Érick Gutiérrez (M)

Goeie zaak! Ben wel een beetje bang dat dit zn piek was, en dat je hem nu moet verkopen. Al met al durf ik de gok wel aan, zeker als er veel mensen vertrekken.
 
Goeie zaak! Ben wel een beetje bang dat dit zn piek was, en dat je hem nu moet verkopen. Al met al durf ik de gok wel aan, zeker als er veel mensen vertrekken.
Een gok is het altijd, maar beter daar op gokken dan weer op zoek moeten naar een waardige vervanger. Er zullen al wel wat spelers vertrekken en dit scheelt weer een positie die je moet invullen. PSV moet er al vroeg weer staan en is niet gebaat bij meer posities in de selectie vervangen als nodig.
 
Wel wonderlijk dat we over ‘een gokje’ spreken bij de voetbalkwaliteiten van een speler die we 3,5 jaar dagelijks hebben zien spelen/trainen.
Die pas het laatste half jaar het juiste niveau aantikt. Snap wel dat er gesproken wordt of hij het vol kan houden.

Ik denk zelf van wel. Guti lijkt zijn plek in Nederland te hebben gevonden. Vrouw en kids erbij. Ik gun 't hem wel
 
Vrouw en kids waren er eerder niet?
Weet ik niet. Probeer meer aan te geven dat hij nu een gezin heeft en dat hij prima op z'n plek lijkt te zitten. Maatje van me kwam Guti en Mauro laatst nog tegen in een restaurant en ze gaven beiden aan gelukkig te zijn hier
 
Maar met 2 betere dan hen was je kampioen geworden. Laten we niet te snel tevreden zijn.
Dooddoener. Met Mbappe en Haaland waren we inderdaad ook kampioen geworden. Mauro heeft het uitstekend gedaan op beide back-posities, meermaals motm en een reden dat PSV lastige wedstrijden doorstond. Fantastische back gebleken die kosten wat het kost behouden moet worden. Guti was met zijn hervonden gif van grote waarde op het middenveld. De grote zwakte lag toch echt op de keeperspositie en de hoeveelheid blessures achterin, evenals geen klinische spits hebben. Daar heeft PSV het verloren.
 
Dooddoener. Met Mbappe en Haaland waren we inderdaad ook kampioen geworden. Mauro heeft het uitstekend gedaan op beide back-posities, meermaals motm en een reden dat PSV lastige wedstrijden doorstond. Fantastische back gebleken die kosten wat het kost behouden moet worden. Guti was met zijn hervonden gif van grote waarde op het middenveld. De grote zwakte lag toch echt op de keeperspositie en de hoeveelheid blessures achterin, evenals geen klinische spits hebben. Daar heeft PSV het verloren.
Je hebt een punt hoor maar mijn punt stiekem is dat we niet te snel tevreden moeten zijn en hoewel ze goed presteerden moeten we hoger inzetten. Uiteraard komen meerdere posities daarvoor ook in aanmerking maar met Cillessen en de Jong wordt daar al goed op voorgesorteerd volgens de geruchten.
 
Je hebt een punt hoor maar mijn punt stiekem is dat we niet te snel tevreden moeten zijn en hoewel ze goed presteerden moeten we hoger inzetten. Uiteraard komen meerdere posities daarvoor ook in aanmerking maar met Cillessen en de Jong wordt daar al goed op voorgesorteerd volgens de geruchten.
Ik kan niet wachten tot ie geblesseerd raakt na 5 speelrondes en we 3 maanden met Drommel moeten keepen, die uiteraard is gebleven als 2e doelman. Daarna weer 10 wedstrijden Cillessen waarna hij een pijntje heeft. ''zou niet lang moeten duren'' horen we, waarna we 4 maanden met Drommel door mogen.
 
Idd, 11 toppers gaan we (voorlopig) niet krijgen. De zwakste schakels moeten opgewaardeerd worden naar een 7 (of las t kan een 9). Dat zijn afgelopen seizoen de keeper en de spitspositie met als 3e de ervaren CV.
Waarvan de spitspositie de minst belangrijke is. Verdedigend moet het gewoon eens een keer goed staan. Scoren kunnen ze wel, en anders leert Ruud ze dat wel aan; hopelijk laat hij ze het spelletje ook wat simpeler spelen, geen trechtervoetbal etc. Logische driehoekjes, samenspel, simpele 1-2'tjes etc.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan