Érick Gutiérrez (M)

Pereiro hoort zeker niet in dat rijtje. Heeft veel wedstrijden gespeeld, veel belangrijke doelpunten gemaakt en wordt misschien nog wel voor een redelijk bedrag verkocht. Guti is nog niks zinnigs over te vertellen, dus dat is vooralsnog nog geen kapitaalvernietiging. Ramselaar heeft ook zijn wedstrijden gespeeld, is helaas niet helemaal wat er van verwacht werd. Romero komt hopelijk nog, maar lijkt wel naar jouw stelling te gaan...helaas...

Aangezien het contract van Pereiro nog maar een jaar loopt en hij vaste bankzitter is zou ik niet teveel verwachten van zijn opbrengsten. Sportief heeft hij wél veel bijgedragen, hoewel ik altijd het gevoel heb gehad dat hier (veel) meer mogelijk zou zijn geweest met de juiste coaching/begeleiding.
 
Inderdaad. Als hij de twee seizoenshelft iets meer speeltijd en vertrouwen had gekregen, waren we nu kampioen geweest.
Het is zo makkelijk. Pereiro het vertrouwen en basisspeler: 16 van je eerste 17 wedstrijden winnen. Daarna ging het rap bergafwaarts. In eerdere seizoenen ook altijd onmisbaar.

En toch zijn we iedere keer de dupe van beginnersfouten van trainers die het of onnodig spannend maken of ons de titel kosten.
 
Het is zo makkelijk. Pereiro het vertrouwen en basisspeler: 16 van je eerste 17 wedstrijden winnen. Daarna ging het rap bergafwaarts. In eerdere seizoenen ook altijd onmisbaar.

En toch zijn we iedere keer de dupe van beginnersfouten van trainers die het of onnodig spannend maken of ons de titel kosten.
Niettemin was hij ook op dit forum de eerste seizoenshelft niet onomstreden en vonden sommigen dat hij was 'gewogen en te licht bevonden'. Hopelijk zien ook zij nu in hoe belangrijk hij was voor de ploeg en dat Pereiro's creativiteit en inzicht zijn mindere kanten ruimschoots compenseerden.
 
Aangezien het contract van Pereiro nog maar een jaar loopt en hij vaste bankzitter is zou ik niet teveel verwachten van zijn opbrengsten. Sportief heeft hij wél veel bijgedragen, hoewel ik altijd het gevoel heb gehad dat hier (veel) meer mogelijk zou zijn geweest met de juiste coaching/begeleiding.
Pure kapitaalvernietiging van Van Bommel.

Had Pereiro gewoon laten spelen in plaats van te gaan experimenten met Ihatarren en Sadilek. Dan was de titel nu al binnen, had Pereiro er meer dan 20 ingetrapt en was 'ie heel wat meer waard dan nu.
 
Pure kapitaalvernietiging van Van Bommel.

Had Pereiro gewoon laten spelen in plaats van te gaan experimenten met Ihatarren en Sadilek. Dan was de titel nu al binnen, had Pereiro er meer dan 20 ingetrapt en was 'ie heel wat meer waard dan nu.
Absoluut waar. Wel wrang dat wij PSV fans dit moeten constateren. Helaas worden er hier spelers mentaal gebroken wat inderdaad leidt tot kapitaalvernietiging. Als je Rosario keer op keer opstelt, waarom dan niet Pereiro en Guti een paar wedstrijden achtereen de kans geven, middels volledige speeltijd? Van Bommel houdt er maar een rare policy op na. Dat machteloos moeten toezien is werkelijk vreselijk.
 
Absoluut waar. Wel wrang dat wij PSV fans dit moeten constateren. Helaas worden er hier spelers mentaal gebroken wat inderdaad leidt tot kapitaalvernietiging. Als je Rosario keer op keer opstelt, waarom dan niet Pereiro en Guti een paar wedstrijden achtereen de kans geven, middels volledige speeltijd? Van Bommel houdt er maar een rare policy op na. Dat machteloos moeten toezien is werkelijk vreselijk.

Misschien wordt Pablo dan mentaal gebroken...
 
Misschien wordt Pablo dan mentaal gebroken...
Dat weet ik niet. Hij bakt er iig niets meer van vergeleken met net na zijn komst. Enige hoogtepunt is die wonderschone goal thuis in het Philips Stadion tegen Inter. En Bommel blijft hem maar opstellen...:rolleyes: Leuk voor jou en vele PSV fans hier die hem geweldig vinden. Respekt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan