutiérrez

link

PSV bekijkt de mogelijkheden om de Mexicaanse middenvelder Érick Gutiérrez (23) aan de selectie toe te voegen. Geruime tijd werd hij als te duur en onhaalbaar bestempeld, maar de Eindhovenaren wagen nu toch een poging om de WK-ganger los te weken bij CF Pachuca.

Ik hoop dat het lukt. :)

Di-9i8PU0AIg96y.jpg
 
Aangezien het AD geen bron noemt en Rik Elfrink er ook niets over zegt, lijkt het mij een dikke-duim-verhaal om het rubriek te vullen.
 
Aangezien het AD geen bron noemt en Rik Elfrink er ook niets over zegt, lijkt het mij een dikke-duim-verhaal om het rubriek te vullen.

Alsof Rik Elfrink alles als eerste weet. Trouwens Rik Elfrink schrijft ook in het AD. ;)
 
'PSV wil Érick Gutiérrez naar Eindhoven halen'

Het Eindhovens Dagblad weet te melden dat PSV de mogelijkheden bekijkt om Érick Gutiérrez naar Eindhoven te halen. De Mexicaanse middenvelder is een van de boezemvrienden van Hirving Lozano en wordt al jaren door PSV gevolgd. Omdat hij nog een contract heeft tot de zomer van 2020 moet hij rond de 15 miljoen euro kosten. Ondanks dat dat voor PSV te duur is, wil de club wel een poging halen om hem van CF Pachuca over te nemen.
PSV Netwerk
De 23-jarige middenvelder heeft inmiddels al 164 wedstrijden voor CF Pachuca in de benen en kwam ook negen keer uit voor het nationale elftal van Mexico.
PSV Netwerk
Net zoals Lozano was ook Gutiérrez met Mexico aanwezig op het WK in Rusland. De middenvelder was aanvankelijk afgevallen uit de voorselectie, maar door de blessure van Diego Reyes werd hij op het laatste moment toch opgeroepen. De middenvelder kwam echter niet in actie.

Hopelijk treedt Lozano als ambassadeur op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan