Érick Gutiérrez (M)

Wel knap, dat ik me meer goede acties van Guti kan herinneren in zijn 13 gespeelde minuten dan alle wedstrijden van Rosario en Hendrix bij elkaar...
Zo is het, Guti is een klasbak vergeleken met die 2.
Buiten die geweldige goal van Rosario tegen Inter thuis,vind ik het niet bijzonder wat hij laat zien.
 
Érick Gutiérrez is een goede voetballer en het is logisch dat er interesse is, maar hij blijft gewoon bij PSV.
Hij heeft nog een contract tot 30-06-2023.
 
https://www.psvinside.nl/erick-gutierrez-op-lijstje-as-roma/

Van Bommel is een grote arrogante sukkel. Ik heb altijd geweten dat het een klassespeler is die in alle grote competities met het grootste gemak kan meedraaien. Die gast kan gemakkelijk 50 M opbrengen wanneer hij basisplaatsen kreeg van onze eigenwijze coach.
Vind je het niet heel vreemd dat nu zogenaamd iedereen de bankzitter van PSV wil, maar toen hij een paar maanden geleden basis speelde bij Pachuca alleen PSV hem wilde? Pure onzinberichten dus. Ik zal hem nu wel in de basis zetten, maar dat is weer een ander verhaal.
 
Vind je het niet heel vreemd dat nu zogenaamd iedereen de bankzitter van PSV wil, maar toen hij een paar maanden geleden basis speelde bij Pachuca alleen PSV hem wilde? Pure onzinberichten dus. Ik zal hem nu wel in de basis zetten, maar dat is weer een ander verhaal.
Misschien dat Pereiro volgende week last van een griepje heeft en Guti de sterren van de wereld speelt. Anders denk ik dat we lekker zo doorgaan tot de winterstop met Hendrix, Rosario en Pereiro. Al mogen van mij de eerste twee wel blijven staan. Zij zijn immers niet zo nonchalant als de (bijna) altijd vermoeiende Pereiro.
 
Misschien dat Pereiro volgende week last van een griepje heeft en Guti de sterren van de wereld speelt. Anders denk ik dat we lekker zo doorgaan tot de winterstop met Hendrix, Rosario en Pereiro. Al mogen van mij de eerste twee wel blijven staan. Zij zijn immers niet zo nonchalant als de (bijna) altijd vermoeiende Pereiro.
Ik wilde op leuk drukken totdat je zei dat Hendrix wel mag blijven staan.
 
Ik wilde op leuk drukken totdat je zei dat Hendrix wel mag blijven staan.
Ik vind het gebash op Hendrix te hard, aangezien hij in verdedigend opzicht nog waarde heeft. Pereiro zijn stats zijn misschien goed, maar dit is een vertekend beeld omdat het tig pingels zijn. Tuurlijk is Hendrix niet het niveau wat PSV moet nastreven. Echter, Pereiro is verdedigend een kleuter en aanvallend 3 in de 10 wedstrijden leuk. Maar goed. Niet iedereen hoeft de zelfde mening te delen natuurlijk!:D
 
Gutierrez nu in de basis laten. Hij laat PSV beter voetballen.

Eens alleen niet op deze positie. Het ziet er erg ongemakkelijk uit en hij komt gewoon niet aan zijn sterkste punt toe, passing van achteruit op diepgaande spelers. Verder mist hij ook gewoon een stuk doelgerichtheid, wat overigens niet erg is omdat zijn andere kwaliteiten van een veel groter belang zijn.

Misschien tegen echte top kan hij hier wel spelen omdat je dan normaliter verder terug zal spelen, maar die wedstrijden hebben we er inmiddels voorlopig wel opzitten. Tegen de rest van de ED gewoon op de plaats van of Hendriks of Rosario waarbij Hendriks waarschijnlijk kind van de rekening zal moeten worden.
 
Eens alleen niet op deze positie. Het ziet er erg ongemakkelijk uit en hij komt gewoon niet aan zijn sterkste punt toe, passing van achteruit op diepgaande spelers. Verder mist hij ook gewoon een stuk doelgerichtheid, wat overigens niet erg is omdat zijn andere kwaliteiten van een veel groter belang zijn.

Misschien tegen echte top kan hij hier wel spelen omdat je dan normaliter verder terug zal spelen, maar die wedstrijden hebben we er inmiddels voorlopig wel opzitten. Tegen de rest van de ED gewoon op de plaats van of Hendriks of Rosario waarbij Hendriks waarschijnlijk kind van de rekening zal moeten worden.
Hij gaf na de wedstrijd zelf aan de het liefst op 8 te spelen.
 
Guti is nu fijn op 10, omdat je nu eenmaal nooit weet of Pereiro zin in de wedstrijd heeft. Maar Guti lijkt mij inderdaad beter op de plek van Hendrix. Daarom gun ik Hendrix een mooie transfer, dan spelen we volgend jaar met Guti en Rosario met een zeer voetballend blok.
 
Terug
Bovenaan Onderaan