Érick Gutiérrez (M)

De geruchten zijn wat gaan liggen, maar als je dit ziet lijkt het me toch een prima aankoop als vervanger voor v. Ginkel. Redelijk snel, goede techniek, goed overzicht. En misschien nog een extra reden voor Chucky om langer te blijven. 9 miljoen is weliswaar veel, maar ik zie veel potentie in deze jongen.

 
Van alle middenvelders waarmee PSV in verband is gebracht de afgelopen maanden, kan Gutierrez mij veruit het meeste bekoren.
Jammer dat het vooralsnog zo stil blijft rondom Gutierrez en PSV...
 
Van alle middenvelders waarmee PSV in verband is gebracht de afgelopen maanden, kan Gutierrez mij veruit het meeste bekoren.
Jammer dat het vooralsnog zo stil blijft rondom Gutierrez en PSV...
Ja Lozano wilde toch ook dat hij naar PSV kwam.Omdat ze elkaar geweldig aanvoelden toch?
 
Ja Lozano wilde toch ook dat hij naar PSV kwam.Omdat ze elkaar geweldig aanvoelden toch?

Als Lozano vertrekt wil hij natuurlijk dat Erick Gutierrez niet naar PSV komt. Hopelijk spelen ze volgend seizoen allebei bij PSV. Dat zou een mooie combinatie zijn.
 
Als Lozano vertrekt wil hij natuurlijk dat Erick Gutierrez niet naar PSV komt. Hopelijk spelen ze volgend seizoen allebei bij PSV. Dat zou een mooie combinatie zijn.
Dat zou wel tof zijn. Als ook Bergwijn zou blijven en er worden goede backs gehaald, dan heb je nog wat te zoeken in de CL ook :horns:
 
'PSV-target' en Lozano-bekende wakkert geruchten over transfer aan met foto

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...er-transfer-aan-met-foto-op-social-media.html

Hij wordt al enkele maanden in verband gebracht met PSV en Erick Gutiérrez lijkt nu zijn vertrek bij CF Pachuca te hebben aangekondigd. Er wordt volop gespeculeerd door een foto van de 22-jarige Mexicaan op Twitter.

Pachuca en PSV, worden op deze manier wel leuke vrienden. Helemaal als die president roept dat die het liefst zaken wilt doen met PSV.

Hendrix
Van Ginkel - Gutierrez.

Een middenveld, om je vingers van af te likken. Maar helaas onrealistisch. Of je moet Van Ginkel weer huren voor een jaar, en Gutierrez kopen. Dan is het maar jammer voor Ramselaar, maar dat vind ik ook geen PSV materiaal en die vond ik het hele jaar ook niks, geen rendement niks,, en Mauro JR is nog altijd jong.

Je moet hoe dan ook met een bredere selectie komen, als je volgend weer voor de prijzen mee wilt doen. Nu speel je ook nog is Europees tot aan de winterstop, en met alleen jeugdspelers op de bank, ga je het niet redden.
 
Als ik die foto trouwens zie van Gutierrez op Twitter. Het lijkt wel verdomd veel op een PSV shirt, helemaal als je naar het Philips logo kijkt.

Klik
 
dat weet ik ook niet.. het enige is dat hij een foto heeft getwitterd met een vage afbeelding van het shirt van atletico.. waarom vraag ik me ook af..
 
Pachuca en PSV, worden op deze manier wel leuke vrienden. Helemaal als die president roept dat die het liefst zaken wilt doen met PSV.

Hendrix
Van Ginkel - Gutierrez.

Een middenveld, om je vingers van af te likken. Maar helaas onrealistisch. Of je moet Van Ginkel weer huren voor een jaar, en Gutierrez kopen. Dan is het maar jammer voor Ramselaar, maar dat vind ik ook geen PSV materiaal en die vond ik het hele jaar ook niks, geen rendement niks,, en Mauro JR is nog altijd jong.

Je moet hoe dan ook met een bredere selectie komen, als je volgend weer voor de prijzen mee wilt doen. Nu speel je ook nog is Europees tot aan de winterstop, en met alleen jeugdspelers op de bank, ga je het niet redden.

Ik had toch stiekem gehoopt op Hendrix-Gutierrez - Mauro/Pereiro. Ik ken Gutierrez' kwaliteiten niet, maar gok op een type Guardado. Iemand met ervaring en pit die ook nog kan voetballen. Dacht ook dat deze speler verdedigende middenvelder was. Precies wat PSV ontbrak dit seizoen. Met Pereiro in vorm of een Mauro heb je gewoon het beste middenveld van de Eredivisie en zou je denk ik wel dominant kunnen spelen. Maar miss is dat nog iets te hoog gegrepen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan